🌟Uhvaćeni🌟

2.7K 86 4
                                    

Olivera pov.

"Voliš da provociraš, jel da?"

"Mnogo, vaše veličanstvo."

Savio je glavu u stranu, pa me uhvatio oko struka.

"Rekao sam ti da jedva čekam da je skinem."

Stavila sam prst na bradu i pogledala u plafon, pa se pravila da kao razmišljam.

"Mislim da jesi."

"Misliš da jesam?"

"Mhm."

"Dobro onda, sama si birala."

U trenutku kad nisam očekivala, okrenuo me je, i počeo da razvezuje korset haljine, toliko brzo i snažno, da sam mislila da će pocepati haljinu.

"Iskidaćeš je."

"Baš me briga."

"Meni je stalo, sviđa mi se."

"Kupiću ti ceo ormar takvih ako ti je toliko do tih haljina, i još mnogo više."

Osetila sam kako popušta haljina i konačno udahnula vazduh kako treba.

"Ali ja hoću baš ovu."- bunila sam se

Skroz je odvezao i malo je falilo da padne, kada me je prilepio za svoje grudi.

"A ja hoću baš tebe."

"A šta ako ti kažem da ja tebe neću?"

"Znaću da me lažeš, jer me podjednako želiš kao i ja tebe, zato zatvori ta tvoja lepa usta, da ih ja ne bih zatvarao."- woah šta

Ništa mu nisam uzvratila.

"Tako sam i mislio."

Ponovo me je okrenuo i ovog puta haljina je krenula da pada. Nisam imala brus pa sam je rukama zadržala jedva u mesto, jer je teška. Pogledala sam ga onako kroz trepavice, ali jedino što sam videla u njegovim očima je bilo to da mi njima kaže da spustim ruke. Izdahnula sam i pustila je da padne. Duša me boli.

"Samo da znaš, duša me boli za haljinu."

"Od svih žena za koje sam mogao da se zalepim, ja baš za ovu kojoj je haljina bitnija od svega živog."-rekao je kroz čist sarkazam

"Pa dobro, nema potrebe da budeš sarkastičan."

"Nisam bio sarkastičan, samo kažem činjenice."

"A i rekao sam ti nešto za to tvoje vraćanje."

Samo sam okrenula očima. Uhvatio je moje lice rukom, i krenuo da ljubi moj obraz, pa nadole uz vilicu, kada je krenuo da priča.

"Odrastao sam učeći da budem kralj jednog dana."-polako ih je spuštao na moj vrat

"I mrzim kad me neko ne sluša, kada mi neko kontrira."-sada je sve niže ka mom dekolteu

"A ti to upravo radiš."

"A mene to očajno pali."-jebote

Ujela sam se za usnicu.

"A mene pališ ti koji stalno zapovedaš."

"Ma nemoj."

I pre nego da sam mu bilo šta rekla, zgrabio je moju glavu i struk i pribio me uz sebe, pa poljubio. Rukama sam nespretno, jer nikad nisam, otkopčavala ovakvo odelo.

"Što se mene tiče pocepaj ga."

"Neću, vrlo mi je drago, ide uz moju haljinu."

Uhvatio me je za butine i podigao. Imao je radni sto u sobi, i on mu je bio najbliži pa me je na njega spustio. Uspela sam konačno da raskopčam ovo odelo i on je skinuo ostatak. Prstima je uhvatio rub mojih gaćica i svukao ih dole. Stavio ih je u svoj zadnji džep. Poljubcem me je oborio na sto, spustio se na moje grudi, vrhom jezika je dodirivao vrh moje bradavice. Izvila sam leđa da bih osetila više. Rukama sam ga uhvatila za ramena, i prolazila po lopaticama, nadlakticama i pomalo po zadnjem delu vrata.

Ovog puta je uhvatio i zasisao jako, pa sam ga i stegnula, i mislim da sam mu ostavila trag mojih noktiju. Obuhvatio je vrh druge jagodicama prstiju i vrteo uzmeđu njih. Nastavio je da ljubi između mojih grudi i po njima, a onda se spuštao sve niže i niže do mog vrelog i željnog centra. Osetila sam njegov prst kako ulazi polako u mene i jauknula. Izvadio je i podigao da bih i ja videla kako jezikom prolazi preko njega.

"Vidiš Olivera, ovako znam da i ti mene hoćeš, ma koliko kod ti to negirala."

Ponovo je spustio prste, i ovog puta vrlo sporo i skoro mučeći ubacivao dva prsta. Zacvilela sam. Uhvatila sam ga za biceps i pokušala da ga ubrzam. Kada sam videla da mi nije uspelo. Pogledala sam ga u oči koje su već gledale u mene.

"Nećeš valjda kao prošli put."-ujela sam se za usnu

"Razmišljao sam o tome, jer me lažeš i uopšte me ne slušaš i provociraš."-skroz je se zaustavio

"Lukasee."- počela sam molećivim glasom

Približio se i šapnuo.

"Moli Olivera."-polako ih je ubacio do kraja

"Molim te."-krenuo je da ubrzava pokrete

"Moli za ono što želiš."

"Tebe."

"Mene?"

"Ne, ovaj, da, oh, Lukasee."

"Hm?"

"Ne staj, molim te."

Nije stao, i ubrzo sam osetila eksploziju u meni. Izvila sam leđa i toliko ga jako stegla za kosu da mislim da sam je izvukla iz korena. Kada sam se smirila, podigla sam se a on je izvukao prste i olizao ih. Naslonila sam glavu na njegovo rame, i laganim pokretima i kružićima prolazila po onoj kul tetovaži, a drugom sam ga držala za rame. Počela sam da ga ljubim po vratu, i da mirišem njegov miris. Pomalo je mirisao na mene, njegov i moj parfem su se izmešali. Izdahnuo i udahnuo je nekoliko puta između mojih poljubca.

"Olivera, pogledaj me."

Podigla sam pogled, i on me je nežno poljubio. Poljubac je bio lagan, spor, kao da nismo hteli da se ikad ovo završi.

"Ju bože, Olivera, Lukase?!"

HLADNI PRINCOù les histoires vivent. Découvrez maintenant