It's just a game... is it?
Taehyung'un yaptığı yemekleri yiyorduk sessizce. Bu günlük olayını daha fazla açmamıştım. Önümdeki tabakta olan yemeğe çatalla işkence ederken Taehyung "Beraber, burada yaşamaya ne dersin Jennie?" Demişti bir anda.
Ona baktım. Şu bir haftadır beraber yaşıyor gibiydik zaten. Benim için bir sorun olmazdı. Olumluca kafa salladım. Gülümsedi hafifçe.
"Senin yatağın benim olacak o zaman." Dedim.
Gülünce ben de güldüm. "Zaten sensiz uyuyamıyorum artık." Dediğinde başımı eğdim. Birbirimize bakıp gülümserken kapı çalmıştı bir anda.
Taehyung kalkıp açmaya gitti. Bir süre geri gelmeyince merakla ben de gittim. Kapıda kırklarında olan bir kadınla karşılaşınca bana bakmıştı. Dudakları kıvrıldı, konuşmaya başladı.
"Uzun zaman oldu..." Taehyung'a döndü ve "Taehyung." Diye devam ettirdi.
Bana diyeceğini sanarak şaşıracaktım çünkü daha önce hiç görmemiştim bu kadını.
Taehyung önüme geçip "Ne işin var senin Kore'de? Adımını bile atmayacağına yemin etmiştin?" Dedi sinirle.
"Beni arayan sensin... Hakkımda bilgi topladığını duydum ve geldim." Dedi alaylı ses tonuyla. Annesi miydi acaba?
Kadınla göz göze geldiğimizde gülümsemişti.
"Uzak dur... Anladın mı? Uzak dur bizden. Ne yapmaya çalıştığınızı gayet iyi biliyorum ama buna izin vermeyeceğim!"
Kahkaha attı sinir edici bir şekilde. Kollarını birbirine doladı ve "Çok geç kaldın benim güzel farem... Ben geldiğime göre zaten oyun bitti demektir." Dedi, ardından "Ah... diğer faremi de unutamam tabii." Derken bana baktı.
"S*ktir git buradan!"
Taehyung bağırıp kapıyı sertçe kapadı. Öfkeliydi... Çok fazla hem de. Salona geçti, takip ettim onu.
"Kimdi o kadın Taehyung?"
Ellerini kulaklarına koymuştu. Gözlerini sımsıkı kapatmışken derin nefesler alıyordu. Yanına oturdum.
"Taehyung?"
Beni duymuyordu. O kadın onun için ne ifade ediyordu bilmiyorum ama kötü yönde etkilediği belliydi. Ellerini tuttum ve kulaklarından çektim.
Kolları gardını indirir indirmez sarıldım ona. Başını omzuma gömdü. Rahatlaması için saçında gezdirdim ellerimi.
"Sorun yok... Yanındayım ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinia • taennie
Misteri / ThrillerHerkes artık bir korku oyununun içinde olduğunun farkındaydı fakat bunun için çok geçti... 130321 korku #1 / 300521 UYARI: OKURKEN RAHATSIZ EDİCİ KELİMELERE VE OLAYLARA RASTLAYABİLİRSİNİZ !