נקודת מבט לואי
לבשתי את הבגדים שנייל הביא לי ויצאתי מחדרי, דפקתי על דלת חדרו של הארי והוא לא פתח, אני מניח שהוא כבר למטה. הדבר האחרון שרציתי שיראה זה אותי ואת אליזבת במצב כזה, אני יודע שזה כאב לו, שמעתי אותו בוכה וזה שבר אותי.
אנחנו לא ביחד אבל מה שלא קורה בינינו, שנינו מרגישים את זה, זה לא סתם. מעולם לא הרגשתי פתוח עם מישהו כמו שאני עם הארי אבל אני לא רוצה לפתח ציפיות ואז הכל יתנפץ כלא היה, השעון שהארי הביא לי הוא תזכורת למה שאני צריך להיות, למה שאני רוצה להיות בסופו של יום. אני רוצה שהוא יתגאה בי, אני לא יודע למה אבל אני רוצה לראות מבט גאה בעיניו כשהוא יביט בי והיום כשראה אותי יוצא מחדרי יחד עם אליזבת מבטו היה מאוכזב, אני יכול להבין למה. גם אני הייתי מאוכזב מעצמי, לא הייתי צריך לעשות את זה חשבתי שהארי לא מספיק אבל הוא כן. אני לא צריך יותר ממנו, אני פשוט מפחד. בפעם האחרונה שפחדתי לא דיברנו חודש שלם ואני לא מתכוון שזה יקרה שוב, אני אשים את האגו והפחדים שלי בצד ואתנצל בפניו כי אכפת לי ממנו אחרי הכל, גם אם קשה לי להודות כן אכפת לי ממנו.
נכנסתי לחדר האוכל יחד עם אחיותיי, משפחת סטיילס בירכה אותנו ב'ערב טוב' והתיישבנו במקומותינו. ראשו של הארי היה נפול במשך כל הארוחה והוא לא הרים את מבטו מהצלחת, אני יודע שזה בגללי ואין לי הרבה מה לעשות עכשיו, אנסה לתפוס אותו עוד מעט. אני לא רוצה שילך לישון בזמן שהוא כועס עליי למרות שאני יודע שלא יסלח לי כל כך מהר ובצדק, לא מגיע לי שיסלח לי מהר אבל אני אוכיח לו שאני סיימתי עם הפחדים ואתן לו מקום בחיי כמו שהוא נותן לי מקום בחייו.
לאחר הארוחה עברנו לסלון ושתינו תה, לוטי והארי לא הפסיקו להחליף מבטים, אני מקווה שעכשיו שאסרתי עליה לפגוש את פשוט העם היא לא תרצה את הארי במובן רומנטי. היא תיפגע ממנו כי אין לו כוונות רומנטיות לגביה וגם זה כמו שאני אהיה עם ליידי ג'מה, איך הארי ירגיש?
הלורד דס וליידי אן מנסים לשדך לי את ג'מה שנינו לא נראים מעוניינים במיוחד אבל בכל זאת, אני מבין למה הם רוצים בזה. אם ג'מה ואני נהיה יחד זה יקנה למשפחת סטיילס מקום מכובד יותר בין בני האצולה של אנגליה ויחתנו את ביתן שזה הדבר שאליו כל ההורים שואפים במיוחד כשבאביב הקרוב תתחיל עונת החיזורים ואני יודע שללוטי וג'מה יהיו לא מעט מחזרים.
החלטתי שאחכה להארי למעלה כשסיימנו לשתות תה, עליתי במדרגות לאגף הצפוני ושמעתי צעדים מאחורי, זה היה הארי. כשהגעתי אל חדרי פתחתי את הדלת אך כשנכנסתי לא סגרתי אותה, הארי בא לפתוח את דלת חדרו אך משכתי אותו מידו אל תוך חדרי וסגרתי את הדלת במהירות
"מה אתה עושה לואי?" הארי שאל בבהלה
"לא הבטת בי כל הארוחה" אמרתי והוא גלגל את עיניו
"נמאס לי עם המשחקים שלך, תשכב עם מי שתרצה רק תניח לי-" נישקתי את שפתיו וקטעתי אותו. הוא לא התנגד לכך וכרך את ידיו סביב צווארי, הניע את שפתיו ברכות כנגד שלי והעביר צמרמורות מענגות בכל גופי
"אני מצטער" לחשתי והצמדתי את מצחי לשלו
"אני לא מספיק לך?" שאל ועצב הורגש בקולו השקט
"אתה כן, הארי אתה כן" לחשתי ונישקתי את שפתיו "רק תסלח לי, אם היא תגיע לכאן שוב זה יהיה כדי שלא יחשדו בי" אמרתי
"אתה מקריב הרבה" לחש בחיוך
"אתה שווה את זה" לחשתי ונשכתי את שפתיי
"מחר יתקיים מירוץ החורף, אתה לא משתתף נכון?" שאל וקירב אותי אליו יותר
"אתה דואג לי?" שאלתי מצחקק
"רק תענה על השאלה" ביקש בייאוש
"תענה על שלי" ביקשתי בחיוך
"כן אני דואג, ראית מה קרה בפעם הקודמת שהשתתפת במירוץ" אמר. הוא דואג לי, זה חמוד מצדו, זה אומר שאכפת לו ממני
"אני ניצחתי, וורט לא היה מאומן לתחרויות" אמרתי וגלגלתי את עיניי, הוא צחקק את צחוקו היפיפה "אבל אתה דואג לי" התגריתי בו. הוא הטיח מכה לכתפי וניסה להתרחק אך כרכתי את ידי סביב מותניו וקירבתי אותו אליי, הוא לא יתרחק ממני, שלא יחשוב על כך בכלל
הארי אחז בפניי וליטף אותן ברכות, הוא ריסק את שפתיו כנגד שפתיי והניע אותן בשלמות שגרמה לכל האוויר להיעלם מראותיי. עליתי עוד קצת על קצות אצבעותיי כדי לחוש בו יותר קרוב אליי אבל אני יודע שהדבר שאני כל כך רוצה לא הולך לקרות, זה יהיה מחייב ורציני מבחינתו, אני יודע את זה. אני לא יודע אם אני מוכן להתחייבות במיוחד כשהסוף שלה ידוע מראש וכנראה שדי קרוב.
אני לא מאמין שסלח לי בכזו מהירות, חשבתי שזה יהיה קשה אבל כנראה שיש לי משהו מיוחד בידיים ומשום מה הוא לא מוכן לוותר עליי. הוא רואה את הכל, את שני הצדדים, איך שני הצדדים מרגישים וזה מדהים לפי דעתי. הכל אצלו מדהים ורק טיפש לא ילחם על הארי וייתן לו ללכת, אני לא טיפש. אלחם עליו בחזרה, אעשה הכל בשבילו כי אכפת לי ממנו והוא חשוב לי, הוא כל כך חשוב לי. לא חשבתי שיצליח להיכנס לליבי אבל מהרגע הראשון שפגשתי אותו עיניו הירוקות חדרו לתוכי ורק עכשיו הבנתי שאני צריך אותו, איתו אני מרגיש בבית.
YOU ARE READING
only the brave - Larry Stylinson
Fanficבאנגליה השמרנית של תחילת המאה ה-19, הדוכס לואי ואחיותיו עוברים לאחוזת סטיילס לאחר שאימם נפטרה. הארי הילד הטהור של לונדון מסתיר סוד שהופך אותו לחוטא, לואי והארי מתאהבים במציאות שאוסרת עליהם להיות יחד. האם יוותרו על הכל אחד בשביל השני? מכיל: תכנים מינ...