Olivera pov.
Lukas je završio svoj govor. Ana je pričala svo vreme sa mnom. Muzika je bila još malo. I onda su polako krenuli gosti da idu. Ubrzo su se razišli i ostali smo samo mi. Ja sam izašla sa ženama.
Ušla sam u sobu i uzdahnula. Skinula sam štike i bacila ih pored kreveta.
"Bože mili, najebala sam."
"Prevod molim."
"Aaa."-poskočila sam i saplela se
Uhvatio me pre nego da sam pala.
"Šta ćeš ti ovde, kako si ušao, kad si ušao?"
"Čekaj malo."
"Ušao sam kroz vrata, sada sam ušao, ali sam bio tih."-vratio me na mesto
"Dobro onda pošto nećeš da mi odgovoriš što si ovde, da ti dam šta treba da radiš."
"Šta, madam?"
"Razveži je."
"Dobro."
Ponovo je drugi put za ovo veče krenuo da je razvezuje, ali ovog puta nije žurio. Kada je razvezao pustio je da padne.
"Pazi je"
"Hajde."
Izašla sam i odmah uhvatila majicu koja je bila na krevet i obukla je, a onda otišla do kofera i uzela nov par gaćica i navukla. Otišla sam do haljine da je uzmem i ispravim pa sam se vratila do njega.
"Što si došao?"
"Da ti se izvinim."
"Za šta?"
"Pa sutra šta se desi, desilo se, hteo sam da se izvinim što sam ti uopšte izazvao takvu neprijatnost."
"Okej je, nisi samo ti kriv."
"Ako ti tako kažeš."
Prišao mi je uhvatio za struk i poljubio polako. Stavila sam ruke na na njegove grudi. Odvojili smo se. Obavila sam ruke oko njegovih prsa. Približio se i poljubio me u čelo, zatvorila sam oči. Sklonio se i šapnuo mi:
"Laku noć, Olivera."
"Laku noć."-tiho sam mu uzvratila
Izašao je a ja sam otišla da skinem šminku i da se okupam zbog kose koja je puna gela i laka za kosu. Nakon završene rutine sam krenula da se pakujem jer idem za 3 dana, kada sam sve sredila osušila sam kosu i legla da spavam. Jebote koliko sam se zaljubila u njega.
______________________________________Sutra dan, kraljica i kralj nisu bili tu. Negde su otišli. Malo sam vršljala sa ostalima po kući. Do kraja se spakovala. I pozvala Mamu i Anđelu.
Pozvali su nas Valter i Lukas napolje da idemo da jašemo, otišle smo i tamo sam videla prelepog belog konja kojeg je vodio Lukas. Prišla sam mu.
"Wow, kako se zove?"
"Nema ime, ako želiš možeš da joj daš neko ime."
"Žensko je?"
"Da."
"Onda neka bude, Pahuljica."
"Pahuljica će biti."
Rekao je nešto, nekom dečku koji je klimnuo i otišao negde. Posle 5 minuta je došao sa Đavolom i još jednim sedlom. Počeo je da stavlja sedlo na Pahuljicu. Dok su je oni nameštali ja sam mazila Đavola koji se rado mazio sa mnom.
"Jesi li spremna?"
"Za šta?"
"Za tvoje prvo samostalno jahanje."-raširila sam oči iz šoka
"Ne."
"Ajde ne glupiraj se."
"Biću pored."
"Dobro, pomogni mi da se popnem."
"Evo, madam."
Prišao je i uhvatio oko struka i pomogao da se popnem, i on se onda popeo na Đavola. Uhvatio je uzde i moje i njegove i poveo konje. Wow, kako je ovo divno.
"Ovo je super."
"Vidiš."
Tako smo se dugo šetali, dok nije zahladnilo. Pomogao mi je da siđem. Kasnije sam se malo sa Natalijom i Karli igrala sa lutkama. Princeze neke. Očajno znam. Bilo je popodne. A meni se spavalo. Pa sam otišla malo da odspavam. Pozdravila sam se sa svima njima i povukla se u svoju sobu.
"Olivera."
"Hmm?"
"Olivera."
Otvorila sam oči i pored mog kreveta je bio Lukas.
"Šta je bilo?"
"Svi znaju."
"Šta znaju?"-uzdigla sam se na laktove, a on je seo do mene
"Majka im je rekla, Valter, otac, Magnus, Ana, svi."
Srušio mi se ceo svet.
"M-molim?"
"Nisam kriv, nisam znao dok me nisu pozvali dole u dnevni boravak, bio sam u svojoj sobi."
"L-l-lukase."
Pripalo mi je loše i osećala sam nesvesticu uhvatila sam ga za biceps da se povratim malo. Zadržao me je za leđa i pipnuo čelo rukom. Dodao mi je vodu sa noćnog stočića i pomogao mi da popijem.
"Jel si sad dobro?"
"Nisam."
Pokušavala sam da se smirim, ali mi nikako nije bilo dobro. Neko je pokucao na vrata. Ušla je Natalija.
"Zovu vas dole."
"Kaži im da stižemo za dva minuta."-uspela sam da kažem
"Okej."
Izašla je.
"Lukase, sada ili nikada."
YOU ARE READING
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....