Olivera pov.
Ujutru sam dobila poruku od Lukasa da noćas krećemo. Pozvala sam Anđelu koja je došla kao metak. Pomogla mi je da sve spakujemo. A onda sam i napisala Lukasu da imam mnogo stvari, na šta mi je on odgovorio da ne brinem.
"Ovaj Anđela, znam da možda žurimo, i on i ja, ali će najverovatnije svadba biti uskoro, i dok sam ovde još nekoliko sati htela bih da te pitam, da li bi želela da mi budeš kuma?"
"Još pitaš."-zagrlila me
Sedele smo tako zajedno još nekoliko sati i kada je došlo vreme da se ide. Lukas mi je poslao poruku da su kola ispred. Sačekali su moji roditelji da spakujemo lepo kofere i pozdravili se sa nama. Mama je plakala. A brat pitao odmah jel može da dođe. Lukas se samo nasmejao na to i rekao uvek. Ušli smo konačno u auto i krenuli.
"Nervozna si."
"Kako da be budem, ostavljam svoju rodnu državu zauvek, idem u drugu, i pritom se udajem."
"Uf koliki stres."
"Nemoj da me imitiraš."
"Samo pokušavam da te razvedrim."
"Znam."
Ostatak vožnje smo proveli u tišni. Kada smo stigli ostali su nas čekali. A onda i konačno krenuli. Lukas je sedeo do mene i razgovarali smo neke opuštene teme.
"Htela sam da pitam, kada ćemo praviti svadbu?"
"Kad god poželiš."
"Pa ne mogu samo ja da odlučujem."
"Što se mene tiče, slobodno, ja sam sad sasvim zadovoljan sa time što imam."
"Šta imaš?"
"Tebe."
"Zadovoljan si samo time što sam tu?"
"Da, spavaćeš u mom krevetu, budićeš se sa mnom, nakon napornog kraljevskog dana tu si da me sačekaš, samo mi ti trebaš."
Osmehnula sam se na ovo i približila da bih ga poljubila u obraz. A onda mu šapnula.
"Volim te."
"Šta to znači?"
"Nauči srpski pa ćeš da znaš."
Namestila sam se da spavam. I sledeće čega se sećam je kako me on budi zato što smo stigli. Pospano sam otišla do kola i tamo sam htela ponovo da spavam ali mi Natalija nije dala.
"Spavaćeš kad stignemo."
"Mhm, i sad."
"Ajde, Lukas nije spavao ceo put; buljio je u tebe, tako da sačekaj malo, i sad ćeš sa njim."
"Dobro."
Stigli smo u pravu palatu. Opsovala sam, ali sreća oni ne razumeju. Od spolja ubija, a unutra, o tome i da ne pričamo. Dok sam malo razgledala, Lukas me uhvatio za ruku i povukao.
"Idemo."
"Gde?"
"Da, spavamo."
"Okej."
Otvorio mi je vrata neke sobe.
"Ovo je tvoja soba?"
"I tvoja, znači naša."
Ušla sam u ostala bez teksta. Prelepa soba. Krevet mu je ogroman. Baš kraljevska soba. I najsmešnije. Na zidu jednom ima njegov portret.
"Narcis."
"Nemoj i tebe tu da stavim."
"Mhm sigurna sam."
Doneli su moje kofere, ja sam počela da tražim pidžame, a on je se presvlačio u njegove. Počela sam da se skidam i na pola puta kada sam bila u donjem vešu sam osetila njegove ruke oko struka.
"Možda bi bilo bolje da odložimo san na kratko?"
"Ne, spava mi se."
"Uf dobro."
Čekao je u krevetu da se presvučem. Popela sam se na taj divni ogromni krevet. Koji je bio premekan da dodam. I legla njemu okrenuta leđima, a on je legao iza mene i stegao me.
"Samo da znaš, zapamtio sam šta si mi rekla, i preveo sam."
"Hm?"
"Ono iz aviona."
"Ah jesi li?"
"Jesam."
"Sad razumeš."
Približio se mom uvetu i šapnuo.
"I ja tebe."
"Molim?"
"Čula si me, volim i ja tebe."
"Bože koja sam ja srećnica, Lukas Bernhard mi je rekao da je zaljubljen u mene, a onda i da me voli."
"I ti si isto rekla."
"Ja ne kažem da nisam."-okrenula sam se ka njemu
"I rekla bih još hiljadu puta."
"Kaži."
"Volim te."-ovog puta na engleskom
"Volim te."-a sada na srpskom na šta se on nasmejao
"Hajde da spavkamo."
Obavila sam ruke oko njega i zatvorila oči. Dok sam se uspavljivala, čula sam ga kako šapuće.
"I ja tebe, lutko, previše, uvukla si mi se u srce polako."
"Nikad neću da te pustim, posesivan sam, a pogotovo za tebe, i bude li neko rekao da si nahvatala džek pot, reći ću im da sam ja dobio premiju."
"Lukase preteruješ."
"Ne preterujem."
"Kada se kasnije probudimo, svi će da nas opsedaju."
"Pa neka nas opsedaju, opusti se malo Lukase i spavaj."
"Želim da se odmoriš."
"Okej kako ti kažeš."
Ne mogu da verujem. Imam ga obmotanog oko mog malog prsta.
ESTÁS LEYENDO
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....