7.

69 4 0
                                    

Oběd jsme udělali, no spíš kluci, ale nemohla jsem se koukat jak ti dva jsou úplně blbí, takže jsem jim musela pomoct. No jo no co už. Bude to těžký s nima.
Dojedli jsme oběd, nádobí jsem umyla, Erik ho utíral a Michal ho uklízel. A samozřejmě jsem to rozdělila já jako kapitán, 'jsem na sebe pyšná' musela jsem se uchechnout nad tou myšlenkou, byla zábavná. A až teď jsem si všimla, že ti dva na mě čumí a nechápou. Mávla jsem nad tím rukou "to nestojí za řeč" smála jsem se. Kluci to nepochopili, ale pak se začali smát taky.

Na dnešek už nic neplánujeme, jsme úplně vyčerpáni. A proto si jen pustíme telku a koukáme na zprávy. Říkala něco o nějaké bouračce nic zajímavého, ale pak mluvila o nějaké vraždě a mě naskočila husí kůže. Jak jsem se tak koukala tak jsem si všimla, že to byl Šimon. Začali se mi hrnout slzy ven, ale musela jsem to zadržet a pak přišlo to co mě dorazilo, byla jsem pohřešovaná, ale pak najednou řekli, že už nejsem pohřešovaná "Tereza Pytlová je pohřešovaná dívka, které je 19 let, ale počkejte moment, změna. Tato dívka už není pohřešovaná, už se našla a matka potvrdila, že to je její dcera. Tak nakonec to skončilo dobře a teďka se koukneme na počasí" jak to dořekla tak se mi začali hrnout slzy do očí a nešlo to zastavit. 'tohle mi udělala matka, našlA si jinou dceru a jí to nezajímalo, že to není ta pravá' řekla jsem si v hlavě 'už mě nemá ráda i když vlastně pořád mě nemá ráda, lituju tu holku' dokola jsem si to říkala a brečela jsem čím dál víc. Je zajímavé, že ti dva usly a já je tím neprobudila, ale to je jen dobře. Běžela jsem se zamknout do pokoje, aby mě neviděli brečet. Vzala jsem si telefon do ruky a řekla si trochu nahlas "asi zavolám Markovi (marwex)" ano dal mi tel. číslo kdyby se něco dělo, to samé Honza (morry). 'raz, dva, tři nádech, výdech, jdu mu zavolat' řekla jsem si to v duchu a našla Markovo číslo a začala jsem mu volat, ale dlouho to pipalo, tak jsem to tipla a počkala až zavolá on.

Po 30minutách:
Na displeji se mi ukázalo Markovič✨ Já vím zajímavá přezdívka. Zvedla jsem mu to:

"Ahoj Teričko" řekl vesele
"Aho-oj Markoviči" ještě furt jsem brečela
"Teri co se stalo?" Řekl smutněji
"Nemohl bys prosím přijet, vysvětlila bych ti to, ale nechci to říkat přes mobil" řekla jsem z rozstřepaným hlasem
"Jo mohl bych, dneska nic nedělám, tak dobře a kdy mám přijet" otázal se mě, jo je moc hodný, je ochotný
"Mohl bys přijet hned prosím a napiš mi a nebo zavolej mi, nechci aby si zvonil, kluci neví, že ti volám" už jsem to řekla klidněji
"Jasně, hned tam budu" řekl vesele
"Děkuju moc, mám tě ráda"
"Není za co, já tebe taky"
"Papa" řekla jsem veseleji
"Papa" řekl to a tipl hovor. Teď jen teda čekat než přijede, snad nebude mít problém někde po cestě. Odemknu a otevřu dveře, jdu se kouknout na kluky jestli furt spí. 'Jo furt spí, ti jsou teda líní' povzdechla jsem si nad tou myšlenkou a šla zpátky do pokoje, čekat na zprávu nebo hovor od Marka. Tak jsem si řekla, že se kouknu na yt a pustím si tam tamtaradá video od Marka, to jsem nečekali co. Měl nové video, které jsem ještě neviděla, trvalo 30 minut takže jsem se pohodlně usadila a šla koukat.

Uběhlo 35 minut:
To video bylo super, ale musela jsem se kouknout ještě na jedno no, co už. "Marek ještě nevolal, tak snad brzo přijede" řekla jsem si pro sebe a když jsem to dořekla tak na mém displeji se objevilo jméno Markovič✨ docela rychle tu byl. Tipla jsem mu to a šla dolů otevřít Markovi a po cestě jsem koukla na kluky, kteří ještě furt spí 'ach jaj' uchechtla jsem se a pokračovala dál v cestě. Otevřela jsem dveře a byl tam Marek, hned jsem ho šla obejmout, obejmutí mi opětoval. "Ahoj Markovič" usmála jsem se.
"Ahuj Teričko" též se usmál "prosím potichu kluci ještě spí, hrozní lenoši to jsou" zasmála jsem se a přidal se i Marek "dobře dobře a pojďme už dovnitř nebo zmrznem" "jo jasně pojď dál a půjdem ke gejmrovi do pokoje" kývl na souhlas a zouval si boty. Šli jsme přes obývák a ukázala jsem mu ty spáče, museli jsme držet ten smích, protože jak jsme je viděly v jaké poloze leželi, stalo to za to a mě napadlo je vyfotit "hej pšt Marku, vyfoť je" "hej pšt jasně" Marek je vyfotil a ještě jsem mu řekla, ať mi to pošle. Radši jsme už šli nebo bychom vybouchli smíchy. Já si tu fotku dám na tapetu a pak se budou divit.

unesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat