כבר הרבה זמן שבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות לא הפעיל את מגרש הקווידיץ' , אך משחק הקווידיץ' הראשון לתחילת השנה הרביעית של לונה לאבגוד וג'יני וויזלי היה בשבוע הראשון של הלימודים, סוף השבוע הראשון, ליתר דיוק.
"אתה מוכן, הארי?" שאלה הרמיוני את הארי, שהתארגן למשחק הקווידיץ' הפותח בתור המחפש של בית גריפינדור.
"כן הרמיוני, אל תדאגי." ענה הארי בזלזול, ג'יני גלגלה עיניים לקולו המזלזל.
"בהצלחה, הארי!" אמר נוויל וחייך אל ג'יני.
"בהצלחה, חבר!" אמר רון, הארי חייך אליו והחזיר הנהון. הרמיוני, רון, ג'יני ונוויל הלכו מאוהל השחקנים אל המושבים."התאומים רמזו לי ולרון משהו עלייך ועל לונה, הם יודעים?" לחשה הרמיוני באוזנה של ג'יני.
"כן, הם עקבו אחריי ואחריה." ענתה ג'יני, מחפשת את לונה עם עיניה.
"את חושבת שהם יספרו לרון?" שאלה הרמיוני, ג'יני הנידה את ראשה בתנועה שסימנה שהיא לא יודעת.
"טוב, כדאי שתדברי איתם על זה לפני שכל התלמידים פה ידעו עליכן."
"את צודקת, אני אדבר איתם אחריי המשחק." אמרה ג'יני, הרמיוני הנהנה וחזרה לדבר עם רון בזמן שג'יני חזרה לדבר עם נוויל."צ'ו, את צריכה להירגע, את ממש טובה!" אמרה לונה לצ'ו, שהתארגנה גם היא למשחק הפותח בתור המחפשת של בית רייבנקלו.
"כן, אני פשוט קצת לחוצה, את יודעת, הארי ממש טוב-"
"גם את ממש טובה, צ'ו. אני הולכת למושבים, את תהיי מעולה." אמרה לונה, צ'ו הנהנה ונופפה בידה ללונה שהלכה מאוהלי השחקנים, מחפשת מקום טוב."לונה, היי."
"שלום, רולף."
"תקשיבי, לגביי מה שהיה, אני אבין אם את תרצי לשכוח מזה." אמר רולף, לונה לא הבינה והסתכלה עליו במבט מבולבל מעט.
"כן, אני ארצה." אמרה לונה בלי שאלות מיותרות, הולכת משם לפני שליאן תזרוק אליה הערה מגעילה."לונה!" צעק נוויל כשלונה נכנסה אל תא המושבים, ג'יני הפנתה את מבטה אליה מיד.
"היי, לונה!" אמרה ג'יני, לונה נופפה לשלום, מה שקצת הזכיר להרמיוני את הנפנוף של מלכת אנגליה.
"היי ג'יני, היי נוויל."
"שבי לידי, המשחק תכף מתחיל." אמרה ג'יני, לונה התיישבה לידה בלי לשים לב שתאי המושבים מתחילים להתמלא יותר ויותר, והמשחק מתחיל."....ואנג'לינה ג'ונסון, הרודפת והקפטנית של קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור, טסה יחד עם עוד שתי רודפות, אלישיה ספינט וקייטי בל, למטרה. ו.... השומרים של רייבנקלו, אנדרה אגוו וברנן דויל, חוסמים את הדרך של הרודפות, והן מפספסות!" אמר לי ג'ורדן, שהיה מנחה את משחקי הקווידיץ' .
"אנג'לינה, קדימה!" מלמלה לעצמה ג'יני, לונה הניחה את ידה על כתפיה.
"הן טובות, ממש טובות." אמרה לונה בחיוך, ג'יני הסתכלה עליה בחיוך.
"גם אנדרה טוב, אבל ברנן לא משהו." אמרה ג'יני, לונה צחקה, הרמיוני הסתכלה עליהן בחיוך.
"ראיתי שרולף דיבר איתך, מה הוא רצה?" שאלה ג'יני, לונה חייכה אליה והניחה את ידה על כתפה בחיבוק.
"זה עדיין לא עונה על השאלה." אמרה ג'יני בחצי חיוך.
"לדבר."
"על?" שאלה ג'יני, הרמיוני צחקקה.
"מישהי מקנאה." לחשה הרמיוני באוזנה.
"אני לא- תשתקי הרמיוני!" אמרה ג'יני ובעטה בהרמיוני, לונה צחקה.
"אם זה משנה, הוא רצה לדעת אם ראיתי את הספר שלו, הוא כנראה השאיר את זה שם." אמרה לונה, ג'יני הנהנה בחשד, אך המשיכה לצפות במשחק."ו... הארי פוטר תופס את הסניץ' , גריפינדור מנצחים!" אמר לי, קולות תשועות רבים באו מהקהל, תלמידים קופצים ומעיפים דגלי גריפינדור לכל מקום, הארי יושב על המטאטא שלו, מחייך אל הקהל, שמחייך אליו בחזרה.
"ידעתי שהוא יצליח!" אמר ג'יני, הרמיוני ורון הנהנו תוך כדי שהם מוחאים כפיים.
"כן! כל הכבוד חבר!" צעק רון, בכוונה שהארי ישמע.
"רון, אל תהיה אידיוט, הוא לא שומע אותנו." אמרה הרמיוני, רון לגלג."הארי!" אמרה הרמיוני, שרצה אל הארי בחיבוק.
"ה-הרמיוני!" אמר הארי, מחבק חזרה.
"ידעתי שתצליח, הארי, אתה מעולה!" אמרה ג'יני, הארי הנהן אליה בחיוך.
"כל הכבוד, הארי פוטר." אמרה לונה בחיוך, הארי חייך והנהן, רון גלגל עיניים.
"תזכירי לי שוב, למה ג'יני רצתה שהיא תבוא איתנו?" לחש רון באוזנה של הרמיוני.
"די כבר, רון!" אמרה ג'יני בכעס, ששמעה את מה שרון אמר.
"בוא איתי, רונלד. אנחנו נתראה עוד מעט, הארי." אמרה הרמיוני ומשכה את היד של רון."מצטערת על רון, הוא תמיד ככה." אמרה ג'יני ללונה, שהלכה איתה חזרה אל המועדון של בית רייבנקלו.
"זה בסדר, ג'יני." אמרה לונה בחיוך, ג'יני נישקה את לחייה.
"אנחנו נתראה." לחשה ג'יני באוזנה של לונה, מה שגרם ללונה קצת להסמיק."להתראות."
•••••••••••
כןכן עוד פרק עם קטעים חמודים של ליני כי למה לא?
בכל מקרה, הפרק הזה מדבר יותר על המשחק וזה כי זה עלה לי למוח אז אתם תתמודדו עם הגאונות שלי, להתראות לכם
YOU ARE READING
הלב שלי, ואולי שלך. (ליני)
Romanceג'יני וויזלי ולונה לאבגוד תמיד היו חברות טובות, מאז השנה הראשונה שלהן כשהן נפגשו ברכבת. ג'יני אהבה את הארי, כולם ידעו זאת, אפילו לונה. אך מה קורה כשג'יני מרגישה שזה לא נכון?