פרק 21- את בסדר?

201 26 5
                                    

"למה נישקת את רולף סקמנדר?"

"למה נישקת את רולף סקמנדר?"

"למה נישקת את רולף סקמנדר?"

משפט אחד, 5 מילים, ועדיין חוזר שוב ושוב בראשה של לונה לאבגוד.
היא יושבת שם, קפואה, המבטים מופנים אליה ולא יורדים ממנה, ולה אין מילים.

"לונה, את בסדר?" שאלה ג'יני לאחר כמה דקות של שתיקה.
"מה? כ-כן, אני בסדר."
"אז, יש לך תשובה?" שאל פרד, ג'ורג' בעט בו.
"כן, התשובה היא שלא נישקתי את רולף סקמנדר. פרד וויזלי, אני חושבת שטעית בבן אדם." אמרה לונה, היא ידעה שהוא צודק, אבל היא לא יכלה פשוט להגיד את זה מול ג'יני, היא צריכה זמן, זמן לספר לה, אם בכלל. 
"אני לא קונה את זה."
"אתה אידיוט, בוא." אמר ג'ורג' ותפס בידו של פרד, גורר אותו משם בכוח.

"שיקרת?"
"מה?"
"בנוגע לרולף, שיקרת, נכון?" שאלה ג'יני, לונה פשוט ידעה שהיא יכולה לקרוא אותה על פי המבטים, ולא היה נראה שהיא כועסת, זה הכעיס אותה, אבל גם הרגיע אותה.
"לא."
"תראי, זה בסדר, גם אם כן-"
"ג'יני, בבקשה תסמכי עליי." אמרה לונה, קולה נחנק מהשקר הקר שסיפרה, וידיה רועדות מהרוחות המסתובבות.
"קר לך?"
"קצת." אמרה לונה, ג'יני הושיטה את הסוודר שלה והביאה ללונה, שהתכבלה איתו ונראתה כמו כדור שלג, בוהה בג'יני בעיניה הכחולות.
"תודה לך."
"את רוצה שניכנס? בטח ממש קר לך, את רועדת." אמרה ג'יני, לונה שנאה לשקר לה, היא שנאה את רולף, היא רצתה לספר לה, אבל איך?
"א-אוקיי." אמרה לונה, ג'יני אחזה בידה של לונה ומשכה אותה, הן היו ליד עץ נמוך וירקרק, עיניה של לונה הביטו עמוקות בעיניה של ג'יני, עיניה של לונה נראו כל כך שבירות, כאילו שאם היא תיפול, היא לא תקום.
ג'יני תקפה את שפתיה של לונה, זה הרגיש כל כך טוב, כל כך נכון, כל כך שלהן.

ג'יני ולונה המחייכות והמסמיקות נכנסו אל הטירה בידיים שלובות, מתנתקות כשרואות פרצופים מוכרים עוברים ביניהן.

"את תבואי למשחק היום?" שאלה ג'יני בקול רגוע, מתהלכת בטירה עם הנערה הבלונדינית, לא מודעת לסערה שמתחוללת בראשה.
"כן, הבטחתי לצ'ו." אמרה לונה, שתיהן מתקרבות אל האולם הגדול כדי לאכול את ארוחת הצהריים.
"אז אני אראה אותך שם?"
"כמובן, להתראות." אמרה לונה והלכה משם לשולחן האוכל של בית רייבנקלו, אך לא בדילוגיה הרגילים.
"חכי, לונה!" אמרה ג'יני, לונה הסתובבה.
"כן?"
"את בסדר?"
"בסדר זו מילה חזקה, אבל אני מרגישה נפלא, תודה ששאלת." אמרה לונה בחיוך נעים, ג'יני החזירה לה את אותו החיוך.

"מקסימה."

●●●●●●●●●
שלום לכם! אז אני באמת צריכה לעבור כבר ליום הבא ואני יודעת את זה אבל יש לי סוג של רעיון לפרק אחד שמדבר על המשחק קווידיץ' ומה שקורה וכו' , אז כן זה למה הפרק די קצר.
אה והגענו לאלף צפיות ו160 הצבעות, זה באמת ככ מרגש, תודה רבה!!

הלב שלי, ואולי שלך. (ליני)Where stories live. Discover now