"Rüzgar"

581 62 35
                                    

İn My Blood - Shawn Mendes 🎵
(Anı da Birinciyizz bu zamana kadar bana destek veren herkese sonsuz teşekkürler ❤️ sizi seviyorumm )

"Her gün bir yıldız kayar ama sadece bir tanesi hayatınızı değiştirir"

Hande'den:

Elaya inanmıştım çünkü rüyamdaki kadınla anlattığı kadın aynıydı.

"Babanın bir düşmanı olabilir mi bu kadın "

"Bilmiyorum, araştırmak lazım"

"Ela sen neden bu zamana kadar neden hiç gelmedin"

"O kadın tehdit etmekle kalmadı sürekli peşimdeydi. 1 ay önce izimi ona kaybettirdim.Yakında beni bulur zaten"

"Burda kalıcaksın seni bir daha bırakamam"

"Beni bulursa senide bulur öldürür o kadın seni"

"2 gün sonra Türkiye'ye dönüyoruz"

"Yarın Kemal'le konuşurum neymiş öğrenirim"

sabah uyandığımda koltukta uyuya kaldığımızı fark ettim.Ne olup bittiğini anlamaya çalışırken yorgun düşmüştük.Kerem'in kollarından kurtulmayı başardığımda biraz doğrulup dışarıyı izlemeye başladım.Yağmur yağıyor, rüzgar ıslık çalıyordu.Keremi zar zor kaldırdıktan sonra kahvaltımızı yapıp hastaneye gittik.Kerem dışarda oturdu.Kemal'in Yanına gittim oturup konuşmaya başladım;

"Merak ettiğim sorular var.Gitmeden önce öğrenmek istiyorum"doğrulup konuşmaya başladı.

"Sor hepsini de gidicek misiniz hemen"

"Gelirim ara sıra... Neden bizi Müge ve Aslıya bıraktın yanına almadın?"

"O kadın... Sanırım artık anlatmam gerekiyor"

"Kırmızı rujlu kadın mı?"

" evet o kadın sizi ondan uzak tutmam gerekiyordu da sen o kadını nerden biliyorsun?"

"Kerem'in kardeşi, Ela ölmemiş o kadın tehdit etmiş ölmüş gibi göstermişler "

"Ne hemşire kendi ağzıyla söyledi öldü diye"

"Hemşireye para vermişler" Bütün hayatımız bu komplolarla uğraşmakla geçiyordu.

Biraz daha konuştuktan sonra yanından ayrılıp, taburcu işlemleri için müdürün odasını aradım. Müdürün ofisini buldum sanıp bir odaya girmiştim. Arkamdan biri girdi hemşire sandım ama arkamı döndüğümde kim olduğunu anladım. O kişi Sanem idi.Üstünde hasta kıyafeti ve dağınık saçlarla bana yürüyordu.Delirmiş gibi bakıyordu.

"Senin burda ne işin var "dedim.

"Sen bu odadan ölmeden çıkamayacaksın "arkasında sakladığı bıçağı çıkartıp bana doğrulttu.

"Amaçın ne ? beni öldürüp ne yapıcaksın "

"Sen ölünce Kerem benim olacak"

"ben ölmeden beceremiyorsun yani "dememle sinirlenmişti ve üzerime yürümeye başladı.

" Ölmek çok mu istiyorsun"

yanından hızla kaçıp odadan çıkmayı başarmıştım ancak bıçak sıyırmıştı.

"Bir korkak gibi kaçıcak mısın gerçekten"

"Hayır" bu sefer ben üzerine yürüyordum.

Elindeki bıçağı almaya çalışıyordum. O sırada birimize saplandı.

"Ahh"

"HANDE!"

Her yer kan gölüne dönmüştü.

Kim bıçaklandı?
Hande mi ? Sanem mi?

Kırmızı rujlu kadın onlardan ne istiyor?

DEVAM EDECEK...🪁

         -  KIRMIZI RUJLU KADIN  -

         -  KIRMIZI RUJLU KADIN  -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kısa bölüm oldu telafi edicem💙)

Kırmızı Orman ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin