"Kâbuslar"

761 68 8
                                    

Hande'den:

Yere kadar uzanan açık mutfak penceresinden tam içeri girecektik ki içeriden bağrış sesleri geldi. Önce bizi gördüklerini zannetsekte Sonrasın da ne olduğunu anladık.
Aralarında anlaşmazlık çıkmış. Başlarındaki adam (Salvador) Diğerlerini öldürmüştü.

Duyduğuma göre öldürülenlerin yerine yenileri geliyormuş sürekli. Büyük bir sorundu çünkü hepsini bulup öldürmek zorunda kalırız.

Diğerleri ölünce Salvador, hizmetçi ve koruma kalmıştı.

Hizmetçi mutfağa girdi ve kuru sıkıyla vurdum. Salvador ve koruma mutfağa girdi.
Karşıdaki kapıdan içeri sessizce girdik.
Ben korumayı, Kerem de Salvador'u öldürdü. Hızlı adımlarla yukarı çıktık ve uyuşturucuları aramaya koyulduk. Her tarafı alt üst ettikten sonra;

"Hande sen bir şey bulabildin mi ?"

"Bir kağıt buldum. Gel, birlikte bakalım"

Kerem yanıma geldi ve kağıda baktık .Dünyada bu grup ve onlarla iş yapanların listesi vardı. Arkasında da;

08/08/2021 Orlando'da uyuşturucu açık arttırması

"Bir hafta sonra gidicekleri yer burası olmalı."

"O zaman biz de gidiyoruz. Buradan götürcekleri uyuşturucular olmalı."

"Bir anahtar buldum, nereyi açıyor bu ? şu dolaba bakıcam ben"

"Arkasına bak"

dolabı kenara doğru ittim. Duvarda kutu gibi bir şey vardı anahtarla açtım.Bir parça uyuşturucu çıktı.
Elime eldiven takıp kilitli bir poşetin içine koydum.
Aşağı inerken bir adamın içeri girdiğini gördük. Kerem Tavanda asılı olan kocaman avizeyi vurdu ve adamın üstüne Avize düştü.

Evden çıktık ve arabada uyuşturucuyu demir bir kutuya yerleştirdim.

Kerem'den:

03:00

Su içmek için uyandım. Hande'nin sesini duydum. Bir şeyler sayıklıyordu ;

"B-bırakma B-beni"

Hande'nin yanına gittim.

"Hande uyan ruya görüyorsun"

Hande bir anda yerinden sıçradı ve bana sarıldı.

"iyi misin?"

"iyiyim"

Sonra birlikte balkona çıktık.

"her geceki gibi gene kabus gördüm."

"her zaman ki mi ?"

"evet zaten ben 4 saat uyabiliyorum en fazla babam öldükten sonra"

"neden ki ? benimkiler de öldü ama öyle bir şey yaşamıyorum"

"ben babamı ö-ölürken gördüm." gözleri doldu

"Sen yetimhaneden gidince bende babamın yanına gittim. Üzerinden bir yıl falan geçti.
Bir gün kapıdan içeri girdim."gözlerini kapattı.

"Kanlar içinde yerde yatan babamı gördüm. Nabzına baktığımda atmıyordu. Hastaneye gittik ama kurtaramadılar.Babam öldü daha doğrusu intahar etti. Kan kanseriymiş. Bir not bırakmış bana;

'dayanamıyorum,özür dilerim kızım'

diye yani hastalığı yüzünden kendini bıçaklamış.
O zamandan beri uykular bana düşman..."

Handenin dediklerinin şokundan çıktığımda gözünden akan yaşlarını sildim. Kendime çektim ve sarıldım.

DEVAM EDECEK...💜

Kırmızı Orman ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin