Heathens - Twenty One Pilot 🎵
Hande elini silahına doğru götürdü. Tam çıkarıcakken Kerem elini tutu ve çıkarmasını engelledi.
Hande soran gözlerle Kereme baktı.
Kerem Handenin kulağına doğru yaklaştı ve ;"Bana güven. "
Daha yeni tanıştığı bir insana güvenmeli miydi? Bunun cevabını çok iyi biliyordu. Güvenmek zorundaydı çünkü tek yapabileceği buydu.
Qenzl " Nasıl da tıpış tıpış geldiler ayağımıza. Şunları arabaya bindirin, bizimle New York'a geliyorlar. "
Hande;
Kerem'in kolyemi görünce neden bu kadar şaşırdığını düşünürken bir anda kapı açıldı. Bize oyun oynadıkları yüzülerindeki ifadeden belliydi.
Tam silahımı çıkartıyordum ki Kerem elini elime bastırdı ve silahı yerine geri koymamı işaret etti.
Çok şaşkındım. Neden bunu yaptığını sorgularcasına yüzüne baktım, o da kulağıma fısıldadı. Ona güvenmek tek çaremdi.
Adamlar, ellerimizi bağladı ve bizi arabaya bindirdi. Sesiz bir şekilde Kerem;" Sana her şeyi anlatıcağım. Zaten konuşmamız gereken şeyler de var."
Ben ise kafamı 'evet' anlamında sallamakla yetindim. Benimle konuşacağı ne olabilir ki...
Adamlar bizi arabadan indirmeden önce ağzımızı ve gözümüzü bağladı.
Uçağa bindikten sonra gözlerimizdeki kumaş parçasını çıkardılar. Uçaktaki ayrı bir bölüme bizi götürdüler. Koltuklara oturttular ve kemerleri açılmayacak bir şekilde bağladılar. Adamlar odadan çıkıp kapıyı üstümüze kilitlediler. Onların gittiğinden emin olduğumda;Ellerimi zorlada olsa kaldırıp ağzımdaki kumaşı indirdim. Keremde benle aynı şekilde yapıp konuşmaya başladı;
Kerem" Arkada bir sürü koruma vardı. Kurtulamazdık kurtulsaydık bile kasa gerçek değildi. Qenzl kasayı burada bırakıcak kadar salak biri değil o yüzden yanlarında götürecekti. Bunu biz diğer odadayken anlamıştım ama sana söylemedim çünkü yakalanmamız gerçek olmalıydı. Şimdi ise uçakta olan adamları etkisiz hale getirebiliriz ve kasaya ulaşabiliriz."
Açıkcası çok mantıklı gelmişti.
Bende "Planın mükemmel, peki ne zaman uyguluyoruz? Ancak uçaktan indiğimizde ilk uçakla geri döneriz ama 12 saat sürdüğü için baya uzun sürücek."
Kerem"En azından görevimiz tamamlanacak. Birazdan harekete geçeriz."
Kafamı sallamakla yetindim. Üzerinden bir yarım saat geçmişti. artık ikimizde hazır hissediyorduk.
Kerem" Harekete geçelim mi?"
Hande " Topuzumdaki tokayı çıkarır mısın?"
Hande arkasını döndü ve Kerem şaşırsada Handenin dediğini yapıp, tokayı çıkardı.
Kerem" Sen topuzunda bıçak mı taşıyorsun? "
Hande" İşimize yarar diye düşündüm."
Kerem " Hemde çok."
Kerem hemen ellerimizi çözmekle başladı. Çözdükten sonra bıçağı elinden alıp, kemerlerimizin vidalarını söktüm. Sonunda ayağa kalkabildik. Şimdi sırada kapı vardı. Önce kapının deliğinden içeri baktım;
Hande " Burada iki kapı var, büyük ihtimalle
birinde kasa diğerinde de Qenzl ve adamları var"Bıçağın ucuyla vidaları söktüm ve kapıyı açtım. İçeri doğru ilerledik diğer kapıların deliklerinden içeri baktık. Tahminim doğruydu birinde kasa diğerinde Qenzl ve adamları vardı. Planımız;
Önce Qenzl halletticektik, sonra kasadaki formülü alacağız ve Türkiye'ye geri döneceğiz...
Holün oradaki tezgahın üstünde, korumalara ait iki silah vardı. Silahın olması adeta şanstı.
Sessiz bir şekilde kapıyı açtık. Yüzüstü yere uzantık ve sürünerek ilerledik. Korumaları elimizdeki silahlarla enselerine vurup bayılttık.
Diğerlerinide hallettikten sonra sıra Qenzl'e gelmişti. Onu bıçağımla sonsuzluğa göndermenin tam zamanıydı. Qenzl'in işini bitirdikten sonra, kasa'nın olduğu odaya doğru yöneldik.Kapıyı açtım. Kasa orada duruyordu ve içinde ne olduğunu düşündükçe, ürperiyorduk. Açmak için yeltendiğimde yapamadım. Elimi geri çektiğimde Kerem elimi tuttu..
"Sakin ol Açelya, ne olursa olsun biz görevimizi yaptık "
Hande sesi titreyerek " Açelya mı?
Açelya Kim?
Kasayı açtıklarında içinden ne çıkacak ?
DEVAM EDECEK...⚔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
ActionSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...