Olivera pov.
Neko je viknuo. Uplašila sam se i pribila uz Lukasa, a on me je obrglio u nadi da će me sakriti bar malo.
"Šta je ovo?!"
Sva krv mi se sledila u žilama. Ovo je Margaret. Uplašeno sam okrenula glavu i pogledala je. U očima joj nije bio ljut odraz, ali se trudila da to kao pokaže.
"Čekam objašnjenje."
"Majko, izađi."
"Nemoj ti meni majko, Lukase."
Kada je videla da nećemo ništa da kažemo izdahnula je poraženo.
"Sutra kada ustanete, oboje da ste se nacrtali u moju radnu sobu."-klimnula sam glavom
"A sada ti joj pomogni da se obuče, sredite se i očekujem da vas vidim dole na balu."
"Dobro."-ponovo on hladan
Margaret je lagano izašla, a ja sam vratila pogled na njemu. Na uglu usana mu je bio mali osmeh, pogledao me je. Ja sam bila zaprepašćena.
"Uhvaćeni na delu, i još jednom prekinuti."
"Kako možeš da se smeješ?"
"Majka makar ne misli da sam gej."-sada sam se i ja nasmejala
"Samo zbog toga se smeješ, kretenu."
"Smejem se, jer smo moja Olivera, najebali."
"Oh?"
"Mhm."
"Hajde da te obučemo i sredimo."
Odvojili smo se, a on me je spustio na pod. Sagao se i obukao samo odelo koje još nije zakopčao. Stala sam u haljinu i bila spremna da obučem gaćice, a onda sam se setila gde su. Izdahnula sam i okrenula galvu prema njemu.
"Lukase, moje..."
"Ah mila moja, moje su sada."- izvadio ih je iz džepa
Pošla sam da ih uzmem, ali ih je brzo vratio u zadnji džep.
"Ali.."
"Šhhh.."-stavio mi je prst na usta
Onda me okrenuo, odvukao do haljine, stala sam u nju i podigao pa krenuo da ponovo vezuje haljinu.
"Možeš i bez njih."
"Jer ono što je ispod te haljine, je samo moje, i samo ja mogu da vidim, razumeš?"
"Razumem."
Kada je konačno bilo zavezano, obukla sam štikle i otišla do sobe za sređivanje i malo popravila šminku i firzuru. A kada sam izašla on me je već čekao ispred zakopčan i sređen.
"Neće valjda da provale."
"Pa i da provale, odrasli smo ljudi."
"Šta te briga, Olivera, opusti se malo."
"Ti si totalna suprotnost od Ingrid."
"Kako to?"
"Ona kada je trebala da uđe na bal, bila je opuštena, umislila da je diva večeri, a ti da možeš pobegla bi."
"Ja bih išla da čitam knjigu."
"Kako ide pisanje te tvoje knjige?"
"Za sada dobro."
"Da kažemo da imam inspiraciju."
"Mhm?"
"Jedna osoba me nadahnula."
YOU ARE READING
HLADNI PRINC
RomanceOn je kreten plave krvi. Ja sam devojka koja želi biti pisac i novinar. On ne voli intervjue, a pogotovo ne ženske novinare. On je princ Norveške, a ja obična devojka.....