Sorry- halsey🎵Hande'den:
Sonunda Antalya tatilimiz bitmişti bu bir hafta 1 ay gibi geçmişti. Güzel günler geçirip dinlenmiştik. Şimdi Yeni göreve gidiceğiz.Şu anda Orlando ya gidiyoruz yine Amerika'ya gidiyoruz. Aklıma Geçen gün olanlar geldi havuza düşmüştük.
" dudaklarımız birbirini buldu" nedense yüzümde engel olamadığım bir gülümseme oldu...Gene başladı kapat bu konuyu açma...
12 saatlik yolumuz vardı illaki gelirdi...
Ben ikili koltukta pencere kenarında oturuyordum Kerem ise benim yan tarafımdaki ikili koltukta oturuyordu.Özel uçakta olduğumuz için sadece Ada, Can ve Biz vardık.Ne yapıcağımı düşünürken Aklıma Kitap okumak geldi.
Benim tek başıma o Kitabı okumam Kerem'in hoşuna gitmeyecekti. Başka kitap almamıştım, Hepsi Evde kalmıştı zaten birlikte okuyamıyoruz.
Kerem uyurken bende çantamdan kitabımı çıkardım. Gün batımı eşliğinde sessizce okumaya başladım;" Bu Hayat Hem Hüzünü Hemde Mutluluğu Bir Anda Bulundurabilen Bir Mucize Sanki Ama insanın Canı Yanınca hiçte öyle bulmuyor...
Aynı zamanda Acı ve Aşkın bir arada bulunması gibi... Ne Garip Bir Dünya Her insan için Ayrı bir duygu beslemek.... Bir insan Bir Kelime İle Bütün Dünyanı Alt üst etmesi çok garip değil mi?..."Esnememle Okumam bölündü.
Kafamı Cama Yasladım. Gökyüzünü İzlerken gözlerim kapandı ve uykuya daldım.
Kerem'den:
Uyandım ve etrafa bakındım. Hande uyuyordu.Yanına gittim, üzerini örttükten sonra Elinden Kitabı aldım okumaya başladım..
Sabah Uçaktan inip Otele yerleştikten sonra telefonum çaldı. Efe arıyordu hemen açtım.Efe " demiştin ya araştır diye "
*Antalya'ya gitmeden önce*
Efeyi eve çağırmıştım Aslı ve Müge'nin bizi seçmesiyle ilgili Araştırma yapması için ;
Efe " ne için peki"
"Hande şüphelendi bende nolur ne olmaz diye"
" Bu işin içinden bir şey çıkarsa ne yapıcaksın peki "
"bilmiyorum "
*Şimdi*
"Evet, buldun mu bir şeyler"dedim.
" Şanslısın, konuşmalarına denk geldim. Araştırmada yaptım. Bütün taşlar yerine oturdu ama duysan iyi şeyler olmaz "
" ne olabilir ki anlat hadi "
" Hani O zaman Müge seni buldu götürdü ya oradan sizi Handeyle ayırmak içinmiş,kasıtlı yapılmış. "
"nE ?!"
"Sizin babalarınız arkadaşmış. Müge onların düşmanlarına çalışıyormuş. Müge yapmış her şeyi adam ne istediyse... Aslı ile araları o yüzden bozulmuş ama şimdi onu da işin içine sokmayı başarmış. Senin ailenin, Hande'nin annesinin ölmesi kaza değil cinayet sonucuymuş. Handenin babası üzüntüden kanser olmuş yani eşinin ve en yakın arkadaşının öldürülmesi Handeye sıra gelmesinden korktuğu için yetimhaneye vermiş . Aynı yetimhaneye göndermiş ki öcünü alın diye... "
" Şaka yapıyorsan hiç komik değil "
"Şaka yapmıyorum, Kardeşinin ölümü de kasıtlı... inanması çok zor biliyorum ama gerçek. Sizi tehdit edebilir dikkat edin. Daha fazlasını da yapabilir... kendinizi kurtarın. Bana iş teklifi geldi hep birlikte oraya geçelim istifamızı verelim "
dedikleri hazmedebileceğim şeyler değildi. Kendime geldiğimde;
" biz niye gidiyoruz örgütün başkanına söyleyelim kovulsunlar ben bir şekil halledicem ,sindirdiğimde.. neyse görüşürüz" telefonu kapattım.
Dedikleri olabilmesi en imkansız şeylerdi ama gerçek buydu. Yıllarca bizi büyüten insanların Masallarıyla büyümüşüz. Bundan sonra çok dikkatli olmalıyız bize bir şey olabilir. Bana bir şey olması umrumda değil umrumda olan tek kişi hande. Hemen Hande'nin yanına gittim koltukta uzanıyordu.Yanına oturdum;
" Sisi, Sana çok önemli şeyler anlatacağım "
yerinden doğruldu bende anlatmaya başladım.
Her şeyi anlattığımda Hande ağzı açık kalmış bir şekilde bana bakıyordu." Kerem ne diyorsun sen !"
"Gitmemiz lazım hadi hazırlan"
"şimdi ne yapıcağız"
"Bilmiyorum sisi"
Odadan çıkıp, hazırlandım. bavulları taşıdıktan sonra Hande'nin yanına gittim. Gittiğimde Hande yoktu
Masada duran şey dikkatimi çekti. Bir not üzerinde bir şeyler yazıyordu;
Kaçmak yok ! Handeye bir şey olmasını istemiyorsan hayatını yaşamaya devam et yoksa ikinizde ölürsünüz
"Ne yapacağım ben şimdi?"
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AçãoSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...