Dziękuję też kotynamandarynkach podsunięcie pomysłu żeby napisać rozdział ze streamem!
-------------------------------------𝑷𝒐𝒗 𝑲𝒂𝒓𝒍
Gdy wróciliśmy do 'biura' naszej ekipy usiedliśmy się wspólnie przy stole. Widziałem że Alex była trochę zestresowana więc posłałem jej uśmiech żeby rozluźnić atmosferę, dziewczyna także się do mnie uśmiechnęła.
-- Więc Alex, jak ci się podobało? -- Zapytał Jimmy patrząc na nią, dziewczyna wzięła głęboki oddech i zaczęła mówić.
-- Mimo że escape room był w tematyce horroru to było śmiesznie. Więc nie narzekam. I dziękuję że mnie zaprosiliście do odcinka bo był to dla mnie wielki zaszczyt. -- Powiedziała z lekkim uśmiechem, chłopacy też się uśmiechneli.
-- To nie pierwszy i ostatni raz jak wystąpisz w naszych odcinkach, mogę ci to gwarantować. -- Powiedział Jimmy, dziewczyna znowu lekko się uśmiechnęła. -- A jak tobie się podobało Dream?
-- Było totalnie odlotowo, mimo że mieliśmy tematykę fantastyki. No i było też śmiesznie. Ja też dziękuję za zaproszenie do odcinka.Porozmawialiśmy jeszcze chwile gdy wpadłem na pomysł.
-- Clay, Alex co wy na to żeby dzisiaj zribić stream'a w trójkę. Bez grania tylko w jednym domu. -- Powiedziałem, a mój pomysł cieszył się zainteresowaniem. Umówiliśmy się że przyjdziemy po Alex o 16, bo była 13. Zgodziła się więc wzieliśmy swoje rzeczy i w trójkę poszliśmy żegnając się z chłopakami w stronę samochodu. Po drodze omówiliśmy szczegóły i podjechaliśmy pod dom Alex. Dziewczyna podziękowała za podwózkę i wbiegła pob schodach nam machając. Weszła do domu a my pojechaliśmy do mnie i ogarneliśmy pokój w którym będziemy streamować. O 16 poszliśmy po Alex. Zapukaliśmy a drzwi otworzyła jakaś dziewczyna której nie znaliśmy. Spojrzała na nas.-- Nie jesteśmy zainteresowani kupnem odkurzaczy, mogą panowie odejść. -- Powiedziała i chciała zamknąć drzwi ale uprzedziła ją Alex.
-- Ciociu to moi przyjaciele. Mówiłam że po mnie przyjdą. -- Powiedziała różowo włosa a jej ciocia na nas spojrzała.
-- Dziwni tacy. -- Odparła kobieta i odeszła od drzwi.
-- Przepraszam za nią. Wejdźcie bo nie jestem ogarnięta do końca bo pomagałam siostrze w matmie. -- Powiedziała Alex a my weszliśmy do środka.
-- Jak to się skończyło? -- Zapytał Clay rozbawiony. Spojrzał na mnie a później na dziewczynę która wyglądała jakby płakała.
-- Płaczem -- Alex przewróciła oczami bo Clay się śmiał.
-- Mogę to twojej siostrze wytłumaczyć jak chce -- Odparł a Alex go przytuliła
-- Ja też chce przytulasa. -- Powiedziałem z udawanym smutkiem, dziewczyna też mnie przytuliła.
-- Ratujecie nam życie, chodzcie -- Dziewczyna poprowadziła nas do jej pokoju gdzie siedziała jej młodsza siostra z płaczem waląc głową w książkę od matematyki.
-- Aż tak źle? -- Zapytał zdziwiony Clay i podszedł do dziewczynki. -- Pomóc ci z tym?Dziewczynka potaknęła wycierając łzy a Clay zaczął jej to tłumaczyć. Alex poszła się ogarnąć a ja patrzałem na zdjęcia powieszone na ścianach. W jednej dużej ramce zauważyłem zdjęcia tylko z jedną osobą, a po środku był cytat "If I die please don't cry, just look at the sky and say goodbye". Poczułem się smutno z tego powodu. Nie wiedziałem czy dziewczyna nie żyje czy jak ale tak to wyglądało. Alex wyszła i zobaczyła mnie przy tym zdjęciu po prostu podeszła.
-- Polubiłaby was, ale pierwsze co by zrobiła to groziłaby wam nożem -- Powiedziała usmiechając się. Wzięła swoje rzeczy i udaliśmy się wszyscy do wyjścia. Siostra Alex podziękowała Clay'owi za pomoc i nas o dziwo oby przytuliła. Pożegnaliśmy się z wszystkimi i poszliśmy do mnie. Kiedy dotarliśmy, Alex rozejrzała się i spojrzała na mnie.
-- Ładnie tu masz Karl -- Uśmiechnęła się, oddałem usmiech i pokazałem gestem ręki żeby usiadła. Poszłem z Clayem po krzesła, wróciliśmy, ustawiliśmy je a ja włączyłem komputer.
-- Alex ty siedzisz na moim gamerskim krześle a ja i Clay na tych z kuchni okej? -- Zapytałem, dziewczyna spojrzała na mnie z nad telefonu.
-- Nie, nie okej. Ja mogę siedzieć na tym z kuchni. -- Odpowiedziała, kłóciliśmy się chwilę i koniec końców wziąłem ją na ręce i posadziłem na moim krześle gamerskim.
-- Nie siedzisz na innych krzesłach niewygodnych bo inaczej cie tu przywiąże. -- Powiedziałem a dziewczyna ze śmiechem przewróciła oczami. Dostrzegłem że Clay to nagrywał. Włączyłem komputer, twitcha i discorda. Odpalilem obs i pokazałem żeby Clay założył maseczkę z jego sklepu, zrobił to a ja włączyłem stream'a.
CZYTASZ
mr. loverman | karl jacobs
Fanfiction"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒏𝒌?-" Alexandra Summers, 19-latka z dość nietypowym hobby. Dziewczyna nagrywa na twitchu, youtubie, tik toku i kilku innych platformach społecznościowych, oprócz tego pomaga rodzicom z dość licznym rodzeństwem. Pewnego dnia z...