🌟Royal wedding🌟

2.5K 74 1
                                    

Olivera pov.

Probudili su me poljubci na vratu. Naježila sam se od neočekivanog poljubca na karotidnoj arteriji.

"Olivera budi se."

"Kaži Lukase."

"Budi se."

Osetila sam još nekoliko poljubca na vratu. A onda me je okrenuo na leđa. Otvorila sam oči, ali jedva. Pokušao je da me poljubi, ali sam ga zaustavila.

"Jutarnji dah, moram da operem zube."

"Nisam ni ja bolji, zato zajebi."

I pre nego da sam imala vremena da se pobunim, on me je poljubio. Uzvratila sam mu, i stavila moju ruku u njegovu kosu. Ruka mu je išla od mog struka do mojih pantalona.

"Mislim da ti one neće trebati."

Podigla sam donji deo tela, a on je svukao i pantalonice i moje gaćice. Uzdigla sam se i prevukla majicu preko glave. Uhvatio me, i podigao na sebe. Ponovo me je poljubio. Spuštao je poljubce na dole prema mojim grudima. Podigla sam njegovu glavu.

"Moj red."

Prvo me je zbunjeno pogledao. Ali se brzo pribrao. Gurnula sam na krevet, na šta je on imao perverzni osmeh i stavio je ruke iza glave. Spustila sam se na nivo njegovog uva.

"Narcis."

"Nisam narcis, samo uživam u pogledu."

"Mhm."

Počela sam da polako ljubim njegov vrat. Spuštala sam poljubce na njegove grudi gde sam i napravila nekoliko malih modrica, ali u poređenju sa njegovom bledom kožom izgledale su vrlo tamno. Spuštala sam poljubce i na njegove trbušne mišiće, i na njegovu v liniju. Primetila sam da se uzvrpoljio i onda sam podigla glavu. Podigao se i povukao me gore kod njega u krilo.

"Nisam baš strpljiv."

"Verujem."-podigla sam obrvu

Ruke sam stavila na njegova ramena i spuštala ih po njegovim leđima i onda prebacivala napred. Noktima sam samo malo okrznula donji deo stomaka, a on je se cimnuo.

Podigla sam ruku i stavila je na njegovu vilicu. Primakla sam se kao da ga poljubim, ali sam pustila da nam se usne samo dodiruju. Osetila sam njegovu ruku na mojim leđima, a onda me je skroz povukao i tada su nam se usne dotakle. Počela sam da pomeram kukove preko njega, a on je spustio drugu ruku na moj kuk.

Nije me puštao da se povučem iz poljubca sve dok nismo ostali bez vazduha. Malo me je pridigao, i svukao svoju pidžamu, podigla sam se sama i polako spustila na njega. Zadrhtala sam, sačekala sam malo da se priviknem i onda počela da se pomeram. Uhvatio je moje kukove da bi mi pomogao. Zgrabila sam ga za ramena i za potiljak gde sam mu stisnula kosu.

Zavukao je ruku između nas i počeo da trlja moj klitoris. Vrhunac je bio sve bliži. Odjednom nas je okrenuo i bio je preko mene. Savila sam noge u kolenima. Stavio je ruke pored moje glave i ubrzao pokrete. Ako mu sad nisu ostale ogrebotine od noktiju na leđima; onda ne znam. Kada sam osetila eksploziju nabila sam glavu u njegovo rame, da bih, nadam se, malo utišala sebe. Nekoliko sekundi kasnije nakon mene završio je i on. Okrenuo se i legao na krevet. Duboko smo disali i jedan i drugi.

Okrenuo je samo glavu prema meni i nasmejao se.

"Šta je smešno?"

"Ništa, zar nemam pravo da se smejem?"

Podigao se na lakat i okrenuo prema meni. Drugom rukom je pravio kružiće po mom stomaku. I nastavio da se smeška.

"Ljubomorna sam na tebe."

"Zašto?"

"Pogledaj kako lep osmeh imaš, ja izgledam kao psihopata kad se tako nasmejem."

Kada je ovo čuo toliko je se zasmejao da je zabacio glavu unazad.

"Nije fer, Lukase, nemoj da mi se smeješ."

"Kako da ti se ne smejem."

"Izgledam kao psihopata."

"Prekini da me imitiraš."

Nastavio je da me čačka.

"E sad neću da se družim više sa tobom."

Okrenula sam mu leđa i prekrstila ruke.

"A daj Olivera, samo sam se šalio."

"Ne pričam sa tobom."

Osestila sam kako zavlači ruku ispod mene da bi me privukao. Ali tada je na vrata pokucao neko. Bila je devojka i rekla je nešto njemu predpostavljam. Uzvratio joj je i izdahnuo.

"Ne moraš da pričaš sa mnom, ali ajde idemo na večeru za 20 minuta, zvali su nas."

"Ok."

Ustali smo i ja sam otišla do kupatila da se istuširam i da završim sav posao po njemu. Izašla sam za 10 minuta i tada je on ušao. Obukla sam se i uzela telefon dok ga čekam.

"Idemo."

Samo sam klimnula glavom i ustala. Izašli smo iz sobe i išli ogromnim hodnikom. Stigli smo dole gde su skoro svi sedeli. Margaret i kralj nisu bili tu.

"Hej ustali ste."

"Jesmo."-uzvratio im je Lukas

"Čula sam Lukasov smeh kada sam prolazila."

"Gospodin je odlučio da je lepo kada zbija šale na moj račun."

"Pa jeste, i sad se ljuti na mene."

"Verovatno si zaslužio Lukase."

"Majko."-poljubio je u obraz

"Gde je otac?"

"Stiže i on."

Počeli smo sa jelom, a kasnije nam se i kralj pridružio.

"Očekujem vas u dnevnom boravku."

Izašla je Margaret i mi smo svi krenuli za njom.

"Da li ćeš još da se ljutiš na mene?"

"Mhm."

"A daj."

"Ne."

Izdahnuo je i stavio ruku oko mog struka. A onda mi rekao nešto na norveškom. Čula sam kikot Ane iza mene.

"Prevod."

"Dok ne naučiš norveški, noup."

Napućila sam usta kao malo dete. Posedali smo, naravno Lukas me smestio do njega.

"E dobro, ovako, Olivera, od sutra počinješ da učiš protokol venčanja, da bi za mesec dana sve to lepo savladala pre svadbe."

"Kakve svadbe?"

"Lukase, tvoje svadbe."

Raširila sam oči.

"Kada?"

"Za mesec dana, ćeš se oženiti."

"Kako mi ne znamo za to?"

"I ne trebate, već je javljeno i u novinama i svuda."

"Majko, već si jednom lom napravila, hoćeš i drugi put."-kreće da se ljuti

"Lukase, smiri se."-uhvatila sam ga za ruku

Okrenuo je očima i jače stisnuo moju ruku. A mene slušaš kad ti kažem da se smiriš. Strašno.

"Olivera šta misliš?"

"Odgovara nam."

"Onda je i to pitanje rešeno."

"Da li ima nekih razloga zašto tako rano?"

"Ne, sine, nema."-malo mi sumljivo deluje Margaret ali dobro

Znači za mesec dana postajem Lukasova žena i princeza.
_________________________________________

Helo, nadam se da vam se sviđa nov deo, kada se ova priča završi izbaciću novu koja će se zvati GANGSTERSKI RAJ. Ljubim vass😘 i srećan petak svima koji slave😂

HLADNI PRINCWhere stories live. Discover now