İntikamını Alacağız!!!!

56 8 0
                                    

Bunun yeni bölüm olduğunu düşünenler için üzgünüm bu bir yeni bölüm değil. Şuan içinde bulunduğumuz vahşeti yazmadan dayanamadım. Bir insanı önce bıçaklayıp sonra tecavüz edip, ellerini kesip, yakarak dereye atmak... inanamıyorum hangi insan yapar. Bunu yapan insan olamaz. Bunu yapan oruspu çocuğunun teki. Ahlak olarakta, din olarakta Türk toplumunda ne kadar aşağılık yaratıklar olduğunu gösterir. Müslümanım diye ortalıkta dolaşan ama milletin ırzına giren piçler, ayakkabı bağıcığımızı bağlarken kalçamıza bakan amca dediğimiz şerefsizlerin arasında yaşıyoruz. Bu olay kesinlikle gerektiği tepkiyi aldı hatta az bile. Özellikle bir Mersinli olarak ne kadar rahatsız bir durum olduğunu anlatamam. Olaylar oturduğumuz evin hemen üstündeki ilçede gerçekleşiyor bir arkadaşımız canını kaybediyor ancak elimiz kolumuz bağlı oturuyoruz. İnanın kadınlar olarak bıkmış durumdayız. Haksız mıyım? Aşağılanmaktan, dövülmekten, bedenen ve ruhen zarar görmekten sıkıldık. Bu olaylar geçmişte de vardı, şimdide var eğer durdurmazsak devam edecek. Bizde bir Özgecan'ız arkadaşlar!! Tepkilerimiz onu geri getirmeyecek bunu bilmek can sıksada artık çok geç. Ama önlememiz lazım. Artık bir DUR!! dememiz gerekmiyor mu? Kendi zevklerini bir candan önce tutan sapık şerefsiz, piç insanların arasında yaşıyoruz. Bunlar sadece sayılı değil böyle insanlar heryerde. Kadın olarak özgürlük istiyoruz, İnsan gibi davranılmak istiyoruz, erkeklerin o çok güvendiği gücüne karşı gelmek istiyoruz. Kendini güçlü sanan sizler!! Kadınlar hala sizin yaptıklarınıza katlanıyorsa sizden daha güçlü olduğumuz bir gerçek oluyor. Mustafa Kemal'im olsaydı bu haldemiydik biz. "Ey Türk kadını!! Sen yerlerde sürülmeye değil, omuzlarda taşınmaya layıksın." Derdi hep. Adalete güvenin derdi. Adalet, ancak o piç kurusu ölünce yerini bulacak. Hapishanede de dediğiniz gibi bir şişleme durumu olamaz. Çünkü o şerefsizi onunla denk olanların yanına koyacaklar ve koruyacaklar. (((Ne güzel dimi hem kızımızı, ablamızı öldürsün hem de korunsun))Özgecan ablama gelirsek. Abla diyorum çünkü kardeşimle aynı ortaokuldan mevzun ve eminim karşılaşmışızdır. Özgecan abla hiçbirzaman unutulmayacaksın... intikamını alacağız. Kadınlar olarak artık Dur!! Diyeceğiz...

-REAL DREAMS-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin