Louis
Abban a pillanatban egy szakadék mélyén érezte magát. Nem szeretné elveszíteni Harryt. Összekulcsolta kezeiket. Biztonságot adott Harry puha tenyere. Louis visszanyelte könnyeit, és Harryre nézett. Felemelte kezeiket,majd megpuszilta a fiúét.
- Bármi is legyen, Harry, nem állíthat meg minket semmi! Csak fogd a kezem! - a menedzser asszisztense kinyitotta az ajtót, majd kitessékelte a fiúkat.
Louis és Harry kézenfogva mentek ki az ajtón. Az asszisztens a kezeik után kapott,majd szétválasztotta őket. Louis felkuncogott és újra összekulcsolta kezeiket.
- Miért választotta szét a kezeinket? Megfogjam az önét is? Ne tessék féltékeny lenni! Nem áll jól magán, sokkal jobban látszódik úgy a ráncai!
- Tűnés előre, vagy megrontom az életeteket! - Louis Harryre nézett,majd tovább kézenfogva, a menedzser irodájába baktattak. Az asszisztens kopogott kettőt,majd szabályosan berugta az ajtót.
- Szervusztok! Csüccsenjetek le! De rég láttalak titeket! - mondta Simon. Foteljében ülve méregette a fiúkat, meg belekortyolt italába.
Louis lehunyta a szemét. Tudta,hogy most a legrosszabbra kell felkészülnie. Még egyszer megszorította Harry kezét, majd elengedte, majd leültek a kanapéra, Simonnal szembe.
- Niall, Liam és Zayn! Ti nyugodtan mehettek! Csak ezzel a két jó madárral szeretnék beszélni! - Niall körbenézett. Liam és Zayn tanácstalanul felálltak, és hátrébb mentek.- Hogy vagytok? Jól megy a dalolászás? - mondta,majd beleivott az italába.- Csiripelték nekem a madarak ma reggel, miközben a reggeli kávémat ittam,hogy az erkélyen vészesen közel álltatok egymáshoz, és úgy tettettétek,hogy együtt vagytok! Ugye ez nem igaz? - Louis hatalmasat nyelt. Muszáj hazudniuk,hogy ne bukjanak le.
- Nem, nem vagyunk együtt! - bökte ki Harry Louis helyett. Nagyon fájt minden szó amit kimondott helyette, de tudta,hogy muszáj ezt megtenniük.
- Hát...a képek alapján nem úgy látszik! És abban a szórakozóhelyben lévő álruhás őrök sem ezt mondták! Ez nem normális amit csináltok! Nektek nem szabad egymást szeretni! Nem is értem,hogy két fiú minek lesznek szerelmesek egymásba. - mondta nevetve, majd még egyet kortyolt. - Nem lehettek együtt Soha! Ha még egyszer a fülembe jut,hogy ti mit csináltok, elintézzük,hogy gyorsan elfelejtsétek egymást egy barátnővel, és,hogy befejezzétek ezt a degenerált életmódot! El sem bírom képzelni,hogy hogy jutott az eszetekbe ilyen hülyeség!
- Miért nem szerethetik azt akit akarnak? Tudtommal nincs jogod beleszólni a magánéletükbe! Semmi közöd hozzá, Simon!
- Neked itt semmi megszólalásod sem lehet, David! Te csak egy pultos vagy, aki a zenéket felveszi és megszerkeszti! Még egyszer beleszólsz az én dolgomba, megnyomorítóm az életedet! - köpte a szavakat Davidnek.
- Pont annyi véleményem lehet,mint amennyi beleszólásod az ők saját magánéletükbe. Lebutítva, SEMMI! - vonta meg a vállát David,majd kisétált az ajtón.
- Az én fiaim NEM fognak fiúkat szeretni! Remélem kurvára világos voltam! Nem lehettek soha, de soha együtt! Takarodjatok a szemem elől! - kiabálta Simon. Az alkoholtól enyhén részeg férfi idegesen a földhöz vágta a poharát, amitől szilánkosra tört, a benne lévő maradék folyadék pedig szerte fröccsent.
Louis fel sem tudta fogni,hogy mi történt. Egyrészt nagyon hálás volt Davidnek amiért kiállt mellettük, másrészt pedig nagyon megijedt. Harry is szintén így érzett. A szobába síri csend ült ki. Harry felállt a kanapéról, majd kiszaladt az ajtón. Louis és Niall egyként futottam utána a mosdóba.
CITEȘTI
𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭 ( 𝐋𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐟. )
Dragoste𝐴𝑧 1𝐷 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒́𝑟𝑜̄𝑙 𝑠𝑧𝑜́𝑙, 𝑛𝑒́ℎ𝑜𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑙𝑎́𝑙𝑡 𝑠𝑧𝑖𝑡𝑢𝑎́𝑐𝑖𝑜́𝑘𝑘𝑎𝑙. 𝐵𝑒𝑛𝑛𝑒 𝑙𝑒𝑠𝑧 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑛𝑡𝑜𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑦, 𝑎𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘 𝑘𝑜̈𝑧𝑒 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑓𝑖𝑢́𝑘ℎ𝑜𝑧. - 𝑁𝑒́ℎ𝑜𝑙 18+ - 𝑇𝑟𝑎́𝑔�...