"Sis'in Ardı"

583 58 35
                                    

Writing's On The Wall - Sam Smith 🎵
(dinlemezseniz çok şey kaybetsiniz ayrıca bölümle çok güzel gidiyor)

" Sis'in içinde kaybolan sır sonunda ortaya çıkıyordu..."

Hande'den:

Gözümü açtığımda evin içindeydim Kapı açıktı.Ben ise yerde yatıyordum. Düştüğümde başımı çarpmış olmalıyım ki zonkluyordu. Kafamı tutarak topallıya topallıya dışarı çıktım. Dışarda Kerem'i gördüm tam yanına gidiyordum ki bir Kadın Kerem'e silah tutuyordu.Kerem ise put gibi oracıkta duruyordu. Ben ağzımı açmadan kadın tetiği çekmişti.Kerem vurulmanın etkisiyle yere yığıldı. Koşarak yanına gittim.Gözü kapalıydı.Tepki vermiyordu. Nabzı atmıyordu.

"HAYIR ÖLMENE İZİN VERMEM"

kalp masajı yapmaya başlamıştım.Bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Yaşlarım üstüne düşüyordu.Etrafıma bakındım kadın yoktu.Arkama döndüğümde kadını gördüm. Şimdi de benim kafama tutmuştu silahı.

"İkinizde burda ölüceksiniz" dedikten sonra tetiğin sesi ve sonrası yok...

"gözünü aç artık sevgilim"

"Gözümü açtı"

"iyi misiniz hanım efendi "

Etrafımda insanlar vardı.Her şey bulanıktı Ancak tepem de duran koca lambanın yaydığı ışık gözümü almaya yetiyordu.

"ı ışık"

ağzımdan çıktığı kadarını söyleyebilmiştim. Boğazım kupkuruydu.
Anlamış olmalılar ki ışık kapandı. Artık Netleşmişti etrafım Kerem yan tarafımda oturuyordu.Diğer tarafımda Ada ve Can vardı. Ne olmuştu bana... Her şey rüyamıydı.

"Ne oldu bana?"

"en son Sanem'in yanına gitmiştin.Seni merak edip yanına geldim.Zar zor kapıyı açmayı başardım.Mutfağın kapısını da açtığımda içerideki yoğun gaz kokusu dışarı çıktı. Sen yerde baygın bir halde yatıyordun kucağıma aldım ve hastaneye götürdüm "dedi Kerem.

"Ne yaptı o Sanem manyağı "dedi Ada sinirle.

" Kerem'le sevgili olup olmadığımı sordu.Cevabını alınca mutfağa kitledi beni." biz konuşurken odaya doktor girdi.

"Hande hanım gaz yüzünden zehirlenmiştiniz"

"Ben bi rüya gördüm sanki gerçek gibiydi."

"zehirlenmenin etkisiyle genellikle yaşanan bir olaydır."

Hemşirenin doktoru çağırmasıyla yanımızdan ayrıldı.Gördüğüm şeyin etkisi hala üzerimdeydi ve gitmeye de hiç niyeti yoktu. Bu lanet günün bitmesini dileyerek uykuya daldım...
Ertesi gün beni taburcu ettiler.

Her zaman ki gibi gece uyanmıştım.Hava almak için ayağa kalktım.Balkon içimi ferahlatmayınca dışarı çıkmaya karar verdim. Kapıyı açtığımda aşağıda konuşma sesleri duydum;

"Sen benim kardeşim olamazsın bu imkansız o öldü" bu Kerem'in sesiydi.

Sesiz adımlarla aşağı indim.

"Kardeşin mi?!"dedim.

Şaşkınlıkla bana doğru baktılar.Üzerimde gecelik tarzı bir şey ve hırka vardı.Kızla birbirimizi süzüyorduk.Çok güzeldi,20 yaşlarında tatlı bir kız gibi duruyordu.

"Hande senin ne işin var"

"Bırak beni de nerden çıktı bu kardeş meselesi"

"sahi ne oldu o zaman da seni öldü olarak biliyorum"

"Kaçmak zorunda kaldım "

"benim kardeşim hastaydı"itiraz ediyordu çünkü inanıla bilecek bir şey değildi.

"ben iyileştiğim zaman beni tehdit ettiler Abinle bir daha iletişim kurmayacaksın sana verdiğimiz parayla buralardan gidiceksin yok sa abin ölür dediler mecburdum" Ağzım açık dinliyordum.

" ne nasıl kim tehdit etti "

"Kaküllerinden ve kocaman şapkasından zor yüzü gözüken simsiyah giyinmiş kırmızı rujlu bir kadın"

"Kim olabilir ki?"

"Benim rüyamda gördüğüm kadın aynı anlattığı gibiydi. Önce Keremi sonra da beni öldürdü."

Kimdi bu kırmızı rujlu kadın?!

DEVAM EDECEK...🪁

                               - ELA -

                               - ELA -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kırmızı Orman ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin