Zapomínala jsem na čas, slyšela jsem hlasy a bouchnutí dveří. Otočila jsem se na Marka a nadzvedla obočí, pochopil to "to jsou kluci a Botman s dejvikem přijde později" vysvětlil mi to "uff aspoň, že tak" zasmála jsem se. Už tu přišli a zatím si mě nevšimli, ukázala jsem na Marka ať je potichu, pochopil to a kdyžtak pro vysvětlení jsme si volali i s Honzou, ale neví odkuď. "Hele co říkáte na tu zerix nebo jak se jmenuje?" Řekl ten z modrou hlavou "Upřímně sexy a nevím jak jí popsat" zasnil se ten brunet "normálně holka na jednu noc, užil bych si to" ježiš ten je tak úchylnej ten s tou modrou hlavou a pokračoval dál "určitě je naivní, nechá se ošukat a bude si myslet-" zasmál se a jediný honza nic neřekl "-že bude něco víc" to už jsem nevydržela "ale ta holka se nenechá, neni naivní, aby se vyspala s takovým idiotem, co si myslí bůh ví co a nakopala bych ti prdel ty zmrde" tak chladně jsem to řekla až jsem se otřásla. Marek vedle mě vybuchl smíchy a to samé honza, já furt měla chladný výraz a propalovala ho. Vypadal vyděšeně a překvapeně, kvůli toho jsem se usmála "co-kurva, tys to slyšela?" Ježiš ten má logiku "jo slyšela" ušklíbla jsem se "jinak moje přezdívka je cuky a jméno Dominik.... tvoje jméno?" řekl svůdně "nejde ti flirtování jen tak a jméno ti neřeknu" "ta tě dostala" zasmál se brunet "já jsem damien a přezdívka deethane" usmál se, opětovala jsem mu to "tobě to jméno řeknu, ale ne před ním" vyplázla jsem na něj jazyk "jako malá" zasmál se Honza "no co? Honzo taky se chováš jak malý" postavila jsem se a šla k damienovi, podala jsem mu ruku a on ji přijal "jmenuju se Terka a přezdívka zerix, ale to už víš" usmála jsem "dík, že si mi to řekla" "není vůbec za co" pustila jsem jeho ruku a šla zpátky na gauč "chcete se něco dozvědět? Co vám vrtá hlavou" zeptala jsem se, všichni přemýšleli, dost dlouho.
"jen mě zajímá co si tím myslela, že to pro něj nedopadne dobře? Když jsme byly na těch závodech" Zamyslel se cuky "řeknu to takhle, dostal do držky ode mně" usmála jsem, všichni se mi zasmáli "to ti jako vážně nevěřím" řekl Honza se smíchem "klidně vám to dokážu potvrdit i Botman vám to potvrdí, jen chvilku počkejte" vytáhla jsem z tašky nový mobil a papír "jo a Marku koupila jsem si nový mobil, ale nikdo o něm neví, jen teďka vy čtyři" naklikala jsem tam čísla všech členů M+, Marka a Honzy "takže teď zavolám svému jakoby bráchovi a pak dominu" ujasnila jsem jim to. Našla jsem bráška konev❤️ a klika na něho a čekal dokud to nezvedne.
