22.

1.5K 131 26
                                    

נקודת מבט הארי

הוצאת מכיס מכנסי את הספר עם כריכת העור החומה והתיישבתי מתחת לעץ שלי, לשם שינוי קראתי את 'המלט' שקווין הביא לי והשארתי את הסונטות בחדרי. מוזר שהמעמד של קווין משיג את הספרים הטובים ביותר של שייקספיר והמעמד הגבוה לא, אולי זה בגלל הספרייה הציבורית שלהם?

העיקר שהביא לי אותו, כל כך הרבה זמן שרציתי לקרוא את המלט. טרגדיה מאת שייקספיר, הכל כל כך דרמטי ועצוב אך מאוד אינטליגנטי. קראתי קצת מהספר עד ששמעתי רעשי יריות, קמתי מהאדמה במהירות והלכתי למקום ממנו מגיעים הרעשים. התקדמתי בזהירות ובשקט, מציץ מאחורי השיח שהפריד בין קרחת היער לחצר האחוזה ונשמתי לרווחה כשגיליתי שאלה היו הלורדים ואבי, ניסו לצוד עם הרובים החדשים שהכינו אנשי צבא לציד וגם לדו קרבים בין אנשי המעמד. אבא שלי לא נכנס לכאלה דברים אך מתוך תפקידו ומעמדו הוא צד כמו כולם, הייתי קורא לו עדר אבל ככה כולם עושים, כך הוא גדל.

"הארי" קול נשי אמר מאחורי וקצת הבהיל אותי. הסתובבתי ופגשתי בשרלוט

"ליידי שרלוט" אמרתי בחיוך

"אוכל לבקש ממך משהו?" שאלה והנהנתי "אתה לא חייב לעשות זאת אבל אני רוצה לצאת היום אל הכפר-"

"בשביל הבחור?" קטעתי את דבריה בסקרנות והיא הנהנה "תמשיכי"

"תוכל לחפות עליי?" שאלה. היססתי לפני שעניתי

"כן... אבל איך?" שאלתי

"אני חושבת שההורים שלנו ישמחו לדעת שאנחנו מבלים יחד אז אולי נגיד שאנחנו הולכים למקום בערב?" שאלה. אני יוצא עם אחותו של לואי? זה מגוחך אבל אעשה זאת היא נחמדה ואני מבין אותה, היא רוצה משהו למרות שהוא אסור. אני הייתי רוצה שיעזרו לי אם הייתי במקומה.

"בסדר, מתי נצא?" שאלתי

"בשמונה זה בסדר?" שאלה והנהנתי "תוכל לשהות במסבאה בזמן שאהיה איתו?" שאלה

"כן ליידי שרלוט-"

"קרא לי לוטי" אמרה בחיוך. חייכתי חזרה והיא הסתובבה ללכת, נתתי עוד מבט באבי ובלורדים שצדים והלכתי בחזרה לעץ שלי. התיישבתי על הדשא הירוק והרך ופתחתי את הספר באותו העמוד שבו הפסקתי, לא יכולתי להתרכז בספר לגמרי כי ראשי היה מלא במחשבות. לואי ואני לא ביחד אבל אני בכל זאת מרגיש אשם שאני לא מספר לו על אחותו, זה לא ענייני ואני גם עושה דברים אסורים. אני צריך לכבד את בקשותיה, היא ביקשה לא לספר ללואי אז לא אספר.

נכנסתי למבנה האחוזה, החשק לקרוא עבר לי כי לא הצלחתי להתרכז. לפתע ראיתי את ג'מה ולואי יושבים בסלון וצוחקים ממשהו, לבי נחת, הם צוחקים יחד ונראים כל כך מתאימים. היא בת והוא בן ממעמד גבוה, הנדתי בראשי בחוסר אמון, השפלתי את מבטי וחלפתי על פניהם אל היציאה מהסלון. עליתי במדרגות לאגף הצפוני, הלכתי במסדרון כשפיזי יצאה מחדרה. תחושת הקלה הייתה בלבי, הייתי צריך לראות חברה עכשיו, היא חייכה את חיוכה הנעים והתקדמה אליי

only the brave - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now