Laganim koracima smo išli kroz šumu. Nismo ovog puta konjem već peške. Ja ne znam kako oni izdržavaju ovu hladnoću. Srbija je zakon. Ili Maldivi. Možda i Bahami.
"Šta si se zamislila?"
"O tome kako je ovde ledeno, a u Srbiji lepota."
"Hmm, moguće, nikada nisam bio."
"Trebao bi, hrana je najbolja na svetu, ja lično bolje nigde nisam jela."
"Imaću to na umu."
"Mislim imali smo neka poslovanja sa vama, ali ono ništa bitno."
"Ne razumem se ja u to, nema potrebe da mi pričaš."
"A o čemu bi ti pričala?"
"Ja?"
"O običnom životu, ti nisi princ , nego običan čovek."
"Rado bih voleo to."
"Dobro, evo kaži mi, šta tebe može privući kod žena?"
"Kod jedne...."
"Ne ne uopšteno."
"Kao prvo da se ne lažemo pogledam fizički izgled, nekad mi se sviđa nekad ne, ali ne sudim ljudima po izgledu, tako da im dam drugu šansu."
"A inače me privlači najviše inteligentna osoba koja ima veliki pogled na svet, osoba sa kojom mogu da se pričaju neke neobavezne teme kao što je to da se ne osećam kao da trebam celo jedno kraljevstvo da vodim."- da da kao na primer ja sa tobom mhh
"Wow."
"A tebe kod muškaraca?"
"Isto prvo izgled, a onda volim način na koji ta neka osoba priča, i njihova razmišljanja."
"Interesantno."
U toku našeg razgovora, počela je kiša. I to jaka kiša bogami. Podigla sam kapuljaču ali ništa nije pomagalo. Sve nas je pokvasila.
"Jao daleko smo."-odmah se žalim znam
"Hajde znam jedno mesto blizu."
Potrčali smo i ubrzo smo bili kod neke male kućice. Stali smo ispod streje i odmah mi je bilo lakše.
"Idemo unutra."
"Kako?"
Uzeo je ključ i otključao. Ušli smo u jednu prostoriju koja je ličina na dnevnu sa povezanom malom kuhinjicom i trpezarijom. Slatko. Imala je još dvoja vrata, predpostavljam kupatilo i spavaća soba. Uzeo je i skinuo jaknu. A meni pomogao oko moje.
"Kako imaš ključ?"
"Biti princ je teško, pa želim nekad da pobegnem od sveta."
"Aha, dobro, znači tvoja je."
"Da."
"Okej onda."
"Izuj se ja ću da zapalim vatru u kaminu."
Raspetljala sam čizmice i videla da su mi i čarape i sve ostalo mokro.
"Jebem ti sunce."
"Šta?"
"Ništa, samo psovka na srpskom."-nasmejala sam se onako awkward
"Aha okej."
Uspravio se i pogledala sam ga. I on je bio mokar.
"Mislim da bi trebalo da se skinemo."
"Š-šta?"
"Mokri smo, prehladićemo se ako ovako ostanemo, bez obzira na vatru."
"Aha, ali jesi li siguran da..."
"Apsolutno."
Uhvatio je rub majice i prevukao ga sebi preko glave. E da me jebeš. Mišići svuda. I na strani ima tetovažu kosturske glave sa zmijom u onom fazonu kao Hari Poter. Opa.
"Fan Hari Potera?"
"Mladost ludost."
"Super je."
"Hvala."
Uhvatio je rub pantalona i zamalo da ih skine.
"Čekaj."
"Hm?"
"Ovaj, jel si siguran?"
"Ako ti je neprijatno, možeš da ideš u drugu sobu, donešću ti nešto da obučeš i peškir."
"Okej, hvala."
Ušla sam u drugu sobu i kako sam predpostavila, bila je to spavaća soba. Počela sam da se skidam i onda je on pokucao.
"Evo."
Provirila sam samo malo pošto sam bila u donjem vešu.
"Izvini nisam našao ništa drugo sem ovoga."
"Ma odlično je."
Dao mi je peškir i bademantil. Super je i to. Skinula sam ostatak i obrisala se peškirom. Pa se na kraj ogrnula mantilom i zavezala ga čvrsto. I na kraju vezala kosu sa njime jer je i ona bila mokra. Izašla sam napolje i on je bio bez majice sa tamnoplavim trenerkama, i peškirom oko vrata.
"Jel je sad bolje?"-okrenuo se
"Mnogo bolje."
Primetila sam kada me je odmerio. I onda sela pored njega na dvosedu. Bitno je da ima televizor, da ubija monotoniju. Upalio ga je i pustio, a onda se ponovo okrenuo prema meni.
"Koja je tema te tvoje knjige?"
"Pa ljubav."
"U kom kontekstu?"
"Pa on je princ, ona kneginja, vole se, ali su već vereni za nekog drugog."
"Mhm, klasična priča o pravoj ljubavi, zar ne?"
"Tako nešto."
"Ženske lude za tim stvarima."
"Znam."
"Pogotovo za onim erotičnim."
"Ma šta mi ti znaš o pisanju knjiga i šta žene čitaju."
"Svašta ja znam, nešto za piće?"
"Samo voda."-klimuo je glavom
Ustao je otišao po vodu, a ja sam okrenula svoju pažnju prema nekoj emisiju na tv-u."
STAI LEGGENDO
HLADNI PRINC
Storie d'amoreOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....