"Ja?"
"Da ti."
"Zašto?"
"Onako, ponašaš se kao da ispred tebe ne stoji prestolonaslednik Norveške."
"Pa zato što i ne stoji."
"Kako to."
"Lepo ti si samo Lukas Bernhard."
"Od Norveške."
"Ne, ti si samo običan čovek trenutno dok pričamo, ni princ ni budući kralj."
"Drago mi je da to čujem."
Prišao mi je od pozadi, uhvatio za kukove i pribio uz sebe. Usnama je polako klizio duž mog vrata. Ježila sam se od njegovog toplog daha. A onda mi je šapnuo.
"Od prvog trenutka kada sam te video zapala si mi za oko."
"Đavo nije reagovao na tebe, čak si mu se i svidela, ali nije on jedini."
"I meni si se svidela i to mnogo."-počeo je da ostavlja poljubce iza uha i da ide na dole
"Lukase mislim da bi trebao da staneš."
"Zašto?"-nije stao
"Danima te gledam, danima želim ovo da uradim."
"Ali ja sam još vrlo kratko ovde, ne može da bude ništa između nas."
"Znam, ali mene to ne sprečava."-šta mu je
"Možda bi mogla da ostaneš ovde zauvek."
"Kako, jedini način je da se u....?"
"Udaš za mene."
"Ovaj, da."
Progutala sam knedlu kada je počeo da odvezuje moj bademantil. Rukom je prelazio po mom stomaku.
"Da li bi želela da ostaneš?"
"Ovde da, prelepo je."
"Onda ostani."
"Ali onda moram..."
Brzo i glasno sam uvukla vazduh, kada sam osetila da ide između mojih nogu. Ponovo? Kao da je izgubio samokontrolu, tako mi izgleda.
"Razmisli o tome."-rekao je tiho
I pre nego da sam ja rekla bilo šta, spustio je prst na moj klitoris. Izdahnula sam i uhvatila za ruku koja je bila na moj kuk.
"N-nemam šta da razmišljam."
"Znači prihvataš?"
"Ne."
Odjednom je sklonio ruku. Ja sam na sekundicu zacvilela, ali sam se povratila.
"Zašto?"
"Zato što ne želim biti princeza."
"Nego šta želiš biti."- naljutila sam ga zato što neću da se udam za njega božee
"Pa princeza sigurno ne."
"Bila bi buduća kraljica."
"Ali mene to ne zanima, ja ne volim da poštujem ta dosadna pravila."
"Pa nemoj."
"Lukase, ti samo želiš da spavaš sa mnom, i razumem te, zreo muškarac kao ti naravno da ima svoje fizičke potrebe."
"Šta hoćeš time da kažeš, da ne bismo izdržali u braku?"
"Upravo to."
"Slušaj me, venčavaju se stalno ugovorenim brakovima, ni ne znaju se, pa žive zajedno, mi smo se makar upoznali većinom."
"Ali oni moraju iz dužnosti."
"Ti to ne želiš Lukase."
"Neću te ubediti jel da?"
"Nećeš."
"Dobro onda."
Sklonio se od mene. Lukase zašto započinješ teme koje nemaju odgovor koji ti želiš. Nađi neku princezicu da ti se potčinjava tebi to treba. Uf razmaženko. Ne prihvata kada mu kažeš ne. Teškog li čoveka.
______________________________________
Sinoć je bilo toliko awkward i neprijatno da je to užas. I šetnja do kuće je bila teška. Kada smo stigli svi su poleteli ka nama.
"Sine pa gde ste bili?"
"Uhvatila nas je kiša, pa smo uspeli da stignemo do moje kućice."
"Dobro je, snašli ste se."
"Lukase, otac ti je stigao, tražio je da ideš kod njega kad dođeš."
Samo je klimuo i ušao unutra. Kraljica je mene uhvatila pod ruku i odvela u takozvane ženske odaje. Gde je Natalija već sedela.
"Pričaj."
"Šta?"
"Šta se dogodilo tamo sa Lukasom?"- izvini ženo jel si mu ti majka ili neka tračara, sačuvaj me bože
"Ništa."-slažem
"Kako ništa?"
"Pa lepo."
"Objasni nam."-javila se Natalija
"Pa pokisnuli smo, našli tu kućicu, dao mi je bademantil da se presvučem, gledali smo tv, jeli i spavali."
"Spavali?"
"Pa uspavala sam se na kauču, ali me je on verovatno preneo do kreveta, ili ja mesečarim."
"Šteta."
"Za šta?"
"Čudno je da ne pokušava da te odvuče u krevet."
"Ma ne, mi smo prijatelji."- već jeste
"Muško-ženska prijateljstva ne postoje draga, sve se svede na seks."
"Pa kod mene, i ne baš, imam dosta muških prijatelja."
"Ne znam, ali ovaj moj sin to ne može."
"Ne brinite se, makar više ne mrzi ženske novinare i žene generalno."-valjda
"Hmm."
"Malo smo pričali o tome proteklih dana."
"Ispričao mi je sve, i ja sam njemu, tako da nema razloga zbog jedne da mrzi sve."
"Ma meni je do njegove ženidbe, treba da postane kralj jednog dana, a on se tu zevzeči i glupira kao klinac neki."
"Oženiće se, ima vremena, kralj je još u punoj snazi."
"Znam Natalija, ali ja mu želim da se skrasi, lepo osnuje porodicu, mrzim kada to radi i kad odbija da sarađuje."
"Olivera dušo slobodna si, idi odmori se."
"Hvala."
Izašla sam iz sobe.
______________________________________Autor pov.
"Natalija, misliš da je nešto bilo između njih."
"Sigurno, nije on delovao ljuto kad su krenuli, a malopre, mogao bi nekog da ubije."
"A ona je sva uzvrtena bila."
"Sigurno su nešto radili, ili eventualno pričali o nečemu sočnom."
"Ne znam Natalija, ali moramo to da ispitamo i delujemo na njih oboje."
"Slažem se."
"Divna devojka, odabrale smo pravu."
"Tako je."
______________________________________
Evo malo da vas obradujem večeras. Uživajtee. 💜💜
YOU ARE READING
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....