🌟Pravila🌟

2.7K 85 11
                                    

Olivera pov.

Okrenula sam svoju glavu prema Lukasu, on je i dalje gledao u mesto gde je devojka bila.

"Ubiću je."-rekao je kroz stisnute zube

"Lukase, nećeš."

"Hoću."

"U svakoj situaciji je ima, za sve što mi se desilo ona je istračarila svima kome je mogla."-stvarno je izgledao kao da će je ubiti

I ja pričam o bipolarnosti eh...

"Molim te smiri se."

"Da se smirim?!"- sada je već počeo da povišava glas

"Kako da se smirim, kada mi upada na intimne trenutke, hm?"

"Molim te razjasni mi."

"I naša je krivica."

"Naša krivica?"-ponovio me

"Da, ove stvari se ne rade ovde."

"Trebalo je da budemo u privatnosti naših soba."

"To misliš?"

"Mislim, i stojim iza svojih reči."

"Dobro onda."

Ustao je, i u jednom pokretu me podigao kao mladu. Kada sam htela da vrisnem, on je moj vrisak utihnuo tako što me je poljubio. Eh, na šta sam spala. Nosio me je do moje sobe, pa nogom otvorio vrata. Kada smo ušli u sobu, spustio me i pribio uz vrata. Podigao je moje ruke iznad moje glave i stisnuo ih. Spustio je svoju glavu na nivo moje glave i pogledao me u oči.

"Jesi li sad zadovoljna?"-pitao je sav ljut

"Vrlo."-nasmejala sam mu se onako bezobrazno iz inata

Podigao je obrvu, ali je sve ubrzo nestalo kada je spojio naše usne. Potpuno me je pribio uz sebe i vrata. Mogla sam da osetim njegovu uzbuđenost. Ali nije ni on jedini. Pustio je moje ruke i povukao moju majicu na gore i skinuo je. Ja sam mojim rukama povukla njegovu i skinula pa bacila na pod pored moje.

Ljubio je moj vrat i predeo iza uva. Zavukao je ruke iza mene i otkopčao moj brus. Malopre ga namešta sada ga skida. Bacio ga je negde i ruke vratio na moju zadnjicu. Spustio je ruke i podigao me, a ja sam obavila noge i ruke oko njega. Odneo me je do mog kreveta i polako me spustio. Podigao je glavu i pogledao me u oči. Njegove svetlo plave oči su sada poprimile tamniju boju, sa proširenim zenicama. Odvojio je naše oči i polako spustio glavu i šapnuo mi:

"Sada ne možeš da bežiš."

"Nisam ni planirala."

Podigao je obrve u iznenađenju od mog odgovora, ali sam ga uhvatila za lice i krenula da ljubim njegove jagodice, ivice lica i na kraju došla do usana, ali sam tu ostavila samo mali blic poljubac. Namrštio se, i spustio polako niz moj vrat, prema mojim grudima.

"Voliš da podjebavaš, hm?"- dok mi je pričao uz kožu ja sam se sva ježila

"Odgovori mi..."-počeo je da odvezuje i da mi skida trenerke

"Olivera..."-način na koji je rekao moje ime slalo je trnce po celom telu

Nisam mu ni tad odgovorila. Verovatno mu je to smetalo, jer je navikao da mu svi odgovaraju. Epa tako prinče moj ne ide. Frknuo je, uhvatio je i moje gaćice i odjednom svukao sa trenerkama. Hladnjičav vazduh me je pogodio pravo u centar i glasno sam uhvatila vazduh.

Podigla sam glavu da bih ga pogledala u oči. Ali njegove oči su bile zalepljene za moje telo. Malo mi je bilo neprijatno.

"Lukase."-glas mi je više zvučao kao izdah

Pogledao je gore, ali ništa nije rekao, već se samo perverzno nasmejao. Prikovao je moje oči sa njegovim, dok mi je hvatao i polako razdvajao noge. Sklonio je pogled, a ja sam nastavila da gledam u njega. Spustio se i počeo da ljubi od mog kolena na gore. Na svakom poljubcu bih se trgnula, a kada je stigao do unutrašnjeg dela butine, progovorio je.

"Olivera, ti uopšte ne voliš da poštuješ pravila."-ne mogu da ga gledam više

"Ne, ne volim."- vratila sam glavu nazad i čekala šta će da uradi

"A ni ti ne voliš, Lukase."

"Tačno."-sa tim sam osetila poljubac tačno iznad centra i cimnula se

Obuhvatio je moje noge rukama da se ne bih pomerala. Stegao ih, i tada sam osetila njegove usne tamo gde sam najviše želela.

"Lukase."-rukama sam stegla posteljinu

Zadovoljstvo je prolazilo celim mojim telom, dok je on jezikom prolazio preko mog klitorisa. Ljubio je, sisao, ponekad i zubima uhvatio. Izvijala sam leđa, dok mi se onaj lep osećaj skupljao u stomaku. Odjednom kao polivena hladnom vodom, on je stao i podigao je u ravni moje glave.

"Veruj mi, uopšte ne volim da poštujem pravila."-kreten

"Ti si stvarno jedna svinja."

"Mhm, znam to, a ti si zmija."- žena zmija sedi za šankom, izvinjavam se

Rukama je obuhvatio moje bradavice i trljao ih. Spustio je usne na jednu i jako zasisao na šta sam jauknula. A ruku je spustio dole i trljao. Ponovo me dražio i stao kada je bio sam kraj. Naređao je poljubce do mog uva.

"Pa, kraljice, kako je osećaj biti odbijen dva puta, hm?"

U svoju odbranu sam samo zacvilela. Uhvatio mi je facu i okrenuo moju glavu prema njemu.

"Pitao sam te nešto, očekujem odgovor Olivera."

Samo sam klimula glavom.

"Ne klimaj mi glavom, nego mi kaži, nije lep osećaj jel da?"

Ponovo sam klimnula. Malo mu kontru teram.

"Odvratan je osećaj, zar ne?"-ponovo je spuštao ruku dole kad sam reagovala i uhvatila je

"Jeste."

"Eto, vidiš da ta tvoja lepa usta mogu da priznaju."

Poljubio me jako. Obavila sam ruke oko njegovog vrata i uzvratila. Uživala sam u momentu...ali se onda začulo zvono telefona. Nije valjda. Pogledao me, i ustao da bih se ja podigla. Otrčala sam to telefona i videla da je moj brat. E braco baš znaš kad da prekineš, kad ne trebaš svega ti.

______________________________________

Tražili ste mi još jedan deo, pa evo da vam ispunim želju. A ja sad idem da pijem💜💜💜

HLADNI PRINCWhere stories live. Discover now