Skyfall - Adele
" Ölüm bazen tek seçenektir..."
6 ay geçmişti aradan...
ama onlara zaman işlemiyordu.. onlara mevsim değişimleri yetiyordu..İki gün önce handenin kanseri atlattığını öğrenmiştiler. Şu an ise bir dünya turuna çıkıp gezmedikleri her yeri geziceklerdi. tabi onları nelerin beklediğinden habersizdiler. Eşyalarını toparladılar. Hiç ülke terkeder gibi bir halleri yoktu, yanlarına sadece bir kaç parça şey almıştılar. Yol çok dar ve uçurumlarla doluydu. Hande korktuğu kadar Kerem rahattı ama bir yere kadar...
Frenlerin tutmadığını anladığında her şey için çok geçti. Uçurumdan aşağı doğru düşerken sadece çığlıklar duyuluyordu.. Acı dolu çığlıklar.. Halbuki bugün onların en güzel günleri olucaktı.. Nerden bilebilirlerdi ki bugün onların hayattaki son günleri olduğunu.. Uçurumun aşağısında ise dağlık araziler vardı. Aşağı düştüğünde bir kaç takla attıktan sonra durdu. Bir süre sonra Hande gözlerini açtı. İmkansızdı ama her şeye inat hala yaşıyordu. kafasını çevirdiğinde kanlar içinde yatan sevgilisini gördü. Hareket bile edemiyordu sadece ağlıyordu.
"kerem uyan, kerem lütfen gözünü aç. BUNU BANA YAPMA NOLUR" hıçkıra hıçkıra ağlarken elinden geldiği kadar bağırmaya çalışıyordu. Kendi göz yaşlarında boğuluyordu.
Neyse ki o yoldan geçen bir kaç kişi görmüştü. Hastaneye getirildiklerinde Keremin kalbi çoktan durmuştu. Doktorlar hayata getirmekle uğraşırken, dışarda Ela ve Kemal vardı. Sadece ikisi Fransada Hande ve Keremle birliktelerdi..
"ölmeyecekler demi " Ağlamaktan Yıpranmış olan Ela, umut dolu bir sesle dedi. Daha önce kimse Elayı ağlarken görmemişti.
"Yaşayacaklar tabi, hiç böyle bırakırlar mı bizi ?"
Ela Abisine , Kemal'de kızına geçirdikleri bu zamanda zarfında çok bağlanmıştılar. Ve bu olay çok derinden sarsmıştı.
Hande son kez sevgilisinin ismini sayıkladı, elini tutarken. Kerem yaşamamasına rağmen Handenin elini sımsıkı tutuyordu. Hande daha fazla direnemeyip gözlerinin kapanmasına izin verdi ve kalbi durmuştu. İçeri biri girdi. Onu gören Kemal ikinci bir şoka girdi. Karşısında kızı vardı.
"C..cemre "
Kadın hiç onu umursamadan Hande'nin yanına geldi.
" Sana benle uğraşma demiştim. Abla" Cemre Handenin ikiziydi. 1 ay önceye kadar yaşadığını bilmiyordu. Birbirlerinin kopyası gibi olmaları kolayca saklanmasını sağlamıştı ve onları öldürmeyide... Arabanın frenlerini kesen oydu.
Peki Neden Bunu yapmıştı...?
Son.🪁
(Ve yine merakta bıraktım. Cevabını sonrasında vereceğim özel bölümlerle alırsınız. Güzel kitabımı final yapıyorum🥺. İlk kitabımı, bu zamana kadar yanımda olan yorum yazan bütün okurlarıma sonsuz teşekkürler sizi seviyorum🥺🤍🤍🤍🤍🤍..Diğer kitabımı okuyabilirsiniz 'Akıtılmamış Kanlar'. Kırmızı Ormanının ikisi çıkartabilirim 2k oy olursa..)
🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AçãoSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...