Skyfall - Adele (Bu Şarkıdan Yola Çıkarak Bu Hikayeyi Yazdım. O yüzden bu hikayenin şarkısı okurken mutlaka dinleyin !!! )
" Gökyüzü Sen Yokken Hep Karanlık"
"Kerem" Bu sesi çok iyi tanıyordum.Bu Handenin sesiydi.
Arkamı döndüm ve gerçektende oydu... Gözümden yanağıma doğru bir yaş süzüldü.Dudaklarımı araladım konuşmak için... Konuşmama izin vermeden devam etti;
" Ben ölmedim beni bul Kerem"
Yaklaştım ve elimi yüzüne götürdüm.Dokunduğumda tuzla buz oldu.Halüsinasyon görmüştüm. İçindeki ses inanmamı söylüyordu.Handenin ölmediğine inanıyordum.Onu bulucaktım O adamın elinden kurtarıcaktım... Ama önce burdan kurtulmam lazımdı. Yatın yanında motorlu küçük bir bot vardı.Hemen bota bindim.Kıl payı kurtulmuştum.Biraz uzaklaştıktan sonra yat gemiye çarptı...
Hande'den:
Bir bodrum katındaki oda da tek başıma 1 hafta geçirmiştim. Issız bir yerde beni tutsak tutuyorlardı. Bıraksınlar diye kendimi hırpalamaktan yorulmuştum...
Beni önemsemesi garipti. Bu oda da gayet güzel bakılıyordum ama neden... Bir insan kaçırdığı insana niye böyle bakardı ki... Zaman hızlıca geçiyordu geçmese aklımı kaybederdim zaten.Düşüncelerimi bölen kapının açılma sesiydi."Bu gün nasılsın küçük kız "
" Her gün gelip bunu soruyorsun amacın ne senin? aaa doğru unutmuşum bir psikopata soru sorulmaz "artık o herifi çekemiyordum.
" Amacımı çok mu öğrenmek istiyorsun"
" Evet söylesene korkak "
" şimdi değil "
" PEKİ NE ZAMAN YETER ARTIK YA BENDEN İSTİYORSUN SÖYLE AKLIMI KAYBEDİCEM ZATEN ONLARI ÖLDÜRDÜN DAHA NE "
Tezgahın üstündeki bardağı yere attım.Bardağım kırılmasını izledim ve Devam ettim;
" SÖYLESENE "
" tamam sakinleş anlatıcam her şeyi " kollarımdan tutu ve oturttu.
"Ben... "
Kerem'den:
Handesiz geçen boş günler ardı ardına sıralanmış 1 hafta olmuştu. Doğru düzgün uyumuyordum bile... Gece gündüz araştırıyordum.Sonunda bir yer bulmuştum ama emin değildim.Yine de gidicektim. Akşam saatine doğru yola çıktım.İçimde bir ses Handenin orada olduğunu söylüyordu...Geldim ve içeri girdim. Handenin bağrışını duydum ve yine bir yaş geldi.Rüya olmaması için ne kadar dua ettiğimi bile hatırlamıyorum... Onları dinlemeye başladım;
" Ben senin babanım."
"N-ne diyorsun sen " titreyerek konuşuyordu bir o kadar da şaşkın. Sadece o değil bende ...
" Gerçekler, Baban sandığın adamın da haberi yoktu. Kerem'in Babası(Cem)ve senin annen(Selen)birlikte saklamışlar.Cemle iş yapıyorduk o benim arkamdan iş yaptı. Bende ona ders vermek istedim ama kaza sonucu... Selen de bana sen 6 yaşındayken söyledi. Kavga ederken... Yani hiç biri kasıtlı olmadı. Efenin söyledikleri Müge görmüş izlediğini anlayınca biraz abartmış bende bunu kullanarak..."
" Neden daha önce gelmedin beni korumadın büyütmedin"
"Yetimhaneye de çok mutluydun bozmak istemedim. Hep seni izledim."
"Keremi tehdit ettin beni bulmasın bende kızımı tutsak ederken vakit geçiriyim dedin ama bu da kaza sonucu... KEREME NE OLDU NERDE İYİMİ YOKSA O YATTAN İNMEDİ VE..."Hıçkırarak Ağlıyordu.
Yanına gidip bana bir şey olmadı sapa sağlamım demek isterdim ama ne yapıcağım bilmiyordum. Ne olursa olsun diyerek odaya girdim. İki yaşlı göz Karşı karşıya bakıyordu.
"K-kerem s-sen yaşıyorsun " Yerinden Kalkıp boynuma atladı.
Sımsıkı sarılıyorduk birbirimize.Kendimi hayatım da bu kadar güvenli ve mutlu hissettiğimi hatırlamıyorum. Birbirimizin boyunlarını yaşlarımızla dolduruyorduk. Bu anı bozan kafama dayanan silahtı.
DEVAM EDECEK...🪁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Orman ✔️
AcciónSadece iki şeyden kaçamazsın bu hayatta biri gerçekler, diğeri ise aşk... Aslında aşk dediğin nedir ki? Oysa aşk, geçici bir sevgi hastalığından ibaret değil midir? Bu yaşam öyküsünde; gerçeklerin yalanlarla savaşını, aşk'ın her şeyin üstesinden gel...