𝑋𝑉

1.8K 114 72
                                    

𝑃𝑜𝑣 𝐴𝑙𝑒𝑥

Obudziłam się i pierwsze co ujrzałam to twarz Tommy'ego przed moją, patrzał się na mnie tym dziwnym creepy wzrokiem. Podskoczyłam lekko w łóżku i złapałam się za serce.
— Zawał mam. — Powiedziałam odpychając Tomathy'ego od mojego łóżka i usiadłam. Wszyscy streamowali na moim koncie a mnie jak spałam było widać w kadrze.
— Alex chat mówi że słodko wyglądasz jak śpisz. — Powiedział Ranboo a ja ukryłam twarz w dłoniach.
— Nie cierpię was chat. — Fuknęłam i wygramoliłam się z pod mojej cieplutkiej kołderki. Poszłam się ogarnąć i jak wróciłam usiadłam przy nich. I na moje nieszczęście zostałam zaatakowana plastikowym mieczem z Minecrafta, netherytowym zmieniającym się w kilof tak jak ten Ranboo. Zaczeliśmy odwalać manianę i jeść dziwne rzeczy znalezione pod moim łóżkiem, przykładowo 3 miesięczne korniszony (Story wzięte z życia mojej przyjaciółki XDDD ~ aut. ).

— Jesteś pewna że możemy to zjeść woman? — Zapytał Tommy patrząc na słoik z korniszonami.
— Nie. — Odparłam krótko patrząc na niego.
— Czyli jemy. — Powiedział i zjadł jako pierwszy, po nim byłam ja, Karl, Dream, Sap, Ranboo i Tubbo. Po chwili wszystkich twarze się wykrzywiły. Chat zaczął spamić jak to my nie jesteśmy głupi i się z nas śmiać. W pewnym momencie do pokoju wpadli Jacob i Alice, bliźniaki.
— JEŚĆ TRZYMIESIĘCZNE KORNISZONY BEZ NAS? — Zapytała dość głośno Emily z urażeniem. Podałam im słoik a oni po prostu je zjedli, okej nie wnikam. Robiliśmy sobie stream i żartowaliśmy aż nie wbił nam do pokoju Jared z Mary.

— Moglibyście być ciszej? — Zapytała najstarsza z rodzeństwa.
— Nie. — Powiedzieliśmy wszyscy zgodnie z uśmiechami.
— Nie jesteście pępkami świata wiecie o tym?. — Zapytał sarkastycznie Jared po czym dostał headshota z korniszona od Emily.
— Ugh — Burknął chłopak i wyszedł z moją siostrą.

Po kilku godzinach streamowania leżeliśmy wszyscy w forcie z kocy lekko podpici, oczywiście nie nastolatkowie.
— Alex? — Zapytał Karl siedzący obok mnie.
— Tak? — Odparłam patrząc na niego.
— Będziesz moją dziewczyną? — Zapytał a ja siedziałam w osłupieniu. Alkochol robi
swoje.

———————————————
Ciulowy rozdział.

Opinie ———————————>

~ Słowak <3

mr. loverman | karl jacobs Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz