𝑃𝑜𝑣 𝐴𝑙𝑒𝑥
Obudziłam się z bólem pleców, czyżby demony? Podniosłam się z bólem i ledwo doszłam do kuchni. Zrobiłam sobie klasyczne płatki, zjadłam je i wróciłam do łóżka. Stwierdziłam że dzisiaj nie wychodzę z łóżka za żadne przekonywania. Mój telefon zaczął dzwonić a ja chciałam nim rzucić o ścianę. Odebrałam niechętnie telefon.
— Halo?
— Heeej Alex — Usłyszałam głos Karla po drugiej stronie. — Grasz z nami? I może kimś jeszcze?
— Przykro mi ale dzisiaj nie wychodze z łóżka. Jakiś demon ewidentnie ze mnie dusze próbował wyciągnąć. — Powiedziałam i ziewnęłam. Karl zaczął mnie namawiać a ja jak zwyrodna kobita odmawiałam. Po około dwudziestu minutach Karl się poddał i się rozłączył. Miałam już wracać do spania gdy przyszło mi powiadomienie z twittera. Odblokowałam telefon i spojrzałam na posta Sapnapa.
——————————
Sapnap
@/sapnap
@/ItsNotAlexa_ nie chce z nami grać 😾😾😾 Przekonajcie ją|
@/Tommyinnit woman prosze z nimi pograć
|
|
@/The_Eret
Ej no chciałem cię poznać
|
|
@/ItsNotAlexa_
Mówiłam Karlowi że mnie demon próbował rozdzielić z ciałem i mnie plecy bolą więc nie wstaję😾
|
|
(W odpowiedzi do użytkownika @/ItsNotAlexa_ )
@/JustaMinx
Ma sens
|
|
@/Nihachu
Ale Alex ostatnio ciągle z wami gra, dajcie jej odpocząć :<—————————
Poodpisywałam na komentarze i stwierdziłam że idę spać. Jak pomyślałam tak zrobiłam ale nie na długo bo wskoczyli na mnie chłopacy, A H A. Stwierdziłam że walić ich i poszłam dalej spać, ale nie spodziewałam się że chłopacy zrobią stream na moim koncie.𝑃𝑜𝑣 𝐾𝑎𝑟𝑙
W między czasie gdy Alex spała my robiliśmy u niej stream'a.
— Cześć Chat! — Przywitaliśmy się w czwórkę.
— Jako że Alex umiera przez ból pleców to my ją zastąpimy dzisiaj i będzie super pog. — Powiedział Dream uśmiechając się przez jego maseczkę.
— A plecy ją bolą bo niby demon próbował oddzielić jej ciało od duszy, czy jakoś tak. — Dodał Sap, zaczeliśmy grać na smp i wkurzać innych. Zbudowaliśmy nowy domek Georgowi za co nas pewnie zabije bo ma nieprzyzwoity kształt (TYLE ŻE TO BYŁ POMYSŁ DREAMA).— Chat możecie zadawać pytania. — Powiedział Sapnap budując coś przy Georgu. Później napisaliśmy że to my żeby Alex nie miała problemów. Na chacie było mnóstwo pytań ale najbardziej powtarzającym się było „Czy Karl i Alex są razem"
— No Karlo przyznaj się, jesteście razem? — Zaczął śmiać się Klej (specjalnie ~ aut.).
— Nie nie jesteśmy razem. — Odpowiedziałem przewracając oczami.
— I następne powtarzające sie pytanie, czy Karl czuje coś do Alex? — przeczytał Nick, zarumieniłem się a chłopacy zaczeli się cicho śmiać.
— Może. — Powiedziałem ukrywając twarz w dłoniach.————————————
LUŹNY ROZDZIAŁ THOMam nadzieję że to się wam jakkolwiek podoba żeby nie było. Jeszcze kilka rozdziałów i zbliżamy się do końca książki <3
Opinie —————————————————>
~ Słowacki
CZYTASZ
mr. loverman | karl jacobs
Fanfiction"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒌?-" Alexandra Summers, 19-latka z dość nietypowym hobby. Dziewczyna nagrywa na twitchu, youtubie, tik toku i kilku innych platformach społecznościowych, oprócz tego pomaga rodzicom z dość licznym rodzeństwem. Pewnego dnia z...