come out and play - Billie Eillish (küçük prensin şarkısı 🥺)
4 ay olmuştu Hande Fransa da kimsenin haberi olmadan yaşıyordu. Bir kişi dışında Babası, onla birlikte yaşıyordu. Neden gitmişti? Sahilde bankta otururken anılara daldı.
*Dört Ay Önce*
"o kadın kim ne saklıyorsun benden"
" üvey ablammış bende senle birlikte öğrendim"
" ben çocuk değilim"
" O kadın kırmızı"
"Ne! o kadının sana bir şey yapabilir ve sen onla konuşuyorsun"
" Sadece gerçeği öğrenmek için... beni çocuk gibi azarlayamazsın"
"Tamam Hande"diyip çekip gitti.
Kim bilirdi birbirlerini son görüşleri olduğunu. Hande'nin Böyle söylemesinin bir sebebi vardı...
Anılarını bölen telefondan gelen mesaj sesiydi. Mesaja baktığında beyninden vurulmuşa döndü.
- Kırmızı sana yalan söyledi.
Mesaj bilinmeyen bir numaradan gelmişti. Kimdi bu? Eve geri dönmek için ayaklandığında başı döndü. Bayılmaktan kıl payı kurtulmuştu. Eve gidebilecek gibi değildi. Hastaneye gitmeye karar verdi...
" Hande hanım yakında serum yitmeyecek biliyorsunuz demi?"
Hande kafasını yere eğdi. Karar vermek zordu... çok zordu.
"Artık tedavi olmalısınız. Kanseriniz çok ilerledi."
" Neden tedavi olmayacağımı çok iyi biliyorsunuz "
" Hamilesiniz kolay değil vazgeçmek ama..."
" bakın anlamıyorsunuz ben böyle bir şey yapamam"
"Peki hande hanım, serumunuz bitince gidebilirsiniz"
Hasteneden çıktığında yine aynı numaradan mesaj geldi.
- O seni seçti. Dikkatli ol!
Kim, neden beni ondan korumaya çalışsın? onunla ilgili her şeyi bilen biri yok ki diye düşündü. Kırmızının yazdığı da aklına gelmememiş değildi. Hızlıca eve gitti.
Ertesi gün
Kerem, bir çeteyi etkisiz hale getirmek için Fransaya gelmişti. Etrafta gezinirken bir şey dikkatini çekti. Herkes orda toplanmıştı. Sahi Neye bakıyorlardı. Yanlarına gitti. Kalabalığın içinde yerde yatan kadını gördü. Handeyi. Düşüncelerini bırakıp Handeyi kucakladı. Hastaneye yatırdığında doktorla konuşmaya başladı.
" Siz kimsiniz ? "
"E-eski sevgilisi"
"Söylememi istemeyebilir ama bilmelisiniz, Hande hanım kanser "
"Kanser mi? "
"Evet ve Hamile... Bu yüzden tedavi olmak istemiyor ikna etmek zorundasınız yoksa ölücek"
Doktorun cümleleri kafasına kazınmıştı. Duydukları normal şeyler değildi... hem de hiç normal değildi. Hande'nin yanına oturup düşünmeye başladı. O çocuk onun muydu? yoksa başka bir ilişkisi... düşünmek bile istemiyordu.
O ihtimal...Kanserdi, Nasıl yakalanmıştı böyle bir hastalığa. Hande gittikten sonra kendini işe vermişti. Bütün hıncını o öldürdüğü adamlardan çıkardı. Hande'nin kıpırdamasıyla düşüncesine ara verdi.
"Kerem?"
DEVAM EDECEK...🪁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AksiSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...