1.

257 7 0
                                    

Můj pohled:
Dneska je pěkný den a rozhodla jsem se napsat Šimonovi. Napsala jsem mu, na odpověď jsem nemusela čekat, odepsal hned. Já ho tak zbožňuju 🤤, je tak úžasný, Ehm trochu jsem odbočila, takže zpátky. Mohl, takže jsem se nachystala a šla čekat na nádraží. Byla jsem tam asi tak 15 min přijel vlak, vystupovali lidi a už jsem viděla Šimona, šla jsem k němu a objala ho. Pak jsme šli k žabáku, byly jsme tam chvíli protože mi byla zima, Šimonovi ne nechápu, takže jsme šli ke mě.

O 20 minut později:
Už jsme byly u mého domu, vytáhla jsem klíče a odemkla, viděla jsem Šimona jak si hraje s kocourem, byl tak roztomilý. Řekla jsem mu až už jde. Šel za mnou a pevně mě obejmul ze zadu. Doma nikdo nebyl, takže nás nikdo nemohl rušit, aspoň pro jednou.
Šli jsme do pokoje, Šimon byl unavený tak si lehl ke mě do postele a já si šla za ním lehnout. Asi tak za cca 10 minut usl, byl tak sladký a roztomilý. Já jsem nemohla usnout tak jsem šla na ig. Projížděla jsem ho a všimla jsem si že kelo a gejmr dali novou fotku, tak jsem je lajkla.( Miluju gejmra a kela, úplně nejlepší youtubeři) Pak jsem se koukla kdo mě začal sledovat ( bylo jich tak asi čtyři) koukla jsem se a sama jsem to nečekala, byla jsem v šoku, tři sledující byly Gejmr, kelohap a jawo, nechápala jsem, musela jsem se uklidnit, jinak jsem málem omdlela. Uklidnila jsem se, všimla jsem si, že se Šimon otočil, ale furt spal.

Uběhlo asi tak 2 hoďky:
Šimon ještě furt spal, šla jsem si pro něco k pití. Jak jsem přišla, Šimon se konečně probudil. Nechtěla jsem ho budit, tak jsem ho nechala ještě spát. Položila jsem pití, mobil a věnovala se Šimonkovi. Povídali jsme si o čemkoliv a Šimon najednou řekl, že už musí jít na vlak. Byla jsem smutná, ale věděla jsem, že zítra bude zase spolu, takže jsem se i těšila. Vyšli jsme, cesta nám trvalá asi tak 35 minut na nádraží.

O 35 minut později:
Už jsme na nádraží, vlak má zpoždění 15 minut, tím líp pro nás." Lásko budeš mi chybět" řekla jsem, "Ty mě taky" řekl Šimon hodně smutně. "Ale zítra se přece uvidíme, mega se těším" řekl s radostí, " Vím lásko, já takyy" byla jsem šťastná, nikoho lepšího jsem si nemohla přát.

O 15 minut později:
Vlak už přijel, musela jsem se rozloučit. Jak vlak odjel šla jsem domů. Myslela jsem na něho celou cestu.

Šimonův pohled:
Rozloučili jsme se a mě začalo být smutno, sedím ve vlaku sám, chtěl bych být s ní. Jak jsme tam čekali, tak jsem si někoho všiml, jakoby nás sledoval, snad tam nebude zítra. Viděl jsem tam jednoho kluky, mám obavy o Terku, snad přišla domů v pořádku.

Můj pohled:
Byla jsem doma, nevěděla jsem co mám dělat, tak jsem se koukala na ig. Na story od Kela byla fotka našeho nádraží, hlavou mi proletělo 'co tam dělal?' , bála jsem se mu napsat, ale vzala jsem odvahu a napsala mu:

Terka: Ahoj Kelo mohla bych se na něco zeptat?

Čekala jsem dlouho, asi tak 1 hodinu, ale mě to nevadilo :)

Kelohap: Ahoj Terko, ano můžeš

Neváhala jsem a hned jsem mu odpověděla

Terka: Je to ohledně té storky co si dal

Kelohap: Dobře

Terka: Co si dělal tady v Kunčicích, v takovém zapadákově?

Kelohap: Noo, nevím jak to říct, ale jak jsem tě začal sledovat, tak jsem si všiml kde jsi to fotila a tak jsem se tam chtěl podívat 😅

Terka: Aha, a to si přijel z takové dálky až tu?

Kelohap: Ano, našel jsem si tu poblíž penzion kde přespím na noc

Terka: Aha a líbí se ti tady?

Kelohap: Jako docela jo, ale líp je na Slovensku

Terka: Tak to jo

Kelohap: Je to divný se tak ptát někoho, ale nechtěla by si zítra ven když tu jsem?

Terka: Kelo promiň, ale já už jdu s někým ven, promiň, někdy jindy😅

Kelohap: Aha škoda😔, chtěl jsem tě poznat

Terka: Někdy určitě poznáš 😉, kelo už budu muset jít, tak zatím ahoj🍀

Kelohap: Dobře, zatím ahoj❤️🍀

Tohle jsem od Kela nečekala, že mi pošle červené srdíčko, moc se neznámé, ale tak nevadí.

Kelův pohled:
Tuhle otázku jsem nečekal, ale aspoň mi napsala, ta která se mi líbí 😍, jsem mega rád, ale mrzí mě, že nemá zítra čas😔. Napíšu Gejmříkovi a řeknu mu to.

Kelohap: Ahoj Gejmříku

Gejmr: Ahoj Kelo, co tak z vesela?😂

Kelohap: Napsala mi ta holka 😍, chtěl jsem jít s ní ven zítra, ale nemůže 😔

Gejmr: Tak to je super a taky smutný, ale neboj Kelo určitě ji uvidíš

Kelohap: Snad jo, ale na ig v biu má, že je taken, ale já ji chci, udělám cokoliv, abych byl s ní, klidně i vraždil

Gejmr: Kelo trochu klídek, uklidni se

Kelohap: To nejde Gejmre🙁

Gejmr: Nedělej žádnou píčovinu, jasný?!

Kelohap: Jasný 🙄

Gejmr: Kelo, vždy budu s tebou, ale fakt nic neudělej špatného

Kelohap: Dobře, a Gejmr máš zítra čas??

Gejmr: Jo mám, proč se ptáš?

Kelohap: Nechceš přijet?

Gejmr: Dobře a nejspíš do Kunčic že?😅😂

Kelohap: Jo😂, Jawo taky přijede

Gejmr: Okey😂to bude, se tam ještě ztratíme 😂

Kelohap: Určitě ne😂

Gejmr: Zítra ráno mě čekej na nádraží. Ne, že zaspíš😂

Kelohap: Neboj Gejmřík😂

Gejmr: Dobře

Kelohap: Gejmříku už musím jít, tak zatím čau

Gejmr: Okk, čuus

S Gejmříkem to je domluvené, ale neví jaký mám plán, radši jsem mu to neříkal, pak by vyšiloval🙄. Jdu se umýt a pak spát. Už jsem docela unavený. Těším se na zítřek🥰. Koukl jsem se naposledy na ig, jestli je Teri aktivní a nebyla, tak jsem vypl telefon a snažil se usnout. Nešlo to, furt jsem na ní myslel. A ještě jak jsem byl na tom nádraží, tak jsem tam někoho viděl, vypadal to jako Terka s někým, že by to byl její kluk?, Asi ale nevím, radši si nebudu nad tím lámat hlavu a půjdu spát.

unesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat