Pohled Kela:
Co jsem to řekl Gejmrovi!! Kurva kurva kurva, já jsem dement. Aaaaaa. Já jí chci, ale bydlí daleko. Proč jsem to řekl, prooooč😭. Gejmr byl s toho smutný, že jsem to řekl. A k tomu jsem vrah, jen kvůli ní. Co budu dělat, teďka mi už asi nevěří Gejmr, nechci ztratit nejlepšího kámoše, kterého jsem měl. Ano zatáhl jsem ho do toho, ale nevěděl do čeho jde, kdybych mu to řekl možná by měl lepší nápad, ale neřekl jsem mu to a udělal jsem píčovinu, ztratil jsem jí i jeho, proč proč proč. Miluju jí. Pojedu za Gejmrem, hned teď. Vzal jsem si klíče, peněženku, batoh a šel jsem na nádraží. Zamkl jsem a hned šel.Cesta trvala tak 30 minut. Byl jsem na nádraží a čekal na vlak.
Vlak už přijel, tak jsem nastoupil. A pak jsem si vzpomněl, že tam má přijet morry a marw. No to bude vysvětlování, ale tak kvůli Terky musím a i gejmra.
O 3 hodiny později:
Konečně jsem dorazil a teď honem za gejmřikem a Terkou, snad tam kluci ještě nebudou. Cesta mi bude trvat tak 20 minut.Už jsem se blížil ke gejmřikovi. Asi jen pár metrů od domu. Zazvonil jsem a přišel mi otevřít Gejmr.
"Ahoj gejmřik" řekl jsem s úsměvem
"Ahoj Kelo, co ty tady?" byl překvapený
"Jen jsem se přijel podívat na vás"
"Ale přece si říkal, že ji nechceš!?"
"Já vím, ale to jsem říkat neměl, nevím co to do mě vjelo, promiň Gejmr"
"No tak dobře, v poho kelouši, pojď dovnitř nebo zmrzneš" smál se
"Jo vždyť už jdu" musel jsem se tomu taky zasmát.
"Vítej u mě, pokud chceš vidět Terku je na mém PC" ušklíbl se
"Jo to víš, že jí chci vidět a kdy přijedou kluci?" zeptal jsem se, zajímalo mě to
"Kluci mají přijet za hodinu, zdrželi se" Gejmr se zasmál, já nechápal.Šel jsem teda do studia, kde má sedět Terka. A seděla tam. Koukal jsem se na ní jak hraje, musel jsem se pousmát. Dobře hrála, ale chtěl jsem, aby se lekla tak jsem řekl:
"Ahoj Teri" řekl jsem pobaveně
"Aaaa, příště nelekat, jinak zabiju a jinak ahoj Kelo" smála se a dala přitom na mě vražedný pohled. Přišel Gejmr. "Co se to tady děje" musel se smát.
"Jen Kelo mě vystrašil" dělala uraženou
"Njn" zasmál jsem se
"A Teri jak si poznala, že to je Kelo?" zeptal se gejmr.
"To by mě taky zajímalo"
"Poznala jsem ho podle hlasu, Kela poznám" pousmála se a dál se věnovala PC, tak jsem ji nerušil a šli jsme s Gejmrem do obýváku. Usadili jsme se tam a povídali o blbostech.
Po hodině povídání slyším na jednou zvonek. Chtěl jsem jít otevřít, ale Terka byla rychlejší, běžela co jí síly mohly a málem i upadla. Musel jsem se smát a Gejmr taky. Terka se otočila a udělala vražedný pohled, tak jsme radši stichly.
"Ahooj kluci" řekla Terka s radostí.
"Čau Teri" řekli oba naráz.
"Pojďte dál ať nezmrznete" pobídla je a kluci šli dovnitř.
"Čaute kluci" řekl jsem pobaveně, jak mě viděli.
"Čus kluci" řekl morry
"Ahoj morry a marwe" řekl gejmr
"Jo ahoj všichni" poslední byl marw co řekl ahoj. Musel jsem se smát. Začali jsme se bavit. A řekli jsme si, že si půjdeme sednout do obýváku. Tak jsme si sedli. A já čekal kdy přijdou ty otázky na Terku.Můj pohled:
Konečně kluci přijeli. Sedli si s Gejmrem teda Míšou a Kelem do obýváku, já je nechtěla rušit tak jsem šla zpátky do studia hrát, ale radši jsem to řekla Gejmrovi, aby se nebál a aby věděl. Tak jsem si zase zapla Minecraft, ale najedou mi začal zvonit mobil, byla to andy. ' proč mi volá, nikdy mi takhle nevolala" říkala jsem si. Musím zavolat Míšu.
"Míšo můžeš na chvilku" zařval jsem na něj, aby mě slyšel.
"Jo už jdu" taky zařval.
"Co potřebuješ?" tázavě se zeptal.
"Vola mi Andy, moje kámoška a mě nikdy takhle nevolala" řekla jsem zmateně, Gejmr byl z toho taky zmatený, ale řekl: "Radši to nezvedej, bude to lepší ju" roztomile se usmál.
"Dobzee" úsměv jsem mu oplatila a objala ho, on mi objetí oplatil, ale už musel za klukama. Ach jo. Asi začínám něco k němu cítit. Radši jsem to zkusila smazat z hlavy a šla hrát. Něco jsem slyšela jak si povídali:
"Gejmre a jak to a proč tu je?" řekl marw, jiným hlasem než obvykle.
"Noo, díky keloušovi že" se strachem to řekl, dokázala jsem to vycítit.
"Jojo, a je tak trochu unesená" řekl to s obavou.
"Počkat co, vy jste ji unesli!?" zmateně řekl morry.
"Ano" gejmr a kelo řekli stejně a smutně.
"A proč?" vážně a tázavě se zeptal marw.
"Kvůli kela" řekl smutně Gejmr, počkat co!! Kvůli Kela?! Teďka jsem mimo, asi půjdu za nima.
"Ano kvůli mě" trochu smutně a ne zas tak smutně.
"Aha" řekli nastejno morry a marw. Já už to nemohla vydržet, vypla jsem Minecraft a šla za klukama, ale Gejmr si mě všiml a šel za mnou. Upřímně trochu se bojím.
"Teri nechoď tu prosím, slyšela jsi něco?" Smutně se na mě podíval, nemohla jsem mu lhát.
"A-ano slyšela" ukápla mi slza.
"Jak jsem vás slyšela tak mi to došlo, úplně všechno, smrt mého kluka, únos" začala jsem brečet.
"Teri promiň, to bude dobrý", ukápla mu slza.
"Neomlouvej se, ty za to nemůžeš, za to může někdo jiný!" Zařvala jsem, víc jsem brečela a sedla jsem si na zem, Míša si sedl za mnou a pořádně mě objal, oplatila jsem mu to a byly jsme v objetí dlouho. Viděla jsem kluky jak šli za náma. Míšu jsem pevněji stiskla, protože jsem se bála. Míša si toho všiml a pohladil mě po zádech.
"Juuuu vy jste roztomilý, když jste takhle spolu" s úsměvem řekl marw a morry se taky usmíval a u Kela jsem si všimla, že taky.
"Děkujeme" řekl gejmr za nás oba.
ČTEŠ
unesená
Fanfictionjsem unesená tím kým jsem nečekala... (Ne)Obyčejná holka, která nikoho moc neměla a matka a bratr jí nemají moc v lásce. Tajuplná, ale milá to jsem přesně já. Co se stane když zjistím věc co jsem vědět neměla? A jak dlouho vydržím být slušnou holkou...