"Prosím?" Zaznělo z telefonu
"Čau bráško, jo mám nové telefonní číslo, řekni to všem, ale potřebuju někomu ujasnit jednu věc" ušklíbla jsem se na ostatní
"Ježiš čau ségra, jo řeknu a čo potrebuješ ujasnit někomu?" Zeptal se
"Že jsem dala do držky Flashovi? Oni mi to nevěří" zamračila jsem se na ostatní a oni se potichu chechtali, dala jsem to nahlas
"Jo dala mu do držky a to pořádně, malém ho vezli do nemocnice" zasmál se a já s ním
"Ježiš tak za to nemůžu, že se neumí prát a jinak díky bro"
"Jojo, a není za co sis pá"
"Pá" tipla jsem to a koukla na ostatní, zírají na mě s otevřenou pusou "furt mi to nevěříte?" Musím se zeptat "jen trochu, zavolej dalšímu" řekl damien "dobře, dejte mi chviličku" Našla jsem jméno Domino😈. Ten ty hovory bere naštěstí rychle:
"Prosím tady Citta"
"Ježiš nevytahuj na mě Citta ty cíťo", zasmála jsem se
"Doprdele Terko, s timhle mě sereš" taky se zasmál
"Já vím, já ráda a vidim, že konev ještě neřekl o mojem novém čísle" zaúpěla jsem
"No ještě neřekl, já to řeknu ostatní a nechám je to opsat a proč mi voláš?" Najednou zněl vážně
"Potřebuju ještě potvrzení o tom, že Flash dostal ode mě do držky" všichni pozorně poslouchali
"Jo ten hezký dostal do držky od tebe, že ho málem vezli do nemocnice a mě zajíma kde ses to naučila" zeptal se
"Naučila jsem se to sama, plus mi pomohl Toky" ušklíbla jsem se vítězně
"A jooo, já zapomněl, hele už musím, tak čau"
"Čau" a tipl hovor. Víc jsem se posadila do gauče a pozorovala je "takžee stačí vám to?" Ujal se toho Marek "jo stačí, ale furt tomu nemůžu uvěřit, je to hustý" "já vím, jsem hustá" upřímně jsem se zasmála a byla ráda."Eh nevíte kdy má přijít Botman?" Zeptal se Honza. Mě v očích sršela zlost, tu byste viděli na míle daleko, všiml si toho damien, ale radši nic neříkal byla jsem ráda a usmála jsem se na něho. Trošku ho to překvapilo, ale oplatil to "heh tak to nevím, možná přijde zase opitý" zasmála se cuky "jako opilého je sranda pozorovat" řekla jsem a držela smích v sobě, ale když se postupně všichni smáli, tak jsem musela taky. Tak teď jsme tu pět bláznů co se směje, kdyby nás někdo viděl myslel by si, že jsme se zbláznili.
"Twl...hele kluci...už..mě bolí břicho.....takže klid" uklidňovala jsem se z toho smíchu, směje mě se tu tak 20 minut bez přestávky "musím...souhlasit" přitakal damien.
"Eee Kluci? Kde máte lékárničku?" Ozvala jsem se po chvíli nervózně, kluci mlčeli, koukali se na mě a teď už i vytřeštili oči "jo vím, že tam mám ránu, ale kurva potřebuju tu lékárničku!" Trošku jsem zařvala hned se zvedl cuky a utíkal někam, nevím kam. Pak se vrátil s lékarničkou. Haleluja. Podal mi ji, s tichým "díky" jsem si ji vzala a položila, ale teď jsem si uvědomila, že tu jsou kluci "může tu zůstat jeden, který se nebojí krve? Protože to sama nezvládnu a k tomu na mě čumíte jak nevím co" probodla jsem je pohledem, viděla jsem jen jednu ruku nahoře a byl to damien "a to si říkáte mafiáni, když se bojíte krve" zamumla jsem si pod nosem, ale ne asi potichu, aby to neslyšel nikdo, slyšel to damien co seděl vedle mě. Polka jsem, ale vypadl v pohodě. "teď zbytek kluků vypadne jinam a pokud ucítím jediný jiný pohled na mě, tak si mě nepřejte" přejela jsem je pohled, kromě Damiena. Usmála jsem se.
-----------------++++
Eniky beniky kliky bé
Vítám vás zase zde u další kapitoly.
Takže co na to říkáte? ಡ ͜ ʖ ಡ
Napište do komentářů, kdo chce být přítelkyně tokyho.
Někoho vyberu, ale budu potřebovat jméno (◠‿◕)
Uvidíme se u další kapitoly, pac pac čauu.
ČTEŠ
unesená
Fanfictionjsem unesená tím kým jsem nečekala... (Ne)Obyčejná holka, která nikoho moc neměla a matka a bratr jí nemají moc v lásce. Tajuplná, ale milá to jsem přesně já. Co se stane když zjistím věc co jsem vědět neměla? A jak dlouho vydržím být slušnou holkou...