12.

44 3 0
                                    

Už jsem vycházela z pokoje a rouzloučila jsem se s Naty a objala jí. Je to fajn holka, vyměnili jsme si ig a telefonní čísla. Už jsem musela jít na závody, byly docela daleko ale to je jedno.

Když jsem přišla do obýváku byl tam Erik s někým, někoho mi připomínala, ale nemohla jsem si vzpomenout koho. Řekla jsem Erikovi, že už jdu na závody, ale moc mě nevnímal, když na něm byla ta holka. Protočila jsem nad tím oči. Jen mi hodil klíče a já šla už radši pryč. Jinak bych se pozvracela.

Na sobě jsem měla kraťasy, úplný černý crop top a na tom jsem měla koženou bundu. *Naty vybrala skvělé* řeklo podvědomí.Obula jsem si černé vansky a mohla jsem vyrazit. 'docela to bude dálka' řekla jsem si v hlavě. Jak jsem šla z domu v kapse mi začal vyzvánět mobil:
"Jen na chvíli snít
Jenom na chvíli s ní
Bylo nám spolu krásně
V klidu usínám na chvíli umírám já
Držím tvou ruku i když dávno si pryč"
A jedině kdo má takové vyzvánění je Dominik. Dlouho se neozval. Hned jsem to zvedla:
"ahoj domino" "čau terulo a neser s tím jménem" jen jsem se zasmála "co potřebuješ obře?" "Jedeš na ty závody? Protože tě tu nikde nevidím" ušklíbla jsem se "jasně, že jedu a v kolik to začíná?" Zasmál se "máš tak čas tu přijet" odmlčel se "za dvě hodiny to začíná" oddychla jsem si "tak mě tam někde počkej už pádím, takže neotravuj vole a čau obře" "jasně čau malá" chtěla jsem něco říct, ale rychle to tipl, zmrd jeden. Já mu dám malá, ještě uvidí.

V autě jsem měla puštěné písničky od M+, abych si tu cestu urychlila. Už slyším hudbu z dálky i když jsem v autě a mám puštěné písničky. Dojedu k hale, kde jsou závodníci, zaparkuju auto u svého miláčka a jdu ho zkontrolovat. Vypadá v pohodě, tak se jdu kouknout po ostatních.

Hledám tu dvou metrovou žirafu a furt nic. 'Aaa mám tě' v duchu jsem si řekla a šla za ním, byl otočený ke mě zády, takže výhodaaa. "Ahoooj obřeee" zařvala jsem na něj, on se lekl a trochu povyskočil, jen jsem se mu smála. "Ježiš víš jak jsem se lekl vole" dělal uraženého "já vím, já vím, to bylo plánované" furt dělal uraženého, tak jsem ho objala a on mi to oplatil. Moc dlouho nevydržel být uražený. A tak jsme si začali povídat.

Po dlouhém povídáním řekl "Hele koho vidím tero" otočila jsem se a viděla skoro celý label M+ a viděla jsem jakoby mého brášku "koneeev" zařvala jsem a běžela k němu. Hned jsem mu skočila kolem krku a začala ho objímat. Dlouho jsem ho neviděla "ahoj holka, dlúho jsem ťa neviděl" usmál se na mě "já tebe taky ne konev" pustila jsem ho a objala všechny přítomné. Takže to byly: Hasan, yzo, koky, Karlo, ZOOT, Decky, Kamil a ještě jednou Konexe i Nika. Ale nikde jsem neviděla tokyho, můj oblíbený druhý člen. "Kde je toky?" Chtěla jsem ho hrozně moc vidět, chyběl mi "je u stánku s merchem" zasmál se ZOOT "ach jaj, vy ten merch máte všude" zasmála jsem se s úšklebem a hned se vydala za Tokym.

Musel jsem se prodírat lidmy, abych tam vůbec došla. Už vidím jejich stánek a tam sedět tokyho. Hned jak jsem byla u stánku řekla jsem "chtěla bych jednoho tokyho" měla jsem hlavu sklopenou dolů, aby mě neviděl a křivě se usmála "bohužel nic takového neprodávame" furt se na mě nekouk "ale toky ani mě?" usmála jsem se smutně. Všimla jsem si jak se podíval na mě "Teri si to ty?" "Ano jsem to já" usmál jsem se na něho a přes stůl jsem ho objala, ale objímalo se blbě, tak jsem to musela obejít. Skočila jsem na něho a obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu a ruce jsem dala za jeho krk. "Chyběl si mi" zašeptala jsem mu u ucha "ty mě taky" zašeptal též a hlavu si dal do prohlubně mezi krkem a ramenem. Dal mi tam pusinku, něco se s ním děje. Když tohle uděla, tak se něco děje. "Koukni se na mě toky" zakýval hlavou ze strany na stranu, že ne "toky koukni se na mě a neštvi mě" už jsem byla trochu naštvaná. Zvedl hlavu a já mu hned koukla na oči. Měl rozšířené zorničky a červené oči, něco se stalo a dal si trávu asi nebo něco jinýho. Slezla jsem z tokyho a koukala jsem na něj, on měl hlavu skloněnou dolů. Povzdechla jsem si "toky běž si sednou, pak mi všechno řekneš" nepřítomně zakýval na souhlas a udělal to. Já už šla zpátky k auta, kde už byly kluci a hned jsem na ně vyvalila "co se děje s tokym, že si něco dal, nevšimli jste si něčeho?" Ujasním vám to. Toky nic nebere nikdy, jen se dokáže vožrat jak hovado. Jen pije, nikdy nic víc. Tak a teď zpátky. "Jo všiml jsem si, že není nějak v pořadu, docela dlouho......už ani k nám nechodí Sofie" řekl hasák-jo jeho přezdívka-. "Hm tak se ho pak zeptám, jestli se s ním rozešla tak to je hodně blbý" "jo to je" přikývli všichni a začli jsme si radši povídat o něčem jiném.

Když jsme si tak povídali, tak jsem si někoho všimla "a doprdele jako fakt" zaskuhrala jsem "co se dě-aha" řekl nik "kex crew, to mi jako fakt chybělo" postěžovala jsem si a všímal si dvou známých tváří. Honza a Marek. "Jako fakt, oni tam jsou, tak to je někde v prdeli" řekla jsem trochu víc nahlas, ale jediný to slyšel kamil a řekl "ty někoho z nich poznáš" zašeptal, byl vedle mě "jop poznám, Honzu a Marka neboli morry a marwex" ušklíbla jsem se na Kamila "aha tak to je dost blbý" též se ušklíbl. Snad si mě nevšimli, ale moje přání se nesplnilo "doprdele Kamile oni mě poznali" zašeptala jsem mu naštvaně "holka tak to jseš těžce někde" zasmál se mi "drž hubu a nesměj se mi vole a jinak jdou sem" usmála jsem se na něj a mu úsměv zmizel a všem též, protože si toho všimli.

"Čau kexaci pexaci" zasmála jsem se a zbytek se mnou "dobře ty" plácl si se mnou Jakub "já vím" "haha moc vtipné zerix" nevrle řekl kdo jiný než botman, jak překvapivé "jsem vtipná Flashi už dost dlouho, jestli sis nevšiml a vidím, že tu teďka někoho máš" našpulila jsem rty a usmála se "jo ty taky" usmál se vítězně, ale ne na dlouho "oni tu furt jsou se mnou, jestli sis nestihl všimnout na těch předchozích závodech" tentokrát jsem mu zavřela tu hubu a usmála se vítězně "vidím, že nemáš slov to je dobře" chladně jsem mu řekla "hej ty dneska válíš" zařval ZOOT "zootisko vím a vím, že vždy valím" plácla jsem si s ním.

"To vždy jsi taková?" Zeptal se morry "ano morry, závody jsou můj život a taková musím být, ale někdy jsem taková doopravdy" řekla jsen neutrálně "a ty Flashi radši už s nima zmiz nebo to pro tebe nedopadne dobře" odmlčela jsem se "jako minule" dodala jsem bez emocí. Radši odešel to je dobře a bez slov, docela pokrok. "Upřímně tušila jsem, že to na něho zabere" "jojo" přitakal Nik.

unesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat