představení

308 9 1
                                    

Ahoj moje jméno je Terka. Je mi 19, ale vypadám starší. Nejradši chodím ven a na hory, vždy si pročistím hlavu. Ze všechno nejvíc co miluju jsou vlci. Ano jsou to vlci, jsou zajímáva, krásná stvoření. A taky miluju hudbu, bez hudby ani ránu, jak se říká: no music, no life. Mám kluka Šimona, jsme spolu dlouho a je mu 23. Jsem obyčejná holka co má hnědé vlasy a oči to samé (ale mění se mi podle nálady) Postava hubená a moc nesportuju, ale ani nepřibíram, takže pohoda. Chodila jsem do hasiče. Už ale nechodím. Nebudu vysvětlovat proč, je to na dlouho :D. A mám na tajno jedno tetování, vím že jsem byla menší a bylo to s mým kámošem, dlouho jsem ho neviděla. Mám ještě nejlepší kámošku Andy, beru jí jako sestru, ta jediná mi pomáhá. Protože matka a bratr mě moc v lásce nemají a sem tam mě uhodí a otec odešel když mi bylo 10 a dal mi bandatu a řekl: "promiň zlato, ale brzy mě najdeš" moc jsem tomu nerozuměla, ale jak jsem byla starší už jsem to chápala, a hledám ho všude na závodech, nikdy se mi ho nepovedlo najít, buď se dobře maskuje nebo nevím. Bijou mě prý, že jen tak, že si to zasloužím, ale nic jsem neudělala. Takže to je asi o mě všechno.....a joo ještě něco. Jezdím pouliční závody upřímně nikdo to neví, ani moje nejlepší kámoška. Ví to jen moje druhá rodina, můj nejlepší kámoš a můj otec, nikdo jiný.
(Fotku tu dávat nebudu, zkuste si mě představit :D)

Pohled Gejmra:
Zdravím moje jméno je Michal. Je mi 21. Rád sportuju, natáčím na YouTube a nejvíc rád hraju Minecraft. Samozřejmě rád chodím ven. Miluju psy, hlavně shiba inu, tuhle rasu miluju nejvíc, chci si pořídit takového psa. Single, ale moc mi to nevadí. Obyčejný kluk, hnědé vlasy, ale nejvíc vynikají moje smaragdově zelené oči. Postava hubená, vypracována a mám břišáky. No co musím flexit ne?

Pohled Kela:Ahojky mé meno je Erik

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Kela:
Ahojky mé meno je Erik. Je mi 20. Nejraději jazdím na skateboarde, moc rád natáčam na YouTube a skvěle umím hrát Minecraft. Najviac milujem mačky, prostě hebounke roztomilé kuličky i když jsou to někdy potvory a mám i psa. Babu nemám. Mám tmavě hnědé vlasy a v nich sem tam světle hnědá barva a oči mám modré jako moře. Postavu mám chudů aj keď moc necvičím. Obyčejný kluk na pohled, nic zajímavého a jo mám i tetování.

 Obyčejný kluk na pohled, nic zajímavého a jo mám i tetování

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
unesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat