Smoke signals-Cavetown
(medyadaki Şarkıyı söyleyen kankam mutlaka dinleyin!! ve böyle içerikleri beğeniyorsanız YouTube'dan abone olabilirsiniz; frogtoes)🎵 ZDzari 🤍" bence ikimizinde itiraf etmemiz gereken şeyler var"
Hande'den:
Benim ona karşı hisslerimi saklamam'ın tek sebebi mesleğimizdi.Artık saklayamıyorum onun gözünün içine baka baka yalan söyleyemezdim.
"evet sana aşığım..." daha sözümü bitirmeden dudaklarıma yapışmıştı.
"Kerem biliyorsun biz işimiz "
"işimiz yüzünden birlikte olamayız... yasak ama gizlersek bilinmez "
"Ajanlardan nasıl saklayabiliriz Allah aşkına!"
"Biz de ajanız unutma "
"peki yakalanırsak ne olucak"
"ne kadar korkaksın Hande, ne yapabilirler ki"
"Doğru diyorsun, Hadi gidelim"diyip ayağa kalktım. Otele gittiğimizde kendi odalarımıza dağıldık.Kerem telefonda efeyle konuşuyordu ben ise adayla konuşuyordum. Ada iş için New york'a gitmişti. Hiç bir şeyden haberi yoktu.Bir gün içerisinde ne kadar olay olabilirse o kadar şey olmuştu. Adayla konuşurken Biri aradı.
"Aa Sanem arıyor "
"Ne Sanem mi o niye arıyor ki "
" bilmiyorum onunla konuşayım sonra seni arar anlatırım"vedalaşma cümlelerinden sonra kapattım ve Sanemi aradım.
Kerem'den:
" O herif Hande'nin babasıymış.Mügeler onları konuşmasını dinlediğini anlamış ve çoğunu abartmış."
"DNA testi yaptırdınız mı?"
"yaptırıldı sonuçlarını çıkmadı"
" Nasıl abartmış ? "
"cinayet değilmiş hiç biri yani öyle dedi bilmiyorum çok karışık neyse sonra konuşuruz"
"tamam görüşürüz"
iyice kafam karışmıştı.Ya her şey yalansa...
Kapı Çaldı."Kerem ben çıkıyorum Sanem aradı"
"Sanem'in burda ne işi var? "
"bilmiyorum aradı bir konum gönderdi orda bekliyormuş"
" tamam bana haber ver gidince. Bir de o fotoğrafın onlar olduğundan emin misin?"
"veririm, Evet eminim görüşürüz"vedalaştıktan sonra gitti.
Hande'den:
Sanemin attığı konuma geldim uçsuz bucaksız bir yerdeki evdi. Kapıyı bir çalışımda açtı.
" içeri geç hadi "dedi.Beni mutfağa yönlendirdi.
"Keremle sevgilimisiniz ?"
"Nerden duydun?"
"Soruma cevap ver"
"böyle konuşamazsın"dediğim anda dışarı çıktı ve mutfağın kapısını kitledi.
"ne yapıyorsun aç kapıyı!"
"cevap ver "
"Evet sevgiliyiz" dediğimde sessizlik kapladı etrafı Kapı kapanma sesi duydum.
"BENİ BURDA BIRAKMA !"ses yoktu.
Bir süre sonra içeri de gaz kokusu vardı. Ocak acık değildi.Boru Yırtılmıştı.Bir şeylerle kapatmayı denedim ama olmadı.
Son sesimle bağırdım."LÜTFEN ŞU KAPIYI AÇ"
Ayakta duramıyordum. Kapının arkasına yığıldım.
"Aç lütfen" sesim gittikçe azalıyordu.
Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu...
Kerem'den:
Hande haber vermemişti.Bir saati geçmişti gideli. Merak etmiştim. Gitmeye karar verdim zaten Konumu atmıştı. Kapıdan çıkıyordum ki bir kadınla karşılaştım.
"Abi"
"Siz kimsiniz?"
"Ela "
DEVAM EDECEK...🪁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AçãoSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...