Olivera pov.
Išli smo hodnikom do hale. Kada se on malo spustio da mi šapne.
"Jedva čekam da skinem tu haljinu sa tebe."-raširila sam oči
"Samo sanjaj."
"Sanjam veruj mi."
"Sigurna sam."
Pred sam ulaz u halu se nalazilo ogromno ogledalo. Kada smo naišli to je prvo što smo videli. Jebote. Izgledamo kao Kralj i Kraljica. Na trenutak sam sebe zamislila u toj ulozi. Ali sam brzo odmahnula glavom i rekla samoj sebi da ne izmišljam. Krećem da se nervozim.
"Još nema nikoga samo su naši, bez panike."
"Ne mogu."
"Hajde, lagano, udahni."
"Izdahni."-poslušala sam ga
Spustio se i ostavio poljubac iza mog uva.
"Jel bolje sad?"
"Jeste."
"Idemo."
Uveo me je u halu i tamo su stajali svi ostali i neki pomoćnici. Bila je velika jelka na početku sale. Svi su pogledali u nas, a ja sam gledala samo u Nataliju koja mi se očima smeškala.
Otišli smo do njih.
"Dušo prelepo izgledaš."
"Hvala, takođe."
"Vidim stavila si tiaru."
"Lukas je rekao da će se naljutiti i vi i on."
"Tako sam mu i rekla."
Rekla je nešto mužu i Lukasu koji je bio pored mene, i oni nešto njoj. Ali ja ne razumem. Mrzim to.
Plemići su krenuli da dolaze i počela je gužva. Indila je došla pored mene jer smo malo asocijalne, pa smo pričale međusobno.
"Ona tamo."- pokazala mi je prstom
"Merka na Lukasa još godinama unazad; sada se malo i pročulo da traži mladu, gledaj je odmah da se ugura kod njega."
On je samo ženama bio okružen. Samo je na tamo na ovamo. Plesao je sa njima. I sa ovom koja god da je. Bože koliko sam ljubomorna, ali to ne smem da pokažem. Prišli su Magnus i neki lik. Magnus i Idila su otišli da plešu.
"Smem li da vaz zamolim za jedan ples?"
"Naravno."
Nasmejala sam se onako fejk do bola i prihvatila njegovu ruku. Sladak dečko. Nije moj tip, ali. Pa da, moj tip je jedan specijalni princ. Uh. Počeli smo da plešemo valcer kao što me je Frančesko učio. Okrenula sam glavu i primetila da me Lukas gleda dok igra sa nekom devojkom. Poslala sam mu isti pogled kao i on meni. Ti ćeš meni da ljubomorišeš, ako možeš ti mogu i ja. Vlado Georgijev zauvek. Ubrzo se i ples završio, pa me je ovaj lik odveo do strane kod ostalih gostiju.
"Gospođice, hvala vam za ples."
"Nema na čemu."
"Dozvolite mi da se predstavim..."
"Izvini što te prekidam, neće ti smetati ako pozajmim gospođicu na kratko?"- upao mu je Lukas
"Neće naravno, slobodno."
"Doviđenja gospođice."-naklonio se blago
"Doviđenja."-i ja sam
Uhvatio me i poveo na podijum za plesanje. Još jedan ples u ovim štiklama. Jao mili bože.
"Samo je želeo da te odvede u krevet."
"Mhm, a ti kao ne želiš?"-lutala sam pogledom po sali samo da ne gledam u njega
Epa dvoje mogu da igraju ovu igru.
"Pogledaj me."
Nonšalantno sam okrenula glavu da ga pogledam. Ali je on moj pogled zarobio svojim hladnim očima.
"Ja ne samo da želim, ja ću da te odvedem u krevet."-naglasio je to ću
"Okej, ako tako mislite prinče Lukase."
"Nemoj tako da me zoveš."-izrazila mu se vena na vratu
"Zašto?"-približila sam mu se
"Da li te to pali, prinče Lukase?"
"Znate, prinče, mnogi ovde žele da me odvedu u krevet, a možda bih im ja to dozvolila."
"A meni, da li bi dozvolila, princezo Olivera."-imao je podrugljiv osmeh
"Nisam ja princeza."
"Možda ćeš biti."
"Videćemo to."
"Ili bi ti možda preferirala, kraljice Olivera?"
"A vi, kako biste želeli, prinče Lukase, vaše veličanstvo, ili kralju Lukase, hm?"
Coknuo je ustima i odjednom me diskretno poveo sa podijuma, a zatim i van sale. Išao je brzim koracima, a ja nisam mogla da ga stignem. Zastao je, okrenuo se, i podigao me sa sve haljinom preko ramena. Nije ga bilo briga ni za pomoćnike, ni zna šta. Ne znam kako je uspeo uopšte da me podigne sa ovolikom haljinom. A još da ne pričam o tome kako se lagano popeo uz stepenice. Ja nikad ne bih mogla. Odneo me je do velikih vrata i uneo u sobu. Soba je još veća nego moja, predpostavljam njegova.
"Voliš da provociraš, jel da?"
"Mnogo, vaše veličanstvo."
______________________________________
Pitali ste me za još jedan deo. Postavila bih još juče, ali mi je bagovao wattpad. Pa evo sad. Čisto da javim da neću da postavljam nekoliko dana. Jer imam previše da učim za sledeću nedelju.💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....