🌟Kralj🌟

2.4K 73 1
                                    

Olivera pov.

Pre nedelju dana sam se udala za Lukasa. Postala sam jebena princeza. Od tada mira nemamo ni on ni ja. Novinari svuda. Ali dobro snalazimo se. Dok smo pili kafu ušao je batler.

"Vaše veličanstvo, imate jednog specijalnog novinara."

"Kog?"

"Rekla je da se poznajete."

Uf možda je neko iz Srbije. Vidim da se i Lukas zbunio. Pogledao je u mene, a ja sam slegnula ramenima. Malo se sada i sporazumem na norveškom. Aktivno mesec dana učim norveški. I moram da priznam, teško je. Otvorila su se vrata i ušla je crnokosa devojka. Na prvu je nisam prepoznala pa sam pogledala u Lukasa. Imao je onu facu kao pre nego da pobesni. Devojka je došla i poklonila se. Zbunjena sam.

"Vaše veličanstvo."

"Ingrid."

O moj bože. Omg. Dramaaaaa.

"Zdravo Lukase."-obratila mu se na engleskom verovatno da bih ja razumela

"Šta tražiš ovde?"

"Došla sam po nalogu firme za koju radim, novinar sam sećaš se."

"Sećam se."

"Vidim oženio si se konačno, Margaret i Vergard su verovatno presrećni, ali nisi princezom, već još jednim ženskim novinarom."

"Dobro jutro, princezo, ja sam Ingrid, bivša Lukasova devojka."

"Znam."

"Rekao vam je?"

"Jeste."

"Lepo."

"Neće vam smetati, ako se zanimam više za vas nego za njega, o njemu svašta znam."

"Nema problema."

Seli je preko puta nas i počela sa pitanjima. Za divno čudo bila je strogo profesionalna. Više je mene smarala, ali dobro. Ne sviđa mi se život kao princeza, ali ne mogu da se vratim sad.

"Lukase, kako se osećaš povodom vesti da će tvoj otac abdicirati?"

MOLIM.

Imao je šokiranu facu.

"Nemam komentara na to."

"Kako? Ne postaješ kralj svakog dana."

"Pa dobro, to je normalno nama."

Ostatak intervjua sam kroz maglu sve odgovarala. Izašla je ova i ostali smo sami.

"Lukase?"

"Znao si?"

"Znao sam, pričao sam sa ocem pre neki dan, rekao mi je da će adbicirati tron i da će se povući sa majkom na letnjikovac."

"Ali to znači da..."-prekinuo me

"Da ću ja postati uskoro kralj, a ti kraljica."

"Ja samo što sam postala princeza, jedva se i privikavam na ovo, još sada i kraljica?"

Došao je do mene i zagrlio me.

"To je mom ocu i bilo u planu, zbog toga su nas požurivali sa venčanjem."

"Izvini što si saznala iz njenih usta."

"Lepa je."

"Nije."

"Jeste, poriči ti to koliko god hoćeš, ali je istina."

"Bila pa prošla."

"Da li to što uskoro dolaziš na tron, znači da moramo da požurimo sa decom?"

"Pa trebalo bi, ali imamo vremena dovoljno."

"Okej."

"Hajde da ti pokažem nešto."

"Šta?"

Poveo me i izašli smo napolje.

"Đavole!!!"

Potrčala sam ka konju. On je frknuo meni u pozdrav. A onda sam okrenula glavu i videla Pahuljicu. Pomazila sam oba konja. E ovo je život. Kakve krune i kraljevi. Životinje su svet.

"Lukaseee!"- potrčala sam ka njemu

Podigao me u zagrljaj i okrenuo.

"To ti je svadbeni poklon."

"Sviđa mi se."

"Hvala ti."-popela sam se na prste i poljubila ga

"Hoćeš u šetnju?"

"Naravno."

Popeli smo se, svako na svog konja. Išli smo šumicom polako jedan do drugog. I na kraju kada smo stigli do jezerceta, sišli smo i ostavili konje da piju vodu.

"A sada najbolji deo."

"Šta to?"

"Piknik."

Ponela sam prostirku i ćebe, i podrazumeva se. Hrana.

"Ručaćemo ovde."

"Može."

Pomogao mi je da namestimo sve lepo i onda smo seli dole sa lepim pogledom na mirnu vodu.

"Koliko mi se život zarotirao za 360 stepeni u jednoj godini."

"Tebi?"

"Da."

"Čoveče ti si se samo oženio."

"Pa?"

"Gledaj meni, udala sam se, preselila, postala princeza, i uskoro postajem i kraljica."

"Dobro ti si pobedila."

Znam da jesam. Debil. Sve on. Epa ne može. Jeli smo i sklonili sve. Legao je na ćebe, a ja sam se naslonila njemu na grudi.

"Još 4 dana i možemo još da odmaramo."

"I to u toplije krajeve."

"Pa dobro, ovde je april lepo vreme."

"Danas malo toplije, ali Tajland, Lukase, tamo je vrelo."

"Tada si samo moja, nema ostalih ukućana."

"Ti kao da me oni uzimaju od tebe."

"Pa pomalo i da."

"Kada odemo, sunčaćemo se mnogo, vidiš koliko si beo."

"I vodićemo ljubav."

"Zar samo o tome razmišljaš, Lukase, nisam znala da si toliko perverzan."

"Muško sam, u najboljim godinama, naravno da samo o tome razmišljam, još sada ne moram da tražim po klubovima za specijalnu gospodu."

"Znači samo za seks ti služim?"

"Ne, ali to je bonus."

Okrenula sam oči.

"Eh vi muškarci, prave ste bebe."

"Uz pravu ženu, svaki muškarac je beba, pa čak i onaj sa ledenim srcem."

"Ili mrgud kao ti."

"Mhm."-poljubila sam ga u obraz

"Volim te."

"I ja tebe, Lukase."
_________________________________________

Helou. Evo danas jedan deo. Mrzim školu, zbog jedne debilke koja neće da mi pokloni ocenu ja nemam prosek koji mi treba. Uf.😡

HLADNI PRINCWhere stories live. Discover now