/poprawione/
Pov Alex
Jadąc z chłopakami do Escape Roomu zastanawiałam się co oni wymyślili. I jaki rodzaj wybrali. Przecież u nich to wszystko możliwe. I szczerze bałam się o moje życie. Podczas drogi po prostu pisałam na discordzie z różnymi ludźmi. Oczywiście Dream i Karl patrzyli mi w telefon, po co? Nie wiem. Wygasiłam ekran i schowałam urządzenie do kieszeni. Spojrzałam na chłopaków.
-- Daleko jeszcze? -- Zapytałam ziewając, Jimmy odpowiedział skinięciem głową. Nawet normalnej odpowiedzi nie dostałam. Wzruszyłam ramionami i poszłam spać. Bo mogę. Oparłam głowę o zagłówek siedzenia i odpłynęłam do krainy snów.𝑷𝒐𝒗 𝑲𝒂𝒓𝒍𝒐𝒔
Zobaczyłem że Alex zasnęła, wyglądała bardzo niewinnie. Jak z porcelany. Nim się obejrzałem Chris włączył kamerę i zaczeli nagrywać przywitanie.
-- Witajcie w kolejnym odcinku, ja jestem Mr. Beast, to są Karl, Chandler i Chris który trzyma kamerę. Dzisiaj odwiedzimy Escape Room z różnymi motywami, i później wylosujemy jeden który musimy przejść. Oczywiście będzie nagroda. Dodatkowo mamy dwóch gości specjalnych. -- Rozpoczął Jimmy, Chris skierował kamerę na Dream'a który miał założoną białą maseczkę z jego logiem i śpiącą Alex. -- Naszymi gośćmi są Dream a także mniejsza streamerka ItsNotAlexandra, tylko że Alex śpi. -- Jimmy przedstawił naszych gości a ja dźgnąłem Alex palcem w żebra żeby się obudziła.
-- Ała -- Dziewczyna otworzyła oczy i rozejrzała się po nas. -- Który to był? -- Zapytała o dziwo kontaktując.
-- Karl. -- Powiedzieli chłopacy.
-- Ups. -- Odparłem uśmiechając się. Dziewczyna nic nie powiedziała tylko pokiwała głową. Powinienem się bać? Alex spojrzała na mnie z mordem w oczach i skierowała wzrok na kamerę.
-- Czy wy naprawdę nagrywacie? -- Zapytała przewracając oczami. My przytakneliśmy. Chris zastopował nagrywanie i poszliśmy do środka, Jimmy wytłumaczył wszystko Alex i znowu zaczeliśmy nagrywać.
-- Teraz losujemy temat escape room'u i losujemy pary. -- Powiedział Jimmy. Najpierw wylosowaliśmy pary. Jimmy i Chris, Chandler i Dream, i Ja i Alex. Lepiej nie mogłem trafić. Cieszyłem się bo dziewczyna naprawdę była bardzo sympatyczna. Nadszedł czas na wylosowanie tematu. Były trzy opcje, horror, fantastyka i Star Wars. Wylosowaliśmy horror, każda para wzięła jedną mniejszą kamerkę i poszliśmy w stronę Escape Roomu. Zapowiadał się długi dzień.
CZYTASZ
mr. loverman | karl jacobs
Fanfiction"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒌?-" Alexandra Summers, 19-latka z dość nietypowym hobby. Dziewczyna nagrywa na twitchu, youtubie, tik toku i kilku innych platformach społecznościowych, oprócz tego pomaga rodzicom z dość licznym rodzeństwem. Pewnego dnia z...