" Tsk... Tsk... Tsk... Mama..." Belle merintih sendiri.
Mengongoi Bella menangis di atas katil. Gebar ditarik menutup setiap ceruk tubuhnya yang terdedah. Bella menyeka kasar airmatanya. Walaupun begitu, masih airmatanya mengalir laju. Tak jadi apa kalau dia seka pun. Tetap mengalir. Ya Allah... Apa yang Bella buat sampai begini sekali Darius lakukan padanya?
" Kalau kau menangis airmata darah pun, takkan kembalikan semuanya pada asal." sinis Darius berkata.
Automatik Bella mengesot menjauh apabila Darius sudahpun bangun dari tidurnya. Tak ada rasa terkejut, malah. Bella dah tahu Darius akan terjaga disebabkan tangisannya yang maha kuat. Macam mana tak kuat kalau kesuciannya diambil lelaki itu? Apa lagi yang Bella ada? Apa?!
" Saya nak balik!"
" No."
" Please... I wanna go home. Just that."
" When i say no it means no."
Bella mengigit bibir. Tahan hati daripada melampiaskan semua marahnya. Andai dia hambur semua, takkan ubah semuanya. Semua tetap sama. Takkan jadi seperti sedia kala. Ia hanya sia-sia. Bayang tubuh sasa Darius turun dari katil menjadi tatapannya. Muka lelaki itu penuh beku, tak ada senyuman sedikitpun.
" Awak tak boleh buat saya macam ni. Awak dah ambil semuanya. Tak cukup lagi ke cagaran yang perlu saya bayar?" sebak Bella bertanya.
" Nope. Forever not enough." tegas suara lelaki itu bagai memaksudkan yang dia tak akan lepaskan Bella sewenang-wenangnya. Bila dah masuk perangkap, takkan nak lepaskan macam tu aje kan?
Bella menutup rapat matanya apabila Darius selamba badak salin baju depan matanya. Semua ini adalah gila. Semua berkaitan lelaki ini tidak sepatutnya Bella campuri. Bila jadi begini. Bella tahu yang dia takkan lagi terlepas dari lelaki ini.
" Saya nak balik... Please..." rayu Bella penuh dengan airmata di raut wajahnya. Mustahil untuk Darius setuju. Lihat saja muka beku itu tak ada nampak sinar belas kasihan. Malah makin suka bila airmatanya mengalir.
Darius senyum senget. Dirapati Bella. Dalam diam, lelaki itu merancang sesuatu dan semestinya bukannya perkara yang baik.
" Tukar baju. Kalau aku masuk untuk kali kedua kau masih berbungkus macam ni..."
Bella tahan nafas bila raut wajah kacak itu ada betul-betul di depan mukanya.
" Let's see what will happen next." Anak mata Darius ke atas dan ke bawah. Bagai memberi isyarat akan apa yang dikatakannya tadi.
Berair tubir mata Bella. Dicengkam kuat gebar yang menutupi setiap anggota badannya. Bayang Darius keluar dari kamar dipandang sehingga hilang. Tak dan-dan, airmatanya kian mengalir laju dan esakan menjadi-jadi. Terlalu sakit dengan semua ini. Ya Allah... Tolong Bella.
Perlahan, Bella turun dari katil menuju ke kamar mandi. Ditahan setiap kesakitan yang dia rasai. Dirinya berpaut pada dinding. Tak kuat nak berjalan sendiri.
" Is a 30 minute shower too long? Huh?" sinis Darius menyoal.
Entah bila si Darius masuk bilik pun Bella tak tahu. Bella kerling sekilas sebelum langkahnya diteruskan lagi. Darius ketawa kecil. Sinis sekali lantunannya itu.
Bella diam tanpa bicara. Panas hati Darius bila Bella diam sejak tadi. Darius mendekat.
" I'm asking you right now!"
Ringisan sakit keluar dari bibir apabila tubuhnya dihempas kasar di dinding. Sakitnya kepala dan pinggangnya.
" Sa-sa...kit. aw-aw...ak." Bella merintih sakit.
YOU ARE READING
The Ruthless Mafia ( IN EDITING)
RomanceBook 20 [ Dαrius & B€llα ] Darius Ryan Amsyar seorang lelaki tak ada perasaan. Semua dibunuhnya andai bermain api dengannya. Disebabkan kejadian hitam itu membuatkan dia berubah seratus peratus menjadi seorang yang kejam. tidak ad...