פרק 23- איך?

195 24 14
                                    

"צ'ו?" שאלה לונה כשראתה את צ'ו יושבת על ספת המועדון של בית רייבנקלו, בוהה בכלום.
"היי."
"את בסדר?"
"אני- כן." אמרה צ'ו בקול תמים, לונה וצ'ו לא היו בדיוק חברות, הן היו יותר כמו 'מקלט' אחת של השנייה, עוזרות בעת צרה, לא בדיוק חברות, אבל הן תמיד היו שם.
"זה.. זה קשור להארי?" שאלה לונה בקול רגוע, מנסה להתקרב אליה, אך מתחרטת.
"לא- כאילו.. כן?"
"צ'ו, את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל, אני כאן בשבילך." אמרה לונה והתיישבה לידה, היה נראה שחברי בית רייבנקלו לא נמצאים, אם הם היו מנצחים, לונה הייתה יכולה להיות משוכנעת שהם הלכו לחגוג, וכמובן, לא הזמינו אותה.
"הארי.." מלמלה צ'ו בלחש, לונה הניחה את ידה על כתפה של צ'ו.
"אני חושבת שאני מרגישה אליו משהו, לא חושבת, יודעת.." המשיכה צ'ו, אך קולה נחנק.
"זה בסדר." אמרה לונה בניסיון להרגיע אותה.
"זה מוקדם מידי, לא חושבת? אני מתביישת בעצמי, סדריק נרצח לא מזמן, איך אני יכולה להרגיש משהו להארי עכשיו?" היא אמרה, נחנקת מהדמעות שלה.
"אני לא חושבת כמוך, מגיע לך לאהוב, אני בטוחה שזה מה שסדריק היה רוצה." אמרה לונה, צ'ו חייכה קלות.
"איך את מרגישה?" היא שאלה לפתע.
"מה זאת אומרת?" שאלה לונה בחזרה, לא מבינה למה שצ'ו תשאל אותה את זה.
"לי ג'ורדן ואני חברים טובים, הוא סיפר לי שהוא ראה אותך עם רולף, אני בטוחה שלא רצית לבגוד בג'יני, את בן אדם טוב." אמרה צ'ו, לונה האדימה.
"א-אני באמת לא רציתי, אבל אני לא רוצה שג'יני תגלה על זה, ז-זו הייתה טעות שלא תקרה שוב, אני אוהבת אותה." אמרה לונה, צ'ו חייכה.
"גם לך מגיע לאהוב." היא אמרה, לונה חייכה אליה.
"קבעתי להיפגש עם מריאטה," היא המשיכה, "אני אחזור בקרוב."
"אין בעיה. להתראות, צ'ו." אמרה לונה בחיוך, צ'ו הורידה את מדי הקווידיץ' שלה, שמתחתיהן היה חולצה משובצת בצבע כחול עם מכנסי טרנינג סגולים, הניחה אותם על הספה הכחולה והלכה אל כיוון הדלת, לונה צופה בה.
"מי זה לי ג'ורדן?" היא חשבה, "ואיך הוא יודע עליי ועל ג'יני? יכול להיות שהוא מכיר את ג'יני?"
המחשבה הזאת הדאיגה את לונה, ג'יני לא יכולה לדעת, אף פעם, לא משנה מה יקרה, ואם מישהו יגלה לה... היא תיפרד מלונה.

לונה פרצה בבכי, לא היה בבכי הזה שום קול, רק דמעות, דמעות ארוכות וכואבות שהתגלגלו על פניה של לונה, איך היא יכלה לטעות ככה, איך?
רגליה לקחו אותה לחדרה, נשכבת על המיטה ומייסרת את עצמה, היא לא חשבה עמוקות על מה שעשתה עד עכשיו, אבל היא הבינה, היא זכתה לאהוב, והיא הרסה הכל.

"טיפשה." אמרה לונה לעצמה.
"טיפשה, טיפשה, טיפשה!" המשיכה לונה עד למצב שכבר צעקה, נחנקת מקולה ומתהפכת לצד המיטה, דומעת.

"אנג'לינה!" צעקה ג'יני כשנכנסה לבית המועדון של גריפינדור, מחבקת את אנג'לינה.
"ראית איזה טובה היית? כל הכבוד!" אמרה ג'יני, אנג'לינה חייכה.
"תודה, ג'יני." היא אמרה, ג'יני חייכה והתיישבה על ספת המועדון ליד הרמיוני ורון.

"ג'יני!" צעק פרד, שהגיע משום מקום לחדר המועדון.
"כן?" היא שאלה, מפסיקה את השיחה שלה עם קייטי בל.
"בואי דקה, לי ולג'ורג' יש משהו להראות לך!" אמר פרד, ג'ורג' צחק וגלגל עיניים.
"שתדעי ג'יני, אני לא משתף עם זה פעולה." אמר ג'ורג' , פרד תקע בו מרפק.
"אתה כן אז תהיה בשקט." אמר פרד ומשך בידה של ג'יני לפני שהספיקה לענות לו.

"אוקיי, תסבירו?" אמרה ג'יני כשפרד וג'ורג' הכניסו אותה לחדר ופרד שלף מצלמה מכיסו.
"ידעתי שהילד הזה יהיה שימושי מתישהו." אמר פרד לג'ורג' בלחש, ג'ורג' גלגל עיניים.
"פרד, תואיל להסביר?" שאלה ג'יני, פרד חייך.

"את מכירה את קולין קריווי, נכון?" שאל פרד, ג'יני הנהנה.
"אז, כנראה שאת יודעת שהוא מעריץ ענק של פוטר-"
"הנקודה שלך?" שאלה ג'יני בהתנשאות.
"קריווי הזה צילם את פוטר וגריינג'ר שהם דיברו ליד הגשרים, ונחשי מי עוד מופיעה בתמונה?"
"אני בטוחה שמיד תגיד לי." אמרה ג'יני, משוכנעת מאוד שהוא הולך להראות לה תמונה של רולף ולונה בדייט, וזה לא שינה לה, כי היא ידעה שהם יצאו לדייט.
"למה שלא תראי בעצמך?" שאל פרד, ג'יני הניחה את עינה בתוך עדשת המצלמה, משם היה אפשר לראות את התמונות שקולין היה מצלם, והיא לא ציפתה אף פעם לתמונה הזאת.
"זה-?"

"לגמרי זה,

רולף ולונה מתנשקים."

●●●●●●●●●
שלום לכם, אז הפרק הזה די קצר כי אני כבר יודעת מה אני הולכת לכתוב מפה עכשיו.
נ.ב כתבתי וואנשוט קצר, אשמח שתיכנסו לעמוד שלי פה (בווטפד) ותקראו :)

הלב שלי, ואולי שלך. (ליני)Where stories live. Discover now