"Gece Mavisi"

881 71 25
                                    

Keremden:

Kaçışı yoktu belliki...

O zaman söylemem gerekirdi ama bir anda gitmek doğru gibi gelmişti.
Balkona çıktık bir yandan yıldızları izlerken anlatmaya başladım;

"Kardeşim, Ela onun h-hastalığı vardı. Annemle Babamın öldü kazada olmuştu.
Yetimhane ona ayrı bir yerde bakıyordu. Onu zar zor görüyordum.
İlk zamanlar iyiydi sonra..."

Yutkundum ve devam ettim.

"hastalığı ilerlemeye başladı ve tedavi edilmesi gerekiyordu.
Ama çok pahalıydı, yetimhane karşılamıyordu.
Müge bir şekilde bunu öğrenmiş ve bana dedi ki 'kardeşinin tedavisini yaptırırım ama sen ve arkadaşların benimle gelecek' .
Açıklaması ise bizde potansiyel görmüş.
İlk başta gitmek istemedim, kavgadan sonrada artık gitmem gerektiğini anladım.
6 ay tedavi gördü."

artık ağzımdan kelimeler çıkmaya direniyordu sanki

"ama olumlu sonuç vermedi ve ö-öl..."

cümlemi tamamlayamıyordum.
Hande de üzülmüştü.
Elimi saçlarıma götürdüm yolacak gibi çekiştirirken bir yandan şunları söylüyordum;

"BEN KARDEŞİMİ KORUYAMADIM"

Hande'den :

Keremin dedikleri çok acıtıyordu.
Çok üzüyordu onu böyle görmek...

Sakinleştirmeye çalışıyordum.

"Sakin ol"

Bir yandanda saçlarını ellerinden kurtarmaya çalışıyordum.

"KEREM SAÇINI BIRAK VE BENİ  DİNLE"

saçlarını bırakıp,kafasını kaldırdı ve nefes nefese bana baktı.

"Senin elinde olmayan bir şey için kendini hırpalama böyle olmasını Kimse istemezdi ama oldu işte"

sakinleştirmek için sarıldım.
Bir yerde okumuştum, insanlar sarıldıkları zaman birbirlerinin boşluklarını doldururmuş yani kalp sol tarafta sağ tarafınıda onun ki dolduruyor aynı şekilde seninkide onunkini...

Bu uzun ve huzurlu sarılmayı bozan aynı anda Aslı ve Müge'den gelen mesajdı.

Aslı💙~

'Yeni bir göreviniz var'

Birbirimize bakıp güldük.

"Aklıma bir şey takıldı"

"Ne takıldı"

"Seni Müge'nin, benide Aslı'nın bulması garip değil mi?"

"Yani... evet, Yarın görev için gittiğimizde sorarız"

"O zaman ben gidiyim"

Ertesi gün

Aslı "herkes geldiğine göre artık göreviniz açıklayabilirim. Soventi çetesi. Bir uyuşturucu çetesi. Türkiyede de yürütmeye başlamışlar. Şu anda Türkiyedeler 1 hafta sonra gidicekler yani 1 hafta süreniz var. Çete toplam 12 kişi ancak istanbulda değiller. Üç gruba ayrılmışlar; Antalya,Muğla,İzmir. Siz partnerlerinizle nereye gideceğinizi ayarlayacağız, Mesajla belirteceğiz dağılabilirsiniz."

"Bir şey sorucam,Bizi yetimhane buldunuz. Neden biz keremi kardeşiniz beni de sen bunun bir açıklaması vardır herhalde"

"şimdi zamanı değil göreviniz bittiğinde yanımıza gelin o zaman anlatacağız"

Keremle arabada gidiyorduk

beklediğimiz mesaj geldi;

Aslı💙~

'Antalya'ya gidiyorsunuz yarına uçak biletleriniz alındı. Akşam biletlerinizi göndereceğiz'

••••••••••••••

yeni bir macera,güzel şeyler mi?

yoksa kötü şeyler mi?

Aslı ne anlatacak?

Neden şimdi zamanı değil?

Bu arada karakterler silinmiş o yüzden yeniden yazıcam galiba (şu an gördüğünüz yeniden yazılmış karakter tanıtımı)

DEVAM EDECEK...🪁

Kırmızı Orman ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin