🌟Iznenađenje🌟

2.5K 77 5
                                    

Olivera pov.

Nakon dvonedeljnog medenog meseca na Tajlandu. Došlo je vreme da se vratimo obavezama za naredne tri nedelje, koje su prošle kao dok trepneš. I to što je najgore, ne bilo kakvim obavezama već krunisanjem Lukasa za kralja sutra.

Pozvala sam Anđelu da dođe čisto da se malo družimo. Ali ona je samo zvocala o tome kako postajem kraljica. Meni je bilo svejedno. Čak su me i naterali da se slikam za onaj veliki portret. Mrzim to. Takođe i Margaret dosta vremena provodi sa nama jer uskoro i oni idu na letnjikovac. Kad bi mogli mi da se zamenimo sa njima. Kada sam to rekla Lukasu on mi se samo nasmejao i rekao da možemo da idemo tamo kad god poželim. Mislim se, brate, ja to svaki dan hoću, ali ne mogu.

Ove obaveze su mi i malo postale navika. Nije mnogo šta za raditi, mislim sad jeste oko krunisanja, ali ovako nema mnogo. Idem na neka učenja etikete za kraljicu. Čak sam videla i krunu koju ću da nosim na krunisanju i koju će Lukas sutra da nosi.

"Olivera, odlutala si."

"Jel si mi nešto rekao?"

"Ne, ali sam primetio da si se zagledala u jednu tačku, a to radiš kada si nervozna i kada odlutaš."

"Razmišljam."

"Da li bih trebao da se zabrinem?"-podigao je jednu obrvu

"Budalo."-udarila sam ga u rame

"Samo pokušavam da te razvedrim, mrgude."

"O čemu si razmišljala?"

"Sutra postajemo kralj i kraljica Norveške."

"Pa?"

"Nije pa, Lukase."

"Meni jeste, ja ceo život vežbam za to."

"Pa ti, ali ja samo nekoliko meseci."

"I odlično ti ide."

"Zahvaljujem."

"Vreme je da ga odložim."

"Koga?"

Podigao je svoj prsten.

"Nećeš da ga nosiš više?"

"Ne, to je samo dok ne postanem kralj, posle dobijam drugi."

"A taj?"

"Ostaje meni na čuvanje, i onda ga dajem sledećem prestolonasledniku, to jest sinu."

"Oh."

Imala sam čudan osećaj u stomaku kada je ovo rekao. Sinu. Našem sinu. Gotovo. Ja paničim. Jebote, nema šanse da zna. Planirala sam da mu kažem sutra.

"Da mi je neko rekao kada sam bila mala, da ću biti kraljica, rekla bih mu da ne laže."

Ustala sam i otišla do ogledala da očešljam kosu pred spavanje.

"A meni da je neko rekao da ću da oženim devojku iz Srbije, koja je nervozna na svaki živi event, ne bih mu verovao."

Prišao mi je odpozadi i zagrlio me, pa stavio svoju glavu u moj vrat. Podigao je samo oči i gledao me kroz ogledalo.

"Nedostajaće mi Margaret."-da budem iskrena

"Ona je i sve ovo zakuvala."

"Nemoj da si takav, nije ništa loše mislila."

"Moram da se složim, jer ne bih upoznao tebe."

Okrenula sam se i obavila moje ruke oko njegovih grudi. Jedna ruka mu je ostala na mom struku, a drugom je mazio moju kosu.

HLADNI PRINCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora