-2-

3K 266 331
                                    

it's just a game

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

it's just a game...

Yeni okulumun ilk günü geç kalmak yerine güneş doğmadan erken gitmiştim. Okulun girişinde kartımı basıp içeri girdim.

Sınıfıma çıktım. Kapıyı açıp adım atacak iken içeride yalnız oturan birini gördüm. Karanlıkta tek başınaydı.

İçeri girmekte birkaç saniye tereddüt etsem de girdim ve gözüme kestirdiğim ilk sıraya oturdum. Perdeler kapalıydı. Işıklar ise açık değildi.

Arkamda kalan çocuğa döndüm. Bana bakıyordu o da.

"Ben yeniyim burada. Ders ne zaman başlayacak?" Diye sordum. Ona göre okulu gezecektim alışmak için.

Hissiz gözlerle bir süre daha baktı, "On dakika sonra başlar." Demişti kalın sesiyle. Simsiyah saçları dağınıktı. Sanki uykudan yeni uyanmış gibi.

Kafa sallayıp önüme döndüm. Korkutucu bir havası vardı ve şu an onunla tek kalmak isteyeceğimden emin değildim. Ayağa kalktığım sırada sınıfa birileri girmişti.

Jisoo ve Rosé yine birlikteydi. Beni gördüklerinde Rosé gülümseyip "Günaydın... " Derken Jisoo kulağına benim adımı fısıldadı ve Rosé devam etti cümlesine.

"Günaydın Jennie..."

"Günaydın." Dedim ona karşılık.

Ön sıraya oturdular. Arkalarından Jin, Yoongi ve dün yanlarındaki çocuk girmişti. Sanırım üçü tanışıyordu.

Onlarda arkaya bir sıraya otururken ışığı açmak için düğmesine bastım.

Işıklar anında açılırken arkadaki üçlünün içinde tanımadığım çocuk aniden ayağa kalktı. Şu saçları dağınık olan çocuk hariç herkesin gözleri ona dönmesine rağmen o bakışlarını yere sabitleyerek donup kalmıştı.

Jin kolunu dürtüp "İyi misin Hoseok?" Diye sordu. O hâlâ bir tepki vermeden olduğu yerde kalıyordu.

Sınıfın içi sessizlikle dolup taşarken kendine geldi ve gözlerini sımsıkı kapatıp yüzünü sıvazladı elleriyle. Derin bir nefes verdikten sonra geri oturdu.

Sınıfın ona baktığını yeni fark ettiğinde "Neden bakıyorsunuz bana?" Diye sormuştu. Herkes önüne dönünce kendi sırama geçtim. Bir şeyler garipti...

Sınıfa bu sefer Lisa ve Namjoon girmişti. İkisi benim önüme oturdular. Lisa arkasına dönüp "Dün tanışmadık... Daha doğrusu adını söylemedin." Deyince arkama yaslandım.

Lavinia • taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin