🌟Mesec dana🌟

2.5K 82 1
                                    

Olivera pov.

"Olivericeeeeeee."

Trgnula me je iz sna.

"Anđela."

"Ustaj na noge lagane."

"Koliko je sati?"

"Tri popodne."

"Uff, ne ustaje mi se."

"Zašto?"

"Zato."-podigla sam se na laktove

"Zašto spavaš gola?"

"Pa sve sam prljavo iz aviona skinula i ušla u krevet."

"Aha, dobro podrazumeva se."

"Naravno."

"Što ovoliko ranije, zar ne bi trebalo za koji dan?"

"Otišla sam."

"Olivera?"

"Nahvatala nas je njegova majka kako se vatamo, i sutra nam rekla kao morate da se venčate, ja sam se pobunila, kako ona zna da ja npr nemam muza a Lukas mi je samo fling?"

"Jebote!!"

"Rekla kao pa proverila sam te, nevina si ovo ono."

"I ja joj kažem ne nisam nevina, imala sam druge i odem gospodski u moju sobu."

"Pa ti jesi nevina."

"Ma nije to poenta, nego šta se zamišlja, ona je zakon, pa evo ti ga zakon."👉👌

"Njemu sam ostavila oproštajno pismo, rekla sam mu da sam se zaljubila u njega."

"Pa jel te on pitao da se udaš za njega."

"Da, dva puta, i nekoliko puta kao napomenuo indirektno."

"Uf ženo, kad bih ja tako."

"Daj da ga vidim."

Dala sam joj lap top i ona ga je tražila. Ne mogu ni da gledam u njega. Tek je nekoliko sati. Krivo mi je što sam napustila nove prijatelje, i njega oko gluposti. Da sam možda ostala. Ne ne. Ona te pretražuje, a ja da se povinujem. Epa neću iz principa. Jer kao što sam rekla i meni i njemu u pismu. Ja ne pratim ta njihova pravila.

"Ma proći će me sve ovo za manje od mesec dana."

"Možda."
______________________________________

Kakva je to bila laž. Bol i zaljubljenost me nije jenjavala ni nakon mesec dana, ni nakon dva, evo sada uskoro se završava treći mesec kako patim. Ispričala sam mami i ona mi je rekla da to već može da se kaže da ga volim. Za novu godinu nisam bila nikakva. Već sam se napila i pevala tužbalice do jutra sa Anđelom.

Nisam ni gledala njegove slike, ni ništa. Pokušavala sam da zaboravim. I na trenutke kada bih pomislila da je tu sa mnom, samo u drugoj sobi. Bilo bi mi lakše. Počela sam da haluciniram strašno. I da se zabrinjavam za sebe. Zbog toga sam išla kod psihologa. Mrzim ih ali sam morala. Ona mi je samo rekla da volim onog debila i da moram da nađem neku okupaciju.

Ih jakog mi doktora. Poslala sam i rad njegov i dobila pohvale i šta sve ne. Dobila sam čak i pozivnicu za proslavu fakulteta. Mislim svi smo. Ali dobro. Makar će to da mi bude nekakva glupa okupacija za ovo vreme.

Možda i nađem nekog pa se zaljubim ponovo. Da li se on ovako osećao posle Ingrid? Uzela sam lap top i po prvi put u mesec dana uzela da ga tražim. Pored njegovog imena sam ukucala i njeno. I izašle su mi slike. I baš kako mi je rekao. Kučkasta faca, kao da je osvojila ceo svet dok je pored njega, dok pleše sa njim. A onda sam slučajno zagledala sledeću sliku. To sam bila ja.

Ja pored njega kako plešemo. I kako zajedno odlazimo i dolazimo nakon svega. Kliknula sam na link ispod slike. Pisalo je nešto na norveškom, ali sam ja lepo na translate. Pa srpski i lepota. Da li je ovo zamena za Ingrid, da li je ovo buduća kraljica Norveške. Princ nije ništa rekao o ženidbi. Ko je ona? To su bila samo neka od pitanja, zvala sam Anđelu da joj ispričam šta sam videla.

Ko bi rekao da ću ja da izađem u novine. Mrzim oproštajna pisma i rastanke. Uvek plačem na njih. A ja sam dozvolila sebi da se uživim u bajku koja ima tužan kraj. Izašla sam iz slika i videla nekoliko novih vesti. Ništa specijalno. Nije o njemu. Nego o celoj porodici. Javili su da je Natalija trudna. To mi je izazvalo osmeh na lice. Drago mi je zbog njih. To im je drugo dete. Gustaf i Elsa su od Magnusa i Indile.

Koliko ustvari ja znam o njima u samo sve nedelje druženja i pričanja. Bili smo prijatelji. A ni sa jednim nisam ostala u kontaktu. Žalosno. A to da li mrzim Margaret. Odgovor je ne. Samo se brine za svog sina. I čim je ugrabila šansu pokušala je da je iskoristi.

HLADNI PRINCDove le storie prendono vita. Scoprilo ora