🌟Gold digger🌟

3.1K 93 3
                                    

Ponovo je pokucala ona devojka na vrata i ušla. Verovatno je ona specijalno za mene. Hehe.

"Princ Lukas vas očekuje."

"Stižem."

Uzela sam svesku i olovku i krenula. Imam neki čudan osećaj. Kosa na vratu mi se naježila. Išle smo velikim hodnikom. Mene ovo sve podseća na sultana Sulejmana. Užas. Smešno mi je, a ne ide da se smejem. Nije po bon tonu. Bla bla. Ušle smo u neku radnu sobu i on je gledao neke papire.

Devojka je izašla i ostala sam sama sa njim ponovo kao danas. Pogledao me nezainteresovano. I pokazao rukom na dvosed u sobi.

"Sedite, sad ću ja."

Klimnula sam glavom i otišla da sednem. Nekoliko sekundi kasnije je i on prišao i seo preko puta mene. Pogledao je u mene onako kao da mi se podsmeva. Ma da ću ti ja podsmevanje.

"I gospođice, pa da počnemo?"

"Oh, da, naravno."

"Pitajte šta god želite."

"Sami ste rekli u jednom intervjuu da ne biste voleli biti kralj, ali uradićete to iz obaveze prema tituli."

"Mhm."

"Zašto?"

"Šta zašto?"

"Zašto ne biste voleli biti kralj, to je veliko poštovanje."

"Ali je i velika obaveza, sa titulom dolaze i problemi, obaveze, a i brak."

"Dobro, teško bi vam bilo?"

"Ne, naučen sam i navikao da to radim."

"Dobro, sledeće, čime biste voleli da se bavite da ne morate biti kralj?"

"Možda bih bio advokat."

"Interesantno."-rekla sam tiho i zapisala

"Vama se pala pokrajina koja je bila u lošem finansijskom stanju, kako ste uspeli da je poboljšate."

"Imam dobar talenat za finansije."

"Hm, ali kojim stvarima je poboljšana."

Okrenuo je očima.

"Raznim, ljudi nisu znali lepo da iskoriste prirodu."

"Dobro."

On mi nikako ne odgovara. Biće ovo duga noć.

"A vi gospođice, da li vi imate talenat za finansije?"

"Šta?"-zbunio me

"Um, ovaj, da, ali zašto o meni pričamo, kada ja vas treba da pitam."

"Ne volim da dajem intervjue niti volim novinare."

"Stvarno?"

"Zašto?"-zapisala sam

"Zašto pišete to?"

"Pa sve je to deo informacija, posao mi je da zapišem."

"Ne morate sve da pišete."

"Ali dobro, nastavite."

"Pošto je na vama da nasledite presto, ali nemate ženu, to jest buduću kraljicu, da niste slučajno homoseksualac, nikad niste viđeni sa ženom?"-ujela sam se za usnu

Hvala ti Anđela na datom pitanju. Usrala si mi ceo život. Pogledala sam u njega koji me je gledao ljutito gledao.

"Moja seksualnost nije bitna, bitan je posao ovde, ali ne nisam gej."

"I to da li ja izlazim sa ženama ili sam viđen sa njima, nije vaša stvar."

"Nije ni čudo što mrzim ženske novinare."-rekao je tiho ali sam ga čula

"Šta imate protiv ženskih novinara, kad i one rade samo svoj posao."

"Imam sve protiv ženskih novinara, sve su kao radimo svoj posao, a potajno mi se udvaraju u nadi da budu buduće kraljice."-počeo je da se dere

E pa pobratime ne ide to tako kod nas.

"Slušajte me, uz dužno poštovanje, ja samo radim ono što moram da bih završila fakultet, niti vam se potajno udvaram. Jer ne želim biti kraljica."

"I ne bih vam se udvarala ni da ste poslednji muškarac na ovoj planeti, niste bogom dani."

"Sve žene su iste, žele novac, moć i titulu, možda ste i vi jedna od njih."

"Epa spustite se sa tih oblaka i pogledajte realnost, nisu sve žene iste."

"Kao što sam i rekla, mene ne zanima ništa od toga, a pogotovo ne narcisoidni debil koji ako je princ misli da ga sve žene žele."

"Dođite na zemlju malo, previše ste se uzdigli."

"Ja sam ovde završila, a vi kada se smislite sami sa sobom i kada ste spremni da razgovaramo bez mržnje , pozovite me."

"Đubre jedno razmaženo."-rekla sam na srpskom kad sam izlazila

Izašla sam a ona devojka i još neke služavke koje su bile ispred su imale preplašene face. Potrčala sam do sobe i osećala suze. Zar misli da sam takva devojka. Zašto su svi mislili da sam sa njima bila zbog para. Nisam ni kao čovek imala neku vezu dužu od mesec dana. Svi su bili ti si sa mnom zbog para. Plakala sam kad sam se setila da sam sa jednim htela i da spavam jer sam mu verovala a on umesto toga me nazvao kurvom i droljicom.

Plakala sam dugo u noć da na kraju više nisam ni imala šta da plačem. Pa sam legla u krevet i nekako se uspavala.

HLADNI PRINCOnde histórias criam vida. Descubra agora