סוף השבוע הגיע והיום בערב אנחנו נתארח אצל הלורד ארווין שיצא לי להכיר כבר, איש טוב וחכם, הוא בהחלט מנהורי לונדון. לאחר ארוחת הבוקר הלכתי עם התאומות לשחק עם וורט. הן רואות אותו בתור חיה קטנה וחמודה אך אם היו מנקודת מבטו הן היו הקטנות ו-וורט הוא הגדול ללא ספק, הוא יותר גדול ממני ללא ספק.
שיחקנו איתו בשמש והן סירקו אותו בעדינות כפי שאנה המשרתת שלהן לימדה אותן, שכבנו קצת על הדשא הרך ואז חזרנו למבנה האחוזה כדי לנוח. חזרתי לחדרי ונשכבתי על המיטה בעייפות ושקעתי אל תוך שינה טובה.
"הדוכס, הגיע הזמן להתעורר" נייל העיר אותי וחיוכו חושף השיניים הלבנות סנוור אותי. בחוץ השמש כבר התחילה לשקוע והבנתי שאני צריך להתחיל להתארגן, לבשתי את הווסט הלבן שלי ומעל חליפה בצבע שמנת ומכנס בצבע שמנת תואם לחליפה. יצאתי מחדרי והבטתי בדלת חדרו של הארי, לא ידעתי אם לדפוק אך לבסוף עשיתי זאת. לא נשמעה תשובה אז פתחתי את הדלת בחוסר נימוס
הארי עמד שם בלי חולצה, חושף את חזהו השרירי והחטוב. לבי החסיר פעימה למראהו ונשכתי את שפתיי
"היי, לא שמתי לב שאתה כאן" אמר בחיוך ולבש את החולצה אך לא כיפתר אותה. התקרבתי אליו כדי לכפתר את כפתורי חולצתו הלבנה כאילו לא שלטתי בצעדיי ובמעשיי
"תן לי לעזור לך עם הכפתורים" אמרתי ואחזתי בחולצתו. התחלתי לכפתר את הכפתורים והרגשתי את נשמותיו החמות כנגד אפי שגרמו לידי לרעוד, לפתע הוא אחז בפניי וריסק את שפתיו כנגד שפתיי. לבי החסיר פעימה לתחושה המענגת וצמרמורות עברו בגופי ובפניי ואז הבנתי מה אני עושה, מתנשק עם גבר. זה אסור. דחפתי את הארי ממני מחזהו "תהיה מה שבא לך אבל לא איתי" אמרתי והסתובבתי לצאת מחדרו. ידעתי שזה פגע בו כי זה גם צבט בלבי אבל זה כל כך אסור, לא אסכן את מעמדי בשביל הארי.
יצאתי מחדרו של הארי במהירות ונשענתי על דלתו בזמן שגופי רעד, שמעתי רעש של משהו נשבר מחדרו, השפלתי את ראשי ודחפתי את עצמי מהדלת. עברתי בין החדרים של אחיותיי, ירדנו למטה לאולם הכניסה וחיכינו למשפחת סטיילס. נשכתי את שפתיי והרגשתי חטא מרוח עליהן, בחור ממעמד אצולה נישק אותי. זה נורא, זה נורא כי זה הרגיש טוב.
הגענו לביתו המפואר של הלורד ארווין, הוא ומשפחתו קיבלו את פנינו. בידיה של בחורה צעירה היה תינוק קטן שנתנה לנו להביט בו, הארי לחץ את ידו של חברו ליאם, כנראה שהוא בן למשפחה הזאת. הלכנו יחד לחדר האוכל והתיישבתי בראש השולחן, עיניו של הארי היו עליי אך התעלמתי ממנו לגמרי. מה הוא חשב לעצמו? שינשק אותי ואז מה? מה יקרה? כלום לא יכול לקרות!
המשרתים הגישו לנו את האוכל והתחלנו לאכול אחרי שבירכנו 'בתיאבון', כולם דיברו על התינוק החדש של אמיליה בתו של ארווין ובעלה ריצ'רד אבל הראש שלי היה במקום אחר, אני כל כך מבולבל. הנשיקה הייתה מדהימה אבל זה אסור להרגיש כך, אני סתם אפתח ציפיות ולבסוף אתחתן עם אישה והארי הוא לא אישה, אם הוא כן היה הוא בהחלט היה כבר שלי.
לאחר ארוחת הערב עברנו לסלון לשתות תה, פיזי החליפה מבטים עם ליאם ולא אהבתי את זה. קודם היא מתקרבת להארי ועכשיו לליאם? זה יהיה נהדר שתתחתן עם מישהו מהמעמד כמו ליאם אבל היא בת חמש עשרה ואני לא אוהב מבטים חושקים
"פליסיטי, תתלווי אליי לחצר?" שאלתי והיא הנהנה ותפחה על שמלתה הכחולה והמנופחת
"כן לואי?" שאלה כשיצאנו
"קורה משהו שאני צריך לדעת עליו בינך לבין ליאם-"
"ליאם? לא, בחיים לא!" אמרה בכעס. הנהנתי וחזרנו לתוך הבית, היא הייתה כל כך כעוסה על כך כאילו אמרתי משהו לא בסדר אבל שאלתי כי התעניינתי וזהו תפקידי לשמור עליה, אני צריך לדעת דברים גם אם נראה שאני חטטן. קמנו מהספות כדי לחזור אל חדר האוכל לאכול קינוח, וידו של מישהו עצרה בעדי ללכת. הסתובבתי וראיתי את הארי עם מבטו החמוד
"לואי-"
"הארי הפסק!" דרשתי וניסיתי להשתחרר מאחיזתו. למזלי רק שנינו נשארנו בסלון
"אני רק רוצה להתנצל בפניך" אמר בקול שבור שגרם ללבי להיצבט
"תתרחק ממני" אמרתי בנזיפה. הוא השפיל את מבטו ושיחרר את ידי בזמן שיצא מהסלון, הרגשתי שנפגע מכך אבל עדיף שיתרחק ממני, עדיף לשנינו.
חזרנו לאחוזה ומיד עליתי עם אחיותיי לחדריהן כדי להגיד להן לילה טוב, יצאתי מחדרה של פיזי והלכתי לעבר חדרי, הארי עמד מחוץ לחדרו אך התעלמתי מכך למרות שהיה קרוב אליי כל כך
"אני לא מבין אותך..." הוא מלמל עם גבו אליי
"תסלח לי?" שאלתי והסתובבתי, כך גם הוא
"אתה מתיישב קרוב אליי כל כך, מציע לי לרכב איתך ולאחוז בך, מכפתר לי את החולצה... להמשיך?" אמר והנדתי בראשי לשלילה "רק תגיד לי מה קרה" ביקש ושוב הנדתי בראשי לשלילה ונכנסתי לחדרי. טרקתי את הדלת ונשענתי עליה בזמן שהחלקתי לרצפה, התיישבתי וקירבתי את רגליי קרוב לחזה. אני לא יכול להיות גיי, אני לא יכול. אבל הארי גורם לי להרגיש כאילו אני כן, מה אעשה?
YOU ARE READING
only the brave - Larry Stylinson
Fanficבאנגליה השמרנית של תחילת המאה ה-19, הדוכס לואי ואחיותיו עוברים לאחוזת סטיילס לאחר שאימם נפטרה. הארי הילד הטהור של לונדון מסתיר סוד שהופך אותו לחוטא, לואי והארי מתאהבים במציאות שאוסרת עליהם להיות יחד. האם יוותרו על הכל אחד בשביל השני? מכיל: תכנים מינ...