Olivera pov.
Nastavili smo sa igrom, sve dok nas nisu pozvali na večeru, ovog puta je bila i torta zbog rođendana. Nakon večere smo seli u dnevni boravak i tamo me nisu smestili ovog puta pored Lukasa već je sedeo preko puta mene. Pričali smo neke random stvari. Dok nas Natalija nije prekinula.
"Znam da te pokloni očekuju gore, ali ja bih htela da ti dam moj ovde da pred svima otvoriš."-dala je poklon Valter
On je podigao obrvu, ali je kao detence počeo da kida foliju i otvara poklon. Izvukao je male papučice. Prvo je gledao čudno, a onda se nasmejao i jako zagrlio Nataliju. Slatko.
"Šta bi ovo trebalo da znači?"-pitala me je Margaret koja nije mogla da vidi šta je izvadio iz kutije
"Imaće bebu."
"Stvarno?"-iznenađena me pitala
"Da."
"Savršeno."
Sagnula se na Lukasovu stranu i glasno rekla njemu.
"Mogao bi i ti da se potrudiš za jedno."
"Mogao bih."-pogledao je u mene
Podigla sam obrvu, ali sam brzo ispravila lice jer je Margaret u mene gledala. Šta me gledaš? Gledaj u luster.😂
Ubrzo sam ih pozdravila i otišla u sobu. Da pozovem brata i da pričam malo sa Anđelom..
"Braco."
"Hej, konačno si me se setila."
"Jesam."
"Pa šta si radila danas?"
"Malo pomagala da se dekoriše sala za bal, a malo igrala bilijard."
"Imaju bilijard?"
"I stoni tenis, i stoni fudbal."
"Wao, i to samo na taj letnjikovac gde si već."
"Pa da, valjda."
"Zamisli onda kako je u pravi zamak."
"Ne znam, u nikad neću ni da znam."
"Pa kad si glupa."
"Nisam glupa, samo nikad neću da idem tamo, biću ovde i toliko."
"Jebiga, ajde zovi me kasnije ili šta već, ćao."
"Dobro, ćao."-spustila sam mu slušalicu
Odmah sam nakon pozvala Anđelu na facetime.
"Helou."
"Yolo."
"Videla sam haljinu, jebem mu sve, što nisam ja otišla ."
"Odkud znam."
"Brate izgledaćeš kao prava princeza."
"Znam, imaću i šminku i frizuru, loše mi pripadne od same pomisli da se ustaje rano."
"Eh pa sad, a tvoj princ gde je?"
"Pa tu je, jao, Anđo, mislim da sam se zaljubila u njega."
"Šališ se!"
"Ne, znaš kako se ljubi jebote."-vrištala sam u jastuk
"Ljubila si se sa njim?"
"Daaa, i svašta još."
"Molim, pričaj odmah."
I tako smo pričale dugo dugo. Dok mi se nije prispavalo i dok nisam konačno legla da odspavam kao čovek.
______________________________________Kao što sam i rekla. Od ranog jutra sedim dok me šminkaju profesionalni šminkeri, i dok mi kosu nameštaju frizeri. Mislim stvarno. Šalim se malo. U 12 sam ustala, a oni su tek u 14h došli. Nisu mi stavili mnogo šminke. Sreća pa je umesto pudera bb krema. A frizura obične lokne sa volumenom.
Sređivale smo se sve mi žene u toj jednoj velikoj sobi. I kada je došlo vreme za oblačenje, ja mislim da mi pozlilo koliko mi je stegnut onaj korset. Jebem ti korset. Dole na nogama plave salonke koje se slažu uz haljinu. Sreća pa imam srebrnu narukvicu kao mali nakit. Stavila sam parfem, i bila spremna. Sve počinje u 19h. Imala sam još malo vremena. Nervozna sam.
"Dušo vidim da si nervozna."
"Nikada nisam bila na pravi kraljevski bal."
"Za sve postoji prvi put, a i tu smo mi, i Lukas, nemaš zbog čega da se brineš."
"Okej, hvala."
"Jao moramo da se slikamo."-rekla mi je Ana
Stale smo i slikale se.
"Pošalji mi sliku."
Poslala je i ja sam je odmah bez i da je gledam prosledila Anđeli. A ona mi je odgovorila sa:
Princ će da se onesvesti😍😍.
Haha važi.
Lepo se provedi. Posle utisci.
Naravno.
"Zašto si sama?"
"Šta?"-okrenula sam se
I na vratima je stajao Lukas. I to ne bilo kakav. Nego ceo obučen kao princ sa svim detaljima.
"Nisam ni primetila da sam sama, zakucala sam poruke kao nenormalna."-prišao mi je
"Izgledaš prelepo, što bi rekla Karli, kao Elsa."
"Hvala."
"I ti izgledaš lepo, čudno ali lepo."
"Zašto čudno?"
"Pa sada si Lukas Bernhard od Norveške, prestolonaslednik trona Norveške."
"Sviđa mi se prsten."
"Hvala, to nose svi prestolonaslednici, nosiće ga i moj sin."
"Porodično nasleđe?"
"Mhm."
"Doneo sam ti nešto."
"Šta?"
Tek sam sada videla da drži kutiju u drugoj ruci. Tamno plava plišana. Stavio je ispred mene i otvorio. Tiara. Jebote.
"Šta je to?"
"To je tiara."
"Za?"
"Za tebe."
"Ali ja ne mogu da je uzmem."
"Možeš, a i naljutiću se i ja i majka."
"Margaret je poslala ovo."
"Mhm, i rekla mi da ti donesem."
"Dođi."
Stavio me ispred ogledala i izvukao tiaru iz kutije. Polako mi je namestio kosu i stavio tiaru na glavu. Sada sam stvarno izgledala kao princeza. Gledali smo se kroz ogledalo i on mi se nasmejao. Uzvratila sam mu osmeh i okrenula se.
"Pa?"
"Savršeno je sad."
"Idemo?"
Pokazao mi je na ruku da je uhvatim. Uzela sam ga pod ruku i polako me izveo iz sobe pazeći da se ja ne polomim u haljini.
______________________________________Častim vas danas, konačno sam odgovarala psihologiju. Predmet koji inače ne podnosim. Tako daa uživajtee.💜
STAI LEGGENDO
HLADNI PRINC
Storie d'amoreOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....