Kako je to bilo dosadno ja sam ustala da se protegnem. U toku mog divnog protezanja sam osetila njega iza mene. Odmah sam prekinula i okrenula sam se. Držao je vodu u ruci i pružio mi je. Jao kako je seksi.
"Izvoli."
"Hvala."
Uzela sam i počela da je pijem dok sam gledala u njega. A onda i naravno ukapirala koliko sam ustvari žedna. Ali na za vodom. Hehe izvinjavam se. Celu sam popila i vratila mu je, a on je nju na sto. Okrenuo se ponovo prema meni.
"Ti si baš žedna bila."
"Jesam."
Podigao je ruku i palcem obrisao ostatak vode sa mojih usana. Jeboteee. U nervozi sam se ujela za usnu.
"Mislim da to ne bi trebala da radiš."
"Šta?"
"Da grizeš usnu."-ovo neki Kristijan Grej vibes
"Oh."
Nesvesno sam se ponovo ujela i videla ga kako zatvara oči. Otvorio ih je i pre nego da sam ja shvatila šta se dešava. On me poljubio. Kao refleksnu reakciju stavila sam ruke na njegove grudi. Ovaj poljubac se iz šokatnog pretvorio u strasni. Klizila sam rukama do njegovog vrata i popela se na prste. Njegove ruke koje su bile oko mene završile su na mojoj zadnjici.
Toliko smo se jako zgrabili kao da ne želimo jedan drugog da pustimo. Mislim ja makar ne želim. Uhvatio me za butine i podigao. Od iznenađenja sam ciknula. Međutim nije me nosio nigde već me spustio na dvosed iza nas. Legao je preko mene i nastavio svoje poljubce. Osetila sam kako njegova ruka ide uz moju nogu na gore i ja sam je neobavezno savila u kolenu.
Polako je, kao da nije siguran, zavukao ruku između mojih nogu i hladnim prstima dodirnuo moje vrelo meso. Od iznenadnog kontakta sam pokušala da se izmigoljim, ali je on pretežak da bih uopšte imala šanse. Prestao je da me ljubi, pogledala sam ga i ujela se za usnu. Vratio je prste i počeo da dodiruje moj klitoris. Ne mogu da lažem, da mi nije prijalo. Kada jeste, i to vrlo. Probala sam sa jednim bivšim ovo ali on nekako nije znao, pa ništa od toga nije ni bilo. Pa sam sama sebi rešavala muke.
Ali ovaj radi to besprekorno. Razdvojio me i ubacio jedan prst u mene. Zvuk koji je izašao iz mene, više je zvučao kao mjauk nego kao izdisaj. Zavukao je i drugi prst. I polako ih izvlačio i uvlačio iz mene. Zažmurila sam i zabacila glavu unazad.
"Gledaj me."-brzo mi je rekao
Pogledala sam u njega dok sam osećala lopticu zadovoljstva kako se spušta sve niže i niže.
"Lukase, brže, molim te."
Samo se nasmejao i ubrzao. Jebem ti sve. Mislim da sam u svom zadovoljstvu i opsovala na srpskom. Celo vreme dok sam se raspadala u njegovim rukama on me je ljubio agresivno. Nastavila sam da drhtim njemu u naručju dok je on olizao svoje prste. Uhvatio me i okrenuo. Tako da sam ja ležala na njemu. Nisam znala šta da kažem. Mazila sam njegov stomak i grudi.
Upravo sam ovo sve radila sa princom a ne običnim čovekom. Jaoo. Životeee kukavico.
"Olivera?"
"Hm?"
"Izvini."
"Zbog čega?"
"Ja ovo ne radim obično, ne spopadam devojke ovako, mislim, o bože."
"U redu je."
Podigla sam glavu i poljubila ga u obraz. A onda je vratila na njegove grudi. Slušala sam njegove otkucaje srca, i njegovo disanje. Bio je potpuno miran. Ponovo sam podigla glavu i videla da se on uspavao. Nasmejala sam se i ja zajedno sa njim utonula u san.
______________________________________Polako sam otvorila oči. Bila sam u krevetu. Šta ću ja tamo? Zar nisam bila na dvosedu? Okrenula sam i pored mene je bio on. Spavao je kao i malopre. Pogledala sam prema prozoru i videla da je već mrak. Jao treba da idemo nazad kod svih. A i gladna sam.
"Lukase, ustaj."
Počela sam da ga drmam.
"Mm?"
"Već je noć."
"Pa?"-odgovorio mi je jedva pospanim glasom
"Treba da se vratimo."
"Jel hoćeš da ideš po ovoj šumi u mraku?"
"Um ne."
"Onda sedi tu i ćuti, ili se vrati da spavaš."
"Ali večera...."
Samo je prebacio ruku preko mene i privukao me. Jao bože.
"Gladna sam Lukase."
"Imaš u frižideru nešto sigurno."
"Dobro."
Izašla sam iz kreveta i njegovog zagrljaja i zaputila se ka kuhinji. Otvorila sam frižider. Nije bilo ništa gotovo. Moraću da pravim. Hmmm. Prošuškala sam tu i tamo. I našla krompir za pomfrit. Jej. I mast i sve što mi treba za to. Opa.
Upalila sam i počela da spremam. Brzo je išlo, a i pravila sam samo za nas dvoje. Za njega malo više. Jer je ogroman čovek sigurno jede kao nenormalan. Slučajno sam se okrenula i videla njega kako sedi i smeška se.
"Zašto se smeješ?"
"Zato."
"Zašto?"
"Ti si mi smešna."
BINABASA MO ANG
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....