Šli jsme si sednout na gauč. Seděla jsem vedle gejmra a Kela. Kelo koukal do mobilu a něco psal. Musela jsem nakouknout, někomu psal a byla to holka a posílal srdíčka a všimla jsem si, že se usmívá. Jezuu byl tak cute, když byl veselý. Jsem ráda, že někoho má, ale nebudu nikomu nic říkat. Gejmr si povídal s klukama. Už tu jsou docela dlouho, nevím kolik hodin asi cca 3 hodiny? Nevím. Položila jsem si hlavu na rameno gejmra, Gejmr se pousmál a dál mi pusu do vlasů, kluci si toho všimly a řekli: "Vy dva jste tak sládci" řekl morry.
"Musím souhlasit" veselé řekl marw. Musela jsem se červenat, ale byla jsem ospalá. Ukázal ať si sednu na jeho nohy, opřela jsem se o něho a on mě objal. Hned jsem usla.Pohled gejmra:
Terka usla, byla tak roztomilá. Ještě furt jsem si povídal s klukama. Kelo byl zábrany do mobilu, jen sem tam něco řekl, ale tak co už že. Bylo 18:00 hodin a kluci řekli, že už musí jít.
"Dobře, ještě odnesu Terku do pokoje" usmál jsem se.
"Dobře" řekli na ráz. Musel jsem se zasmát, ale potichu, abych ji nevzbudil. Odnesl jsem jí do pokoje, a přikryl. Šel jsem odprovodit kluky, rozloučil jsem se a zavřel dveře.
"Kelo asi tu budeš spát že?" Usmál jsem se.
"Hej jo budu, vlak mi jede zítra odpoledne" úsměv mi oplatil.
"Dobře, mám tu ještě jeden pokoj o kterém Terka neví, tak tam půjdeš spát" zasmál jsem se a kelo taky. Protože víme o něm jen my dva, nikdo jiný, ale někdy to Terce řeknu. Tak zatím bude spát v mém pokoji se mnou, kdo by nechtěl? Musel jsem se nad tou myšlenkou zasmát. Kelovi jsem donesl něco k pití. A pak jsem se šel ještě umýt.
Už jsem umytý a šel jsem se ještě kouknout za kelem a opatrně otvíral dveře, ale ten už spal, tak jsem šel do svého pokoje, kde spala Terka UwU. Byla roztomilá když spala. Tak jsem si šel za ní lehnout. 'snad jí to vadit nebude' řekl jsem si pro sebe 'ale určitě ne' musel jsem se nad tím pousmát. Lehl jsem si a Terku jsem si posunul blíž do objetí a tak jsem usl.Ráno
Už jsem se probudil a Terka furt spala a byla otočená na mě, nemohl jsem odolat a musel jsem ji políbit. Na to se Terka probudila a já se začal červenat.
"Dobré ráno zlat.. Miško" ospale se zasmála, nevadilo mi to jak mi tak řekla.
"Dobré ráno Teri" zasmál jsem se. Terka se taky červenala. Byly jsme otočení na sebe a koukali jsme se do oči dlouho, dokud jsem se neposunul blíž a políbil jí, červenala se, neoddělili jsme se, protože jsem jí začal líbat, spolupracovala. Byl jsem překvapený, že spolupracovala, ale tak co líbilo se mi to. Museli jsme od sebe protože nám docházel vzduch.
Chvilku bylo ticho, než jsem položil otázku na kterou jsem se prostě musel zeptat, prostě já že.
"Líbala si se někdy s někým?" Usmál jsem se.
"No, jo líbala ale tak asi dvakrát nu" trochu byla smutná, šlo to na ní poznat.
"A ty ses někdy líbal s někým?" Trochu se usmála.
"Ne nelíbal, až do teď, dneska teďka to byl můj první polibek" musel jsem se na ní usmát. Úsměv mi oplatila. Bylo jako trošku trapné ticho. A já nevěděl o čem mluvit.
"Miško mám trochu hlad ehm" zasmála se a já s ní. Trochu lepší nálada.
"Dobře něco udělám, ale nejdřív musíme vzbudit Kela" zasmál jsem se a Terka taky, ale asi ji to teď řeknu za to místo co to je.
"A Teri, Kelo je někde v jiné místnosti o kterém nevíš, ale teďka ti o něm řeknu" Terka se na mě podívala nechápavým výrazem a začala se smát, já musel taky.
"Dobřee" furt se smála a ja taky.
"Ta místnost je taková menší a je tam jenom postel nic víc a to místo, jsem si nechával kvůli jedné věci.." pousmál jsem se.Můj pohled:
Byla jsem překvapená to co Míša řekl, ale taky mě zajímalo, proč si to nechal kvůli jedné věci a jaká to je. Hmmm to mě moc zajímá, tak se ho zeptám.
"A kvůli jaké věci to je" byla jsem nedočkavá co řekne.
"No je to pokojíček, pro dítě/miminko, ale zatím tam je postel pro hosty" usmál se a já mu ten úsměv oplatila.Pohled Gejmra:
Tušil jsem, že ji to bude zajímat, tak jsem ji to řekl a myslím, že byla i docela ráda.
"Jezusky, tak to je pěkné" usmála se vesele.
"A to mimi budeš mít s Kelem?" Smála se a musel jsem se taky smát.
"To čo tady slyším" byl vyděšený a smál se.
"Nic Kelo, Terka si dělala srandu a zrovna jsme tě chtěli vzbudit, ale jak vidím tak už nemusíme" smál jsem se"Vy jste oba blbí, ale mohli bysme teda udělat něco na snídani" zasmál se a já s Terkou taky.
"Jo jasně Kelo, běž tam čekat hned přijdeme a blbý jsi taky" dodal jsem se smíchem a šibalsky se usmál. Terka věděla, že se něco stane a stane se, Terku jsem vzal a hodil si jí na rameno a odnesl jsem jí.
"Miško tohle už nedělej" koukla se na mě výhružně a pak se začala smát a my s ní. " Tak co uděláme na snídani?" Zeptal se kelo. "A co třeba vaječinu?" Navrhla Terka, souhlasili jsme s ní. Tak jsme nachystaly potřebné věci, všichni jsme pomáhali, Kelo nakrájel cibuli, až z toho začal plakat, Terka čekala než kelo dokrájí, aby jí mohla osmahnout a já dal vajíčka do skleničky a rozmíchal je, trochu po solil a po pepřil. Kelo už nakrájel cibuli a dal to terce a ta začala osmahovat nakrájenou cibuli na pánvičce, já jsem čekal než Terka osmahne cibuli abych tam mohl nalít vajíčka.Už jsme všechno udělali a šli jsme jíst.
ČTEŠ
unesená
Fanfictionjsem unesená tím kým jsem nečekala... (Ne)Obyčejná holka, která nikoho moc neměla a matka a bratr jí nemají moc v lásce. Tajuplná, ale milá to jsem přesně já. Co se stane když zjistím věc co jsem vědět neměla? A jak dlouho vydržím být slušnou holkou...