"nasıl olsa bizim aramızda bir şey yok "
Kerem'den:
Önce afalladım sonra kafama dank etti şaka gibi dedikleri... şaka mı diye yüz ifadesini kontrol ettim. Yok şaka yapmıyor. Yine de emin olmak için sordum ;
"ciddi misin?"
"..." Ses yok sanki kendi dediğine şok olmuş gibi...
"Haklısın, ben niye burda duruyorsam "
Hande'den:
Sebebim o değildi Kerem taksın diyeydi...
Ama nedense öyle demiştim. Bir tepki veremedim çünkü daha kendi dediğime inanamıyordum.
Ağzımdan çıkanı bir kere kontrol etsem şaşarım zaten. Kaderimi bekler gibi gözlerimi kapattım ve keremi dinledim.
Bir anda kapının sesiyle irkildim. Kapının sesi beynim de yankılanıyordu. İstemsiz gözüm doldu...
Aferin Hande Tebrik Ederim...
Keremin arkasından bende koşarak çıktım. Kapıyı açtığımda Kerem ordaydı. İlk başta anlamadım sonrasın kafamı çevirdiğinde anladım. Bir adam ve elinde silah Kerem'e tutuyordu.
Beni görmemesi için geriye doğru gittim. Kerem adamı normalde işini bitirirdi ama hızla odadan çıktığı için silahını odada unutmuştu.Adam silah'ın kilidini açtığında harekete geçtim.
Adam tetiği çekerken kereme doğru atladım anca öyle keremi yere serebilirdim.
Bir yandan Adama ateş ettim. adam'ın kurşunu bizi sıyırdı. Üçümüzde yere yığıldık."Hande?"
" efendim"
"iyi misin?"
"Bırak beni sen iyi misin "
"iyiyim de ben senin geldiğini bile görmedim " ne ara der gibi bir bakış attı.
"Sana yetişmek için dışarı çıktığımda fark ettim sessizce kenara çekildim sonra senin silahının olmadığını fark edince..." lafımı kesti;
" böyle delice bir şey yapayım dedin "
" yani pek delice sayılmaz seni kurtardım sonuçta..."
" teşekkürler Hande hanım, neyse şu adamın yanına gidelim. Bakalım kimin adamıymış" soğuk bir tavırla.
Adam'ın yanına gittik yere eğilip nabzını kontrol ettim.
"ölmüş"
" iyi, sorun çıkartmaz bize "
Ardından Aslıyı aradım. Olay yeri incelemesi için bir kaç kişi göndericekler.
Bizde oteldeki toplantı odalarından birine gidip, bilgisiyarla araştırıyorduk ki kapı açıldı.
Ada ve Can gelmişti." Kim'in adamıymış ? dedi Can.
"henüz bulamadık" diyerek cevap verdi Kerem.
" Bırakın Aslılar çözsün biz tatilin tadını çıkartalım" diye söze girdi ada.
bende adaya destek vererek " Evet tatil yapamadan yazı bitiriceğiz ya "
" tamam o zaman " erkeklerde katıldı.
Akşama kadar günün tadını çıkardık.
Odaya çıktığımızda mini buz dolabından daha önceden aldığım içki çıkardım. Balkonda oturan Kerem'in yanına gittim."içer misin"
"içerim "
Bende yanına oturdum. Kerem söze başladı.
"sabah..."
" özür dilerim ben öyle demek istemedim sen tak diye çıkartmıştım, bir anda ağzımdan öyle çıktı." içkiyi kafasına dikti ve bir içişte bitirdi.
" nasıl çıkıyor acaba " Ayağa kalktı.
" Ne ima ediyorsun" içkimi bitirip ayağa kalktım.
" olmayan bir şeyi söylemezsin"
Balkondaki havuzun kenarındaydık.İçkinin etkisiyle başım döndü. havuz arkamdaydı. Havuza doğru düşerken refleksle keremi tutum. İkimizde suya düştük. Düştüğümüzde nasıl oldu bilmiyorum dudaklarımız birbirini buldu.
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AcciónSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...