10.

65 4 0
                                    

Pohled Michala:
Smáli jsme se jak blázni, dokud mi nezazvonil telefon a já s omluvením, jsem šel do vedlejší místnosti. Volal mi Honza (ment), že s ním mám jít točit video. Souhlasil jsem, šel jsem zpět jim to oznámit. "Jdu točit video s Honzou, takže bych aby jste mi nechodili do té místnosti kde budu" "jasně kapitáne" zasmála se Terka. Miluju její smích, ale zpět do reality. "Jo a ještě Eriku musíš dodělat ten svůj pokoj" řekl jsem mu "jo jasně, potřebuju pomoct, takže Terko pomůžeš mi?" Otočil se na Terku v naději v očích "jasně, stejnak nemám co dělat" usmála se "ďakujem ti moc Teri" objímal jí a Terka se začala smát "co je k smíchu?" Nechápal Erik, upřímně já též ne. "To že mě tu dusíš a ani to nevnímáš" smála se dal "jee promiň" "v pohodě kelouši" Zasmál se Erik a já s ním. Po chvíli ji pustil z velkého sevření a mohla se líp nadechnout. "Teď  zjistí kdo s nás dvou má lepší svaly, Michal?" řekl z ničeho nic kelo "co, proč?" Začal se smát a já s ním "no tak to bude podívaná" Terka dostávala záchvat smíchu.

Můj pohled:
To co Erika napadlo, dostala jsem záchvat smíchu "no co" zasmál se Erik. "Tak trička dolů, to zní divně" plácla jsem se do čela. Jak jsem řekla tak kluci udělali, sundali si trička a já si musela zkousnout ret, 'snad to neviděli' v hlavě se mi to opakovalo. "Co tak koukáš?" Zasmál se Michal, musela jsem se určitě červenat. "No jo no Vejr musí koukat ne" dusila jsem se smíchem a nasadila vážnou tvář. Tak a jdou se prohlížet. V hlavě si říkám co jaké to je 'Erik má menší břišáky jak Michal, ale jsou taky velké, svaly na stejnou, no to je rozhodování' "tak čo?" Nedočkavě se zeptal Erik, usmála jsem se "no je to na stejno" trošku jsem se zasmála "takže je to fifty fifty, no tak to je zajímavý" "vím ne" to už jsme se začali všichni smát. Kluci si nechaly sundána trička, bože nevím jestli brzy neuteču do pokoje, 'ne budu statečná a vydržím to' říkala jsem si. Až teďka jsem si všimla na Erikově ruce, nějakého tetování to sis všimla teda brzo říká mi podvědomí. "Ehm Erik?" Trochu jsem nervózní nevím proč. "No ano" "ukážeš mi to tetování na ruce? Já si ho popravdě všimla až teď" zasmála jsem se, Michal se jen uchechtl. "J-jo jo určitě" Erik koktal, ale i usmál se. Erik mi ukázal to tetování a já myslela, že mi spadne brada. "E-eriku si to tu celou dobu ty?" Koktala jsem taky, Erik trochu nechápal a já mu ukázala svoje tetování. "Teri....to je doba, co jsme se neviděli a t-teďka přijdeme na to, že jsi moje dlouholéta  kámoška, nemůžu tomu uvěřit" ukápla mu slza, mě taky "taky tomu nemůžu uvěřit, já tě ani nepoznala" zasmála jsem se "no já tebe též ne" "chtěl bych trochu vysvětlení" zasmál se Michal a já se musela odtrhnout od medvědího objetí. "No Erika jsem poznala jak jsem byla menší a Erik byl o rok starší, byly jsme fakt super kámoši, dělali jsme mega bordel, Eriku  nesměj se nebo to budeš vyprávět ty, a jen tak ze srandy jsme si řekli, že si udělali tetování, nevím proč nás ti napadlo tak jsme to udělali. Jednoho dne se Erik musel odstěhovat pryč, nevěděla jsem kam, tak po tu celou dobu mi bylo smutná a neviděli jsme se tři roky hodně dlouho doba. A až teďka jsme se poznali, když jsem ho neviděla tak dlouho, jsem zapomněla jak vypadá a očividně i Erik zapomněl" skončila jsem svůj proslov a Michal měl otevřenou pusu až na zem "Michal zavři tu pusu nebo ti tam vletí mucha" zasmál se Erik a já též, Michal ji hnedka zavřel "tyy jo, nemám slov" uchechtne se "to by neměl asi nikdo" dostali jsme menší záchvat smíchu všichni.

Pohled Erika:
Po dlouhé době vidět Terku a k tomu jsem ji až teďka poznal, hodně se změnila. Myslel jsem, že dostanu šok jak to řekla, byl jsem překvapený. Taky kdo by nebyl, že? Jen mě mrzí co jsem jí způsobil, ale už to nejde vrátit zpátky. Ale asi to už částečně zapomněla. "Hej lidičky nepůjdem se kouknout na film" zeptal jsem se po chvíli "Jasňačka" řekla Terka.

unesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat