Hande'den:
Bavulumu hazırladım. Adaya yardım etmek için ona gittim. Birazcık dedikodu yaptık. Keremle ilgili her şeyi anlattım.
Ada "peki keremi gördüğünde ya da ismini falan duyduğunda tanımadın mı ?"
"tanımadım çünkü on yıldır görmüyordum ama gördüğümde sanki her türlü güvendiğim insanın yanında gelmiş gibi hissettim"
Biraz daha konuştuktan sonra eve gittim ve konuştuklarımızı düşünmeye başladım. Açıksası kendi söylediğime inanamadım çünkü uzun zamandır kimseye bir şey anlatmıyordum. İçimde kendi kabullenmediğim şeyleri bir çırpıda anlattım. Bunları düşünürken çoktan uykum gelmişti...
Sabah
Bütün gece gözüme uyku girmemişti. Tam uyuyordum ki alarm çaldı.Toplasam en fazla 3 saat uyumuştum. Alarmı kapattım ve uykuya döndüm. "Sadece 5 dakika"diyipte yarım saat uyumuştum. Kapının çalma sesiyle uyandım. Kapıyı açtığımda karşımda Kerem vardı.
Kerem'den:
Handeyi belki 20 kere aramışımdır. Gittim kapıyı çaldım. Karşımda Saçları dağınık uyku sersemi ayakta bile zor duran bir Hande vardı. Gülerek;
"Hadi hazırlan uykucu Antalya'ya gidiyoruz. Yolda uyursun."
"hı hı"
İçerden bavulunu aldım.
"Hazırlan hadi arabada bekliyorum."
4 saat sonra otele yerleştik hande yol boyunca uyudu. Sonunda kendine gelmişti. Öğlen yemeğini yedik ve otele eşyalarımızı bıraktık. Otelde dolaşmaya başladık.
"Kerem denize girelim mi?"
"önceki gibi kendini boğmaya çalışırsan ne olucak"
"Sen varken bir şey olmaz"
"Ben olmadığımda peki"
"Söz veriyorum oldu mu?, Şimdi denize girecek miyiz? lütfen hadiii"
"tamam"
Gene süratını kedi gibi yapmıştı. Bu bakışa karşı koyamadığımı çok iyi biliyordu.
Denize girdik. Yüzüyorduk sonra bir anda Hande ortalıktan kayboldu."HANDE, hande nerdesin"
Hızlıca suya daldım. Handeyi gördüm.
Sudan çıkardım ve kucağımdan yere doğru bıraktım."Hande gözünü aç"
Bir anda gözünü açtı ve gülmeye başladı. Şaşkın bir yandan da sinirli bir şekilde bakmaya başladım.
"Kabul et iyi şakaydı"
Sonra öksürmeye başladı.
"Şaka yaparken suda yutmuşsun anlaşılan"
yanından kalkıp gittim.
"Nereye"
"Şaka yaparken öyle demiyordun ama"
yanıma doğru geldi ve yine o Kedi başını attı,
"özür dilerim"
"Bana o bakışı atma. Karşı koyamadığımı bildiğin için yapıyorsun Ama ödeticem sana"
beni taklit ederek "Ödeticem sana"
"Handeee"
"tamam tamam"
Saat akşama doğru geliyordu.
Akşam grubun 4 üyesi malikanelerin de toplanıcaktı.
Oraya gizlice önce girip işlerini bitirmemiz sonrada uyuşturucuları bulmamız gerekiyor.
Hazırlanmak için odaya gittik ama ortak oda verilmişti ( içinde iki oda var banyo ortak)."Ben başka bir oda istiyim sende rahat olursun"
"Niye rahatsız olayım ki iki tane oda var işte"
"ben aşağı inip başka oda istiyim"
" iyi tamam"
Hande aşağı indi sonra geri yanıma geldi.
"Boş oda kalmamış"
" hazırlanalım sonra aşağı iner yemek yeriz."
Hande başıyla onayladı ve giyinmeye içeri gitti.
Kıyafetlerimiz;Elbise...
Donmuş bir şekilde handeye bakıyordum."KEREMM "
"hıh, noldu?"
"Asıl sana ne oldu?!"
"hadi gidelim "
yemeğimizi yedikten sonra malikaneye doğru yola çıktık. Geldiğimizde giriş kapısından geçememiz gerekiyordu. Bende kapıya tırmandım.
"Kerem düzgünce girsene şurdan"
" Nerden gireceğim acaba"
İçeriye atladım. Düğmeye basıp, kapıyı açtım Hande de içeri girdi.
Malikane'nin her tarafına baktık ve planı oluşturdum."mutfak penceresinden gireceğiz ..." bütün planımızı anlattım.
"tamam"
İçerden bir bağırış geldi adamlar bizi görmüş olmalı
Peki şimdi ne olacak?
DEVAM EDECEK...🪁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
БоевикSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